Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:29:20
oyyyyyyyyyy
oyyyyyyyyyyyy
içim sızladı
Gözne den girip namrun dan çıkmışsınız ya arkadaşım.
burnumda tüttü mangalda sucuk.
şimdi ne güzeldir oraları iki yıldır hasretim anılarım tazelendi
teşekkürler.
Toros yaylaları-3, @kocakurtsoylum
28.10.2009 05:25:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:24:03
ben galatasaraylıyım
ama neden galatasaraylıyım bilmem sadece bana sorduklarında galata saraylıyım derim o kadar
milli maç harici maç seyretmem ama güzel hobi aşkınıda sonuna kadar desteklerim.
selam ile arkafaşım.
Medeniyet abidesi, @Son Damla
28.10.2009 02:00:19
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:18:49

Duydum ki;
Dağdaki eşkıya şehire inmiş anne
Havai fişeklerle karşılamışsınız
Zafer işaretleri ile gelmişler
Hangi zafer anne
Beni öldürdüklerinin zaferi mi bu.
Söyle bana, ben niye öldüm anne!

Duydum ki;
Pişmanlık değilmiş bu gelişin nede...

Nefes, @cemil
28.10.2009 00:17:14
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:13:40
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
bayramımız kutlu olsu
duyarlı yüreğiniz var olsun efendim.
Cumhuriyet seksen altı, @Eğitimci
28.10.2009 00:13:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:02:30
bu sayfaya girip ruhun huzur bulmadan çıkması gibi bir şansı yok.
kutluyorum
selam ve sevgi ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 11:00:07
yürekte çiçekler açıyorsa her daim...
seviyorsa yürek yaşamayı
hep çocuk kalacaktır elene değin.
selam olsun arkadaşım.
Hani yaşlıydın....., @nilkurt
28.10.2009 00:09:37
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 10:49:56
emek ve tema güzel olunca
hoş bir sayfa çıkmış ortaya
selam ola
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 10:46:28
biten aşkın hüznü vurmuş sayfaya..
güzel bir seda ile ama...
kutluyorum
sevgimle.
Kabul et, @sahaf
28.10.2009 00:02:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 10:44:42
ben günün şiirlerine çok rağbet etmem sanal bulurum çünkü..
ama bu şiir zaten gönüllerde yılın şiiri olabilecek neteliklere sahip.
içerik ve tema çok güzel..
sergime akıcı...
kurtlar sofrasında birer yem olmuş bizlere güzel mesajlar.
kutluyorum ...

Kıyamet günceleri, @Arzen Ata
27.10.2009 14:40:26
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 10:33:14
güller açmış
bülbül coşmuş
sayfa cıvıl,cıvıl olmuş
polyannada yaşama sevinci gülücüğü bırakmış
selam olsun güzel sayfaya
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 10:29:58
Mihriban öğretmen'nin ruhu şad olsun efendim.
selam ile.
Mihriban yücel, @Cemal Erkoç
28.10.2009 00:00:48
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 10:28:36
ibret verici dizeler tadire şayandı efendim.
kutluyorum
selam ile.
...bakalım..., @şairselo
28.10.2009 00:00:34
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 10:25:10
Ah! diyorum ah..!
O zamansız bayram şekerleri
Bütün çocukluğumu zehirledi

müthiş güzel bir kurgu ile sunulmuş tema...
bence günün şiiri....
kutluyorum alkışımla.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
28 Ekim 2009 Çarşamba 10:06:17
uyanıyoruz Murat kardeşim,uyanıyoruz....
sanıyorum güneşin doğması yakındır.
duyarlı yüreğini kutluyorum..
selam ve sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 23:31:12
mavilikler içindeki mercanlar kadar güzel olsun yaşamınız arkadaşım.
sevgimle.
Mercan !, @Oya gedik
27.10.2009 09:28:41
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 23:24:10

ŞEHİDİMİN ÇIĞLIĞI

Duydum ki;
Dağdaki eşkıya şehire inmiş anne
Havai fişeklerle karşılamışsınız
Zafer işaretleri ile gelmişler
Hangi zafer anne
Beni öldürdüklerinin zaferi mi bu.
Söyle bana, ben niye öldüm anne!

Duydum ki;
Pişmanlık değ...

---sus---, @NURCAN CANDAR UYGUR
27.10.2009 05:26:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 23:19:12
oy..oy..oyyyyyyyy
özgür haidiyi kim sinirlendirmiş bakayım.
haklısın arkadaşım eğer özgürsen kimseye verilecek hesabın yoktur...
her kes kendini irdelesin.
sen bildiğin yolda ilerle
yüreğinin götürdüğü yere git.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 23:14:00
Cumhuriyet kadınlarını hep birlikte alkışlayalım...
Onlar ki bilirlerse ki vatan teklikede göğsünü siper eder gözünü bile kırpmadan
duyarlı yüreğin var olsun arkadaşım.
sevgimle.
Cumhuriyet kadını, @NURTEN CAN
27.10.2009 23:07:33
Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 23:08:43
Aşkım seni niye sevdim
İnan bile,bile sevdim
Aşk’tan yana bir şarkısın
Hep’mi hüzün çalarsın sen

kadınlar nazlıdır arkadaşım bilmez misin
onlar girdimi hüzünle neşe kardeş olur yaşamda..
kutluyorum.
selam ve sevgimle.

Hatice Dökmen
@haticedokmen
27 Ekim 2009 Salı 22:39:22
Canım yaaaaaa
Ne yazayım ben şimdi buna...
İçim acıdı bende üşüdüm seninle
benim de matem çöktü yüreğime...
hani bilirsin de bilmek istemessin ya öyle bir şey yüreğimde ki...
hani hazan şarkıları vardır söylemek güzeldir de yaşamak istemessin şa...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.301
Şiir Okunma
174.584
Yazı Okunma
57.573
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL