Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 11:02:36
eve bu sözü ilk defa merzifonluo5 arkadaşımız söylemişti ve ben çok beğenmiştim.
o günden beride şiar edindim.
hani tarih tekerrürden ibarettir derler ya..
annen öyle biz türk halkı her ne kadar birbirimizi yesekte bıçak kemiğe dayandığı zaman tek...

Hepimiz atatürk'üz, @YARENŞEHBAL
25.10.2009 00:11:28
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 10:52:38
Aşk diye kavrulup yanmışsın
Elleri düşünüp kendini saklamışsın
Gönül sesine tutulup kapılmışsın
Arayışa koyulmuş çıkış bulamamışsın

anladığım kadarı ile arkadaşımın anlattığı kişi kendi değil..
bir başkasını tasvir ediyor...
ve sanıyorum o ki...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Ekim 2009 Pazar 10:45:11
Doğan her güneş bize yeni umutların kapısını açsın sununa kadar........
bizde dört nala girelim o kapıdan bir daha kapanmadan....
çok güzel ifadelerle süslü iç ses....
canonun sesiiiiiiiii
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 23:09:16
Var mıdır?
Meftun yalnızlığında maşukum
sığıntı oldum yıldız çıralarında
toraman başım heybetli dağlarda
bir tek seni alamadım zürriyetime
mâh yüzüne kilitlendi bakışlarım
bitmiyor çilem gögçe teninde üryan

arkadaşlarında dediği gibi gerçek...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 22:57:17
gömleği beyaz..........
Biz insanlar korktuğumuz,olmasını istemediğimiz
ve hatta unutmak istediğimiz duygularımıza bir obje buluruz farketmeden.
Bu içgüdüsel bir şey.
Ve işte Ferah çığımın o minik,ama dev yüreğide obje bulmuş korkularına..
beyaz...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 21:40:57
vahimmmmmmmmm
vahim ki ne vahimmmmmmmmmm
özgür bırakın yüreğinizi....
o yolunu bulacaktır.
selam ile adaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 21:10:56
zaten bu güzel dizeler sayasi olamazki şair.
İşte bütün mesele bu dizelerde.
O şehit aileleri de çoğunluk doğudan değilmi zaten bu kardeşi kardeşe kırdıran kurtlar sofrası
oyunlarının kurbanları her biri.
hepimiz bu vatanın evlatlarıyız.
bu güze...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 20:56:59
kadıköy kaldırımlarına farklı bir penceren bakmışsınız arkadaşım.
bundan böyle her kadıköy kaldırımlarında gezişim bu sayfayı hatırlatacak
selam ile.
Yağmur ve kadıköy, @mahpeyker
21.10.2009 19:47:39
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 20:46:29
son zamandaki sitedeki sorunlar yüzünden bu sayfayı kaçırmışım arkadaşım.
neyse ki haberim oldu.
Sevinç arkadaşında nezih sesi ile sayfa çıtır,çıtır çerez kadar lezzeli olmuş.
sevgi ve selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 20:40:00
arkadaş aramayı bırakın daha madalya takılmasını bekliyor bu son açılım hikayesi ile...
kutluyorum arkadaşım.
selam ile.
Arkadaş arıyormuş, @neneh.
24.10.2009 19:46:50
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 20:36:27
Hâyalin geceden daha ağırken
Kulağım başka bir sese sağırken
Sevgi yağmurları gökten yağarken
İstemez bu gemi, kaptan sevgilim...


sayfa bir şölen gibi ustam.
tebrikler.
selam ile.
Sevgilim, @oktayzerrin
24.10.2009 19:46:16
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 19:07:00
yaşamı sevinci taşıyan dizeleri çok beğendim.
daim olsun
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 19:05:27
aminnnnnnnnnnnnn
diyelim arkadaşım.
selam ile.
Affet, @AhmetÇelik
24.10.2009 18:27:44
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:56:49
Artık hepimiz birer Atatürk olmalıyız....
kutluyorum...
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:50:46
vavvvvvvvvvvvvvvvvv
bu nasıl bir öfke...
kalem yaşayarak yazmış...
Allahtan sabırlar dilerim.
selam ile.
..., @Aslı su
24.10.2009 15:59:31
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:48:21
anladım ki hayat senden ibaret...
bu duygular sonsuz olur umudu ile.
selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:46:01
yahya kemal in sessiz gemiyi ölümü anlatıyordu...
sizinkide özgürlüğü çağrıştırıyor arkadaşım.
kaleminiz daim olsun.
sevgimle.
Sessiz gemi, @AYSE 09
24.10.2009 12:30:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:41:26
aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
çok güzel bir istek adaşım.
sevgimle.
Razıyım, @hatice değer
24.10.2009 09:55:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:40:26
evet arkadaşım yazıda olsa sözde olsa önce düşünüp sonra sarfetmek gerekir.
çünkü ok yaydan fırlayınca dönüşü olmaz.
sevgimle arkadaşım.
Yazamam !, @Oya gedik
24.10.2009 09:28:29
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Ekim 2009 Cumartesi 17:35:23
alkışımı bırakıyorum sayfaya...
bu problemi çözsek zaten sözün bittiği yer olacak.
selam olsun.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.324
Şiir Okunma
174.587
Yazı Okunma
57.574
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL