Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Doğru yoldan giden topal, eğri yoldan giden koşucuyu geçer...
halilşakir

halilşakir

@halilsakir Etkin Üye
ŞairYazar
  • 3 Aralık 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

halilşakir
@halilsakir
7 Aralık 2010 Salı 12:09:15
bu mefkurenin ben de kurbanıyım üstad.
tebrikler ve de saygılar.çok güzel bir şiir okudum.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
7 Aralık 2010 Salı 12:07:36
çok güzel bir serbest şiir.
severek okudum.kutluyorum.saygılar.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
7 Aralık 2010 Salı 12:06:08
çok çok güzeldi.severek okudum..tebrikler.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
7 Aralık 2010 Salı 12:04:28
akıcı,ahenkli,anlam dolu,
anlatımı mükemmeldi.
severek okudum...kutluyorum.......HŞT
Gerçek, @JALE KESKİNKILIÇ
7.12.2010 11:32:23
halilşakir
@halilsakir
7 Aralık 2010 Salı 00:46:27
HARİKA MEMLEKET MANZARALARI..
BATI TOROSLARDAYIZ..NE İYİ ETTİK EFENDİM...
ANLATIM MÜKEMMEL,
OKUMASI BİR ZEVKTİ....KUTLUYORUM.......HŞT
Toros'ta, @vega4
7.12.2010 00:06:15
halilşakir
@halilsakir
7 Aralık 2010 Salı 00:41:17
ANLAMI FEVKALADENİN DE FEVKİNDE,
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL,
4+4=8 Lİ MÜKEMMEL BİR HECE ŞİİRİYDİ.
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM............HŞT
Nefesimsin, @ümit zeki soyuduru
7.12.2010 00:33:49
halilşakir
@halilsakir
6 Aralık 2010 Pazartesi 17:43:06
hey binlerce yıldır günahları tartan terazi

ateşe atılacak o cehennemine aslında varmıdır razı

günahsız melek saatlerinde dursaidi zaman

geçmiş ellerimide hiç gelecek belirsiz bir an

bir zırnık atsamda saflaşa bilirmi acaba şu hayat yenid...

halilşakir
@halilsakir
5 Aralık 2010 Pazar 14:13:55
mükemmel bir serbest şiir...
okuması haz veren dizelerdi.
severek okudum.kutluyorum..saygılar sunuyorum...HŞT
halilşakir
@halilsakir
5 Aralık 2010 Pazar 01:46:55
ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ GÜZEL BİR ŞİİR.
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDE..
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR........HŞT
Günah, @hattab
5.12.2010 00:51:11
halilşakir
@halilsakir
5 Aralık 2010 Pazar 01:42:05
ANLAM DERİNLİĞİNDE,
ANLATIMI GÜZEL BİR ŞİİR.
KUTLUYORUM..SAYGILAR....HŞT
Köprü altında bir kont, @PİPO
5.12.2010 00:51:23
halilşakir
@halilsakir
5 Aralık 2010 Pazar 01:35:09
YİNE ANLAM DOLU,
YİNE ANLATIMI HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM
USTA KALEMİNİZDEN.TEBRİKLER VE DE SAYGILAR......HŞT
Duygular, @haşim kalender
5.12.2010 00:05:09
halilşakir
@halilsakir
5 Aralık 2010 Pazar 01:32:28
SEVDA YÜKLÜ,DUYGU YOĞUN,
ANLAMLI VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM.........HŞT
İsmimizi arıyorum, @47nihal
5.12.2010 01:29:54
halilşakir
@halilsakir
4 Aralık 2010 Cumartesi 18:28:01
BİR DÖRTLÜK AMA DÖRTDÖRTLÜK...
ÖZLÜ VE DUPDURU ŞİİR.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM.SAYGILAR.......HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Aralık 2010 Cumartesi 17:10:19
MÜKEMMEL BİR ŞİİRDİ..
SEVEREK OKUDUM.KUTLUYORUM.
SAYGILARIMLA..........HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Aralık 2010 Cumartesi 17:08:32
DOĞRU SÖZE NE DENİR Kİ...
ANLAMI FEVKALADE,ANLATIMI MÜKEMMEL,
OKUMASINA DOYULMAYAN DİZELER.
KUTLUYORUM..SAYGILAR............HŞT
Eğitimci dosta, @kocakurtsoylum
4.12.2010 14:59:04
halilşakir
@halilsakir
4 Aralık 2010 Cumartesi 14:23:55
SEVDA YÜKLÜ,ÖZLEM DOLU,
ANLAM VE ANLATIMI MÜKEMMEL
OKUMASI HAZ VEREN DİZELER...
TEBRİKLER VE DE SAYGILAR....HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Aralık 2010 Cumartesi 14:20:23
ANLAM VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.
SEVEREK OKUDUM..KUTLUYORUM..SAYGILAR SUNUYORUM....HŞT
halilşakir
@halilsakir
4 Aralık 2010 Cumartesi 12:15:29
özlü ve özgün bir dörtlük
ama dört dörtlük..KUTLUYORUM..saygılar...HŞT
Susmak, @celep
4.12.2010 12:06:48
halilşakir
@halilsakir
4 Aralık 2010 Cumartesi 11:34:54
ANLAM DERYASINDA GÜZEL BEYİTLER.
SEVEREK OKUDUM..TEBRİKLER VE SAYGILAR.....HŞT
Serencam bu mu? ıı, @yavuzbilal
4.12.2010 11:08:08
halilşakir
@halilsakir
4 Aralık 2010 Cumartesi 11:32:46
İNSANLAR DOĞMADAN ÖNCE BAŞINA
GELECEKLERİ BİLSE DOĞMAKTAN VAZ MI GEÇERDİ BİLMEM.
ANLAMLI VE ANLATIMI ÇOK GÜZEL
BİR ŞİİR OKUDUM..KUTLUYORUM..SAYGILAR......HŞT
Hayat, @SEDA TIĞLI
4.12.2010 11:24:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
129.291
Şiir Okunma
3.101.145
Yazı Okunma
43.913
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL