Hayat ey hayat! Bir çöl adamından bin memlekete Taht kuran hayat
Yanıyor sıcak kumları İkliminde andığım gönlümün Alışık kalıyor her dua Diline aşina kaldığım
Mavi pencerelerin açılır gökyüzüne Asılırken kara bulutlar Bir hava eserdi Havva dan kalma Ademin tuzağa düştüğü yerden Bazen ılık,bazen soğuk
Gel hayat nizamında kavrulan güneş Tartalım tortuları Çekiyorken terazimiz Yükünü almış yüzerken Maziden üstümüze biner yüklerimiz
Abı hayat devam etsin yarına Bir kıblegahımız sağlam Tutunalım andına İpleri çok kavi, sarılalım sıkı sıkı Gelsin karalar, doğsun nur gibi Emanetler O’nun adına Teslim olsun yüreğim yar gibi,yaren gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dur/ak/sama şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dur/ak/sama şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abı hayat devam etsin yarına Bir kıble gahımız sağlam Tutunalım andına İpleri çok kavi, sarılalım sıkı sıkı Gelsin karalar, doğsun nur gibi Emanetler O’nun adına Teslim olsun yüreğim yar gibi,yaren gibi…
Abı hayat devam etsin yarına Bir kıble gahımız sağlam Tutunalım andına İpleri çok kavi, sarılalım sıkı sıkı Gelsin karalar, doğsun nur gibi Emanetler O’nun adına Teslim olsun yüreğim yar gibi,yaren gibi…
güzel anlatımdı kutlarım saygı duydum yazan kaleme
Abı hayat devam etsin yarına Bir kıble gahımız sağlam Tutunalım andına İpleri çok kavi, sarılalım sıkı sıkı Gelsin karalar, doğsun nur gibi Emanetler O’nun adına Teslim olsun yüreğim yar gibi,yaren gibi… ANLAMLIYDI ŞİİRİNİZ YÜREĞİNİZE SAĞLIK KALEMİNİZ DAİM OLSUN SELAM VE DUA İLE..
dur/ak/sama son günlerde eğik çizgi yerinde kullanılmışmı merakı var bende.. sayfaya girince eğer eğik çizgi varsa önce onu irdeliyorum. dur/ak/sama..... dizeleri gölgede bırakmış. kutluyorum arkadaşım. selam ile.
Duraksama şair sakın yaz ki duraksamasın şiir. Ya da dur, ak'samaki düzgün olsun ve hepsi bir Teslim olsun yürek o'na ve o'nda olsun bir Hepsinin birleştiği yer bilirsin yüreklerdir. diyerek katılmak geldi içimden dostum. Harikaydı şiir.yazdırdı bizede bir iki kelam. Tebrikler kalemine. Selam ve saygılarımla.