Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 10:45:54
gayet uyumlu ve akıcı hece şiiri olmuş
duygu güzel akmış kaleme.
selam ile.
Beyhude gönlüm., @şairselo
27.10.2009 00:00:41
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 10:43:01
Belki masum olanlar vardı,
Haydutların aralarında,
Çocuk sayılacak,13,15 yaşlarında
Ama bu toprağı bölmek vardı kafalarında.
Vicdanı bir tarafa bıraktım,
Dedim vatanımdır ön planda,
Acımadım hiç birine, sıktım kurşunu
Vurdum haydutları,öldürdü...

Bu vatan, @yılmz78
26.10.2009 22:33:22
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 10:32:49
gelecek günleriniz yüreğiniz kadar güzel olsun arkadaşım.
daha nice yıllarda sağlıklı yaşayın.
sevgimle.
27 ekim doğum günüm, @AYSE 09
26.10.2009 23:21:33
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 10:23:58
hııııııııııııııııııııııı
hı ki hııııııııııııııııııı
bence yaşamınızdaki sınırı fazla abartmışsınız içinizde arkadaşım.
duyan da sizi üçotuzunda falan zannedecek..
yaşanacak çok şey var daha...
sevda böyle kriterleri takmaz üstelik...
merhaba ik...

Dinle sevgili..., @Eser Akpınar
27.10.2009 01:33:19
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 21:34:11

haydi Türkiyem haydi şimdi birlik zamanı
kantlensin yürekler şimdi varlık zamanı

kaç gündür izlediğim kadarı ile sadece sitemizde ki sesler bile umut veriyor can arkadaşım.
sevgimle.

Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 21:27:33
TAM POLYANNA FELSEFESİ ARKADAŞIM
YAŞAMA SEVİNCİ DOLU SAYFALAR HEP MUTLU EDER BENİ
GÜNE SEVİNÇLE BAŞLAMAK VE BAŞKALARI İLE PAYLAŞMAK ÇOK GÜZEL
SELAM VE SEVGİ İLE.
Yine sabaha..., @sumru16
26.10.2009 14:04:12
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 19:03:39
okunmaya ve düşünmeye değer dizeler..
içerik geniş kapamlı.
daim olsun efendim
selam ile.
Hosgörüsüz köy, @güzel dünya
26.10.2009 14:52:54
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 18:53:10

Taner bu tabloyu gören olmaz mı?
Kanayan yarayı saran olmaz mı?
Ağlamalar dura, biran olmaz mı?
Dinsin gözden akan yaşımız bizim

ne sesimizi duyan
nede tabloyu gören olur arkadaşım.
çünkü bizi yönetenler deveyi amudu ile götürmekle meşgulle...

Kriz, @Ozan Mizani Taner Karataş
26.10.2009 17:12:42
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 18:49:52
yüreği güzel kendi güzel arkadaşım benim.
Ne güzel değil mi sevmek sevilmek ve bunu hissetmek ve hissettirmek.
o kadar kolay ki bir yudum sevgiyi birbirimize sunabilmek.
şimdi Ayşe kız bu güzel dizelerle ne kadar mutlu olacak kimbilir.
yüreğimizd...

Gelin ayşem..., @s_Lavinia
26.10.2009 17:56:27
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 12:16:49
hoş ve değişik br penceden bakılmış sevdaya..
hendine has güzel bir sayfa
selam ile.
., @yavuz tatar
26.10.2009 00:37:12
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 12:10:46
bizler cumhuriyeti kendi kuşaklarımıza doğru lanse ettirirsek gelecek kuşaklarda o derece
sağlam sahip çıkacaklardır.
Cumhuriyet güneşimiz hiç batmasın.
duyarlı yüreğe teşekkürler.
selam ve sevgi ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 12:04:13
cumhuriyetin çocukları kendi nesillerine bu bilinci verdiği sürece
güneşimiz hiç batmayacaktır.
teşekkürler arkadaşımın duyarlı yüreğine.
selam ile.
Cumhuriyet güneşi, @neneh.
26.10.2009 10:07:13
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 11:02:59
güzel bir iç ses arkadaşım.
duygular kaleme güzel aksetmiş..
yürekteki burukluğu hissedebiliyor okuyan..
daim olsun arkadaşım.
selam ile.
Aşkım benim, @GECE10
25.10.2009 23:43:24
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 11:00:07
uyanıyor arkadaşım Atatürk ün çocukları uyanıyor.
sanıyorum miskinlik dönemi bitti.
benim umutlarım hala var hemde çok kuvvetli.
duyarlı yüreğinizi kutluyorum.
selam ile.
Ana/dolum alev alev, @onurumsun
26.10.2009 00:15:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 10:52:57
kalemden akan hüzünlü hikayeyi oyuyup etkilenmemek mümkün değil.
sabahın bu saatinde içim acıdı...
ama yaşamın gerçekleri söküp atmak mümkünde değil o acıyı yürekten.
daim olsun arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Ekim 2009 Pazartesi 10:49:06
yine ger zamanki üstadımızın farkı ile..
sevdaya seslenişler.
selam olsun efendim.
Sensizlik yük bana, @oktayzerrin
25.10.2009 23:28:09
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 22:19:31
dur/ak/sama
son günlerde eğik çizgi yerinde kullanılmışmı merakı var bende..
sayfaya girince eğer eğik çizgi varsa önce onu irdeliyorum.
dur/ak/sama.....
dizeleri gölgede bırakmış.
kutluyorum arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 22:16:06
güzel kalemden güzel dizeler okudum yine..
daim olsun efendim.
selam ile.
Hadi giy, @hyazici58
25.10.2009 20:50:56
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:58:20
MÜKÜMMEL DİZELER ARKADAŞIM.
SÖZ OLMAZ BU SÖZLER ÜSTÜNE.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
SELAM İLE.
Otağ kurdum bekliyorum, @lebiderya
25.10.2009 19:23:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 19:53:58
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

DUYARLI YÜREĞİZDEN SÜZÜLEN GÜZEL DİZELER İÇİN TEŞEKKÜRLER ARKADAŞIM.
SELAM İLE.
Bayrak için, @Rabia BARIŞ
25.10.2009 15:50:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.288
Şiir Okunma
174.578
Yazı Okunma
57.571
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL