Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 21:48:54
İstanbul'da aşk bu dizelerde bir başka güzelleşmiş.
kutluyorum
selam ile.
................, @_ZERRE_
27.10.2009 21:41:11
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 21:43:33
Umut dünyası isimli şiir defteri ölümü hissetmiş.
Umarım sadece şiir defteri hissetmiştir bunları.
daim olsun efendim.
selam ile.
Ecel, @Çaylak
27.10.2009 21:31:07
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 20:54:28
bu dizeler aşkın coğrayyasını çok iyi incelemişşşşş
daim olsun efendim.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 20:51:37
doğru söze ne demeli ki şair.
ancak alkışlanır.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 20:33:22
müthiş yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
yorum yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
seni seviyorummmmmmmmmmmmmm
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 20:10:35

bir dilek tut benim için
istanbul duysun sesimizi
martıların her tüyünde uçmak
düşlediğim şehirde bir dilek.

arkadaşım efsane rica etsem bu dileği benim içinde tutarmıyız..
sanki benim sesim gibi hissetim.
şiir yüreğiniz var olsun
selam il...

Bir dilek tut, @esmerefsane
27.10.2009 20:07:14
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 20:07:21
bu güzel bayramımızı hem hece kulllanarak hemde bu kadar akıcı dizelerle kutlamışsınız.
kutluyorum arkadaşım.
kaleminiz hep var olsun.
selam ile.
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 18:22:46
annemin bir sözü vardır
der ki'' işin işinden çıkamadığımız zaman KADER deyip sıyrılıp çıkıyoruz işin içinden''
haklı mı dersiniz.
ama ne olursa olsun ben kadere inananlardanım.
kader güzel yassın yazımızı dileği ile.
selam olsun arkadaşım.
Kader miş, @sumru16
27.10.2009 18:06:07
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 18:04:52
uşağum yazmalıyım seni şiir demiş ve yazmış..
ama galiba biraz buruk yüreği...
eğer sevda varsa serde normaldir be uşağum..
daim olsun koca yürekli şair.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 18:00:36
duyarlı yüreğiniz daim olsun şair.
selam ile.
Türküm ölene kadar, @ozankoman
27.10.2009 17:48:51
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 17:56:59
bir solukta okunan ve okuyanın içine yaşama sevinci veren dizeler cıvıl,cıvıldı.
umudunuz hep var olsun arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 17:51:51
bu dizeleri okumasaydım üzülürdüm.
serbest şiirin ağababası diyebilirim.
çok..çok..çok hoş bir anlatım.
sevda adına kaleme teşekkürler.
selam ile.
Bu gece efkarlıyım ..., @direniş
27.10.2009 02:07:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 17:07:33
Çığlıklarımı duysan
Gözlerimden çıkarsın
sevdayı anlatan dizelerin finali harika...
dam olsun arkadaşım.
sevgimle.
Doğdun gözlerime !, @Oya gedik
27.10.2009 17:02:20
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 16:42:45
yaşamı anlamak adına çok güzel felsefi bir sayfa okudum.
daim olsun efendim.
selam ile.
Anlamak, @ayvalıklı
27.10.2009 15:24:06
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 16:37:23
yaşama sevinci dizeler cıvıl,cıvıl.
üzüntüler sizden uzak olsun efendim.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 16:33:32
gümüldürde ki Ayşe anaya bu dizeler aracılığı ile selamlar.
daim olsun arkadaşım sevgimle.
Ayşe kadın, @nilkurt
27.10.2009 10:47:44
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 16:06:08
Ki akbabalar üşüşsün
leş kargaları,
aşk haydutları,
duygu haramileri.
haraç mezat
ulu orta talan...

bu gün okuduğun en içerikli şiirdi
bir sayfa dizede kocaman bir romanın metni sıkışmış sanki.
dail olsun arkadaşım.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 15:53:20
vatan sevgisinin sayfaya yansıması çok güzel.
hem felsefi hem mistik..
daim olsun arkadaşım.
sevgimle.
Galebe gelesin., @neneh.
27.10.2009 14:01:37
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 15:51:02
müthiş proleter bir şiir olmuş ozan.
daim olsun
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 15:49:17
umut dolu dizelerdi efendim.
daim olsun selam ile.
Aldırmam, @hyazici58
27.10.2009 12:23:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.321
Şiir Okunma
174.587
Yazı Okunma
57.574
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL