Hoşça kal bile demeden Arkana bakmadan bin bir türlü bahaneyle Veda edip gittikten sonra Uykuya hasret kaldı gözlerim…
Sensiz gecelerimde olmayan uykumu bölmedin İç döküşüdür bu Ya da bir itiraf! Böldüm ben senin uykunu belki istemeden Yatağında rahat uyuyabiliyor musun? Ben hasret yangınlarında kavrulurken…
Ansızın gözlerim açık uyandığımda, Ela gözlerinden öptüm seni hissettin mi? Döktüm gözyaşlarımı katre katre yanaklarına Açtın gözlerini uyku mahmurluğuyla görmezden geldin beni Ten kokumu da mı almadın?
Kim bilir görmezden geldiğin gibi Belki burun deliklerini de kapatmışsındır Kulağına fısıldadığım aşk namelerine de tepki vermedin Öyle ya kulaklarını da tıkamışsın benden gelecek sevda sözcüklerine Uyuyabiliyor musun ben hasret yangınlarında kavrulurken?
O bomboş dört duvar arasında varlığımı hissettiysen eğer, Yanlış anlama art niyetim yoktu Ela gözlerini özledim Sessiz çığlıklarımı içime atıp avazım çıktığınca şarkı söyledim Olur ya sesimi duyarda nakaratlarına katılırsın diye Uyandırdım mı seni uykusuzluğuna nasıl kıydım bilmiyorum Art niyetim yoktu inan ela gözlüm Sensizlikten hasret yangınlarında kavruluyorum…
Senin beni özlemediğin kadar ben sesini özledim Dinlerken kalbinde ki çarpıntıyı saçlarını okşadım Avuç içlerini öptüm uyandırmaya çalıştım İnan hiç kötü bir niyetim olmadı İki gözüm önüme aksın şehvetle bakmadım tenine Sadece her şeyini çok özledim… Yalnız kaldığım ıssız gecelerde konuştum sensiz hayalinle Hani hep bana “deli” dersin ya Yalancı çıkarmadım seni Söylendim durdum kendi kendime Hasret yangınlarında kavrulurken…
Eskilerden geçmişten, maziden söz ettim Sorular sordum senden cevap alamayınca Sakın kızma kavga ettim “neden susuyorsun?” diye Asla kötü bir niyetim olmadı seni sevmekten başka İlgi ve alakanı Sevgini Ten kokunu çok özledim “Seni seviyorum” diyeceğin “o” günü Hasret yangınlarıyla bekliyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasret Yangınları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasret Yangınları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oku İsmailoğlu Mustafa YILMAZ ustayı ? Sayarken bir bir, dilin de sevgi çemberi, Vatanın da ki bu unutulmuş yerleri Sen de onu ruhunla iyi tanı ?! Bak sana, sen görmeden daha göz etti, Cennet mekan o "Göz başı !" Birde, Bizzat görünce düşün orasını Nasıl övecektir duy kendisinden, Adı geçen güzellik orasını burasını...
İlgi çekitiriyor anlattığı gezilik yerleri İsmail hocamızın bu vatan sat-hı mealleri Kutluyorum engin şair yüreklerini !!!..... ---- 27.12.2014 – Adana
İsmail Hakkı GÜRCANOK (ONATCA) ----------Güzel bir şiire, Güzel bir insanın şiiriyle selamlıyorum...
Eskilerden geçmişten, maziden söz ettim Sorular sordum senden cevap alamayınca Sakın kızma kavga ettim “neden susuyorsun?” diye Asla kötü bir niyetim olmadı seni sevmekten başka İlgi ve alakanı Sevgini Ten kokunu çok özledim “Seni seviyorum” diyeceğin “o” günü Hasret yangınlarıyla bekliyorum
beklediğin güne kavuştursun mevlam seni en azından beklediğin bir günün var!! her yürek sen gibi şanslı değil ki abim...
Asla kötü bir niyetim olmadı seni sevmekten başka İlgi ve alakanı Sevgini Ten kokunu çok özledim “Seni seviyorum” diyeceğin “o” günü Hasret yangınlarıyla bekliyorum
Can abim yine hasret damlamis kaleminden DILERIM BIR GÜN BU FERYADINI DUYAR DER Begenilerimi sayfana birakiyorum TEBRIKLER.
Oku İsmailoğlu Mustafa YILMAZ ustayı ?
Sayarken bir bir, dilin de sevgi çemberi,
Vatanın da ki bu unutulmuş yerleri
Sen de onu ruhunla iyi tanı ?!
Bak sana, sen görmeden daha göz etti,
Cennet mekan o "Göz başı !"
Birde,
Bizzat görünce düşün orasını
Nasıl övecektir duy kendisinden,
Adı geçen güzellik orasını burasını...
İlgi çekitiriyor anlattığı gezilik yerleri
İsmail hocamızın bu vatan sat-hı mealleri
Kutluyorum engin şair yüreklerini !!!.....
---- 27.12.2014 – Adana
İsmail Hakkı GÜRCANOK (ONATCA)
----------Güzel bir şiire, Güzel bir insanın şiiriyle selamlıyorum...