Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
3 Aralık 2010 Cuma 09:13:58
ANLATIMI ÇOK GÜZEL,OKUNASI BEYİTLER...TEBRİKLER
halilşakir
@halilsakir
3 Aralık 2010 Cuma 09:11:48
Rabbim ağlatmasın diyelim yine de...
Ağlatırsa mevlam yine güldürür denir ya..
özgün bir şiir di..anlamlı ve güzel bir anlatım...KUTLUYORUM.....HŞT
Ağlayın, @Adnan ŞAHİN
3.12.2010 09:06:15
halilşakir
@halilsakir
3 Aralık 2010 Cuma 09:06:41
duygu yüklü,hüzün tüten,hasret kokan
anlam dolu ve etkili,
anlatımı yine çok mükemmel bir serbest şiir...
Severek okudum...yüreğinize sağlık.KUTLUYORUM.
SAYGILAR SUNUYORUM.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Aralık 2010 Cuma 00:42:17
MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELER.
KUTLUYORUM..SAYGILAR........HŞT
Sevginin halisin sen, @RABATLI
3.12.2010 00:10:39
halilşakir
@halilsakir
3 Aralık 2010 Cuma 00:37:38
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMELDİ.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
3 Aralık 2010 Cuma 00:35:05
ANLAM DOLU VE ÇOK GÜZELDİ.
TEBRİKEDERİM........HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 23:13:07
hep griydi senin rengin
siyaha matem dedin
beyaza düğün dedin
hep hazırdı mazeretin

ANLAM VE ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
OKUNASI BİR SERBEST...TEBRİKLER VE DE SAYGILAR......HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 23:09:50
İMRENDİĞİM,İBRETLE OKUDUĞUM
SAYGI DUYDUĞUM NECDET HOCAMIN BİR ŞAHESERİNİ OKUDUM
SEVEREK VE HAZLA...ANLAM DERİNLİĞİNDE,ANLAM BÜTÜNLÜĞÜNDE
VE OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİKTE BİR ANLATIMDA...
SAYGIMDASINIZ SAYIN HOCAM...KUTLUYORUM VE TAM PUAN GÖNDERİYORUM SEV...

Ada oyunları, @Necdet ARSLAN
2.12.2010 22:57:03
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 22:02:18
KOŞMANIN USTASI GÖZÜKARAM'DAN BİR
ŞAHESER DAHA.ANLAM VE ANLATIMI HARİKA.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM............HŞT
Ağlatır beni, @Gözükaram
2.12.2010 21:46:55
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 20:55:02
özgün şiirlerin ustasına saygılar sunuyorum...
imrenerek okuyorum ve kutluyorum......HŞT
Gölgesinde iklime, @ramazan.efe
2.12.2010 20:36:04
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 16:56:11
okunası bir şiir.
anlatımı olağanüstü güzel
özlü ve özgün dizeler...
KUTLUYORUM..saygılarımla....HŞT
Kim inanır bana, @Demir Mutlugil
2.12.2010 16:24:31
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 15:46:48
mükemmel bir anlatım,
anlam dolu ve de anlam bütünlüğü
olağanüstü güzel.
okuması doyumsuz bir şiir.
tebrikler ve de saygılar.......HŞT
İntizâr, @Mustafa Sade
2.12.2010 14:46:58
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 11:22:31
anlam dolu anlatımı olağanüstü güzel,
okuması doyumsuz, olgun ve dolgun bir şiir.
KUTLUYORUM........saygılar
Baktı nazecan, @zaralıeren
27.11.2010 00:01:13
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 11:20:09
anlam ve anlatımı mükemmel üç dörtlük..
okuması doyumsuz,haz veren şiir.KUTLUYORUM.......saygılar
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 11:16:36
7+7=14 lü hece veznine güzel bir örnek,
ağırlık merkezi "Ş" üzerine kurulu kafiye kurgusu
anlam derinliği ve anlatım güzelliği
gözden kaçsa, damaktan kaçmıyor.
KUTLUYORUM..saygılar sunuyorum.......HŞT
İşte sonun, @vega4
2.12.2010 09:27:01
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 09:17:30
DİZELERİYLE,ANLAM BÜTÜNLÜĞÜYLE,
ANLATIM GÜZELLİĞİYLE
AÇIKLAMALARIYLA GÖZ DOLDURAN BİR ŞİİR Dİ.
SEVEREK VE HAZLA OKUDUM..
KUTLUYORUM..SAYGILARIMLA.........HŞT
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 09:14:21
hece adedi azaldıkça şiir yazmanın zorluğu malum,
ama fevkalade akıcı,anlamlı ve ahenk dolu bir şiir olmuş.
keşke birkaç dörtlük daha olsaydı dedim,
dilime de dolamışken ve zevkle de okurken...
KUTLUYORUM..saygılar..................HŞT
Eylül, @Birgül Afşin
2.12.2010 09:00:40
halilşakir
@halilsakir
2 Aralık 2010 Perşembe 00:34:40
okunası dizeler,hüzün koksa da.
kutluyorum usta kalemi.............halilşakir
halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 19:25:45
Ufkun mu karardı, görmezsin niye.
Bu ülke bizlere, kimden hediye.
Uğraştı Atatürk, bir devlet diye.
Ülkemiz gidiyor, neden geriye.

GERİYE Mİ GİDİYOR TÜM ELDEN Mİ GİDİYOR...
İSTİKLAL MARŞININ DAHİ TARTIŞILIR OLDUĞU
CANIM ÜLKEMİZ ÜZERİNDEKİ BAY...

halilşakir
@halilsakir
1 Aralık 2010 Çarşamba 19:20:06
NE GÜZEL BİR GÖNÜL,NE GÜZEL DÜŞÜNCELER.
ANLAM VE ANLATIMI NE GÜZEL BİR ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM...KUTLUYORUM.
TAM PUAN VE SAYGILAR DOST ŞAİRE....HŞT
Elimde olsa, @Gözükaram
1.12.2010 18:56:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.381
Şiir Okunma
3.101.771
Yazı Okunma
43.937
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL