Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Şubat 2015 Cuma 00:27:21
dalından düşüyordu bir yaprak,
veda bile etmeden.


soğuk vedalar gibi..
üşüdüm!

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Şubat 2015 Cuma 00:25:58
Sensizlik içime çok yara açtı.
Hayallerim vardı kuş gibi uçtu.
Bir inat uğruna boşuna geçti;
Bu kadar yıl diye haber bıraktım…

:(

bu habere gelen yanıt tez olur inşallah
iş işten geçmeden gelsin!

emeğine sağlık abim tebrıkler
Haber bıraktım, @Ramazan AKKAS
5.2.2015 16:11:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Şubat 2015 Cuma 00:24:14

Sevdanın yarası kapanmaz derin,
Sevdin mi bir kere yanar her yerin,
Gül yüzüne hasret kaldığım yarin,
Hayaliyle coştum mecnun misali
:(

kapanmaz yaraları
yarayı açana sormak lazım!
mecnunu da leylaya sormuşlar:illede yâr !demiş ya

ne di...

Mecnun misali, @Şair Yürek
5.2.2015 15:56:54
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Şubat 2015 Cuma 00:21:54
Üstümde ateşten libas mı kaldı?
Geriye bu aşktan bir yas mı kaldı?
Yoksa Züleyha’dan miras mı kaldı?
Aşkınla eyledin, köle sen beni...


:(
aşkı bilen
(yasını)yaşına katık edermiş be can
can yanmadıkça gönül uslanmıyor ki

köle e...

Miras, @nazlı hüzünyıldızı
6.2.2015 00:10:51
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Şubat 2015 Cuma 00:06:41
Eskiler aklıma geldi.
Ve.........
Ağladım sessizce.


:(

içinden ağla can..
duymasınlar...

tebrıkler
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 23:14:20
mevlam esirgesin babam büyüyor bak:))
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 22:17:50
İsteniyorsa eğer
Unutulurmuş meğer
Eninde sonunda anladım
Zor değilmiş unutmak...

:((

zor değil mi acep?
bilemedim ben...

tebrıkler ablam
Unutulur, @serapertence
5.2.2015 10:28:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 22:16:35
aklıma sığmayan, hayallerim var
yatarak kalbine, sığınıyorum
içimde ayrılığa, sessizliğim var
dolandım düşlere, kayboluyorum
.

tebrıkler duygulu kalem..
Dolandım sahile, @Mawish
5.2.2015 01:03:41
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 22:14:40
Bak yine
Düşüyorsun gözlerimde ,,,damla ,damla
İki gözüm . .Sen gelmiyorsun .

:(

ıslanıyorum sensizlik yazılı kaldırımlarda adını siliyor sen diye dökülen yağmurlar bu gece
eskitiyorum gözlerimi de
bakamıyorum gökyüzüne adını verdiğim mehl...

İki/gözüm..., @Hakan Yarali
5.2.2015 11:14:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 21:42:17

Bir gonca olsan da dört mevsim yeşer
Dilerim yadına mutluluk düşer
Taş, demir değil ki Dosteli beşer
Sensizlik derdine nasıl dayansın

"Gülüşün o kadar net kazınmış ki aklıma, tarif et deseler saatlerce anlatırım’’.

oyoyoyooy
:...

Bağlantı noktası, @Dosteli_
5.2.2015 12:24:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 21:40:19
Rüyama girdiğinde, uykularım kaçınca,
Sevdiğin menekşeler, kokusunu saçınca,
Eskimiş albümlerin, sayfasını , açınca,
Senle dolu anılar, yüreğimi yordular.

.((

dokundu ince ince yüreğimin köşesine..
emeğine sağlık ablam tebrıklerimle
İsyan etme kadere, @gül peri
5.2.2015 12:52:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 21:39:10
kıymetli iki abim..
duyarlı yürek Mehmet abim
ve naif kalemi ile tanıdığım nihat abim...

emeklerinize sağlık
hayırlı sağlıklı ömür diliyorum abime
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 21:37:46
onları,da bırak ey yar bana kalsın,
sen,senin kıymetini benden daha iyi anlayamazsın..

:(

ANLAYAMAZ
ANLAYAMAYACAKTA...
BIRAK GİTSİN..
KALIRSA SENİ ANLAMASI ZORDU..
:(

AH ŞAİR KARDEŞİM!
bırak dökülsün saçılsın ne varsa ardından bırak a...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 21:34:10

//Düşümde bir maşrapa bade içtim elinden, adın düşmez oldu dilimden kuruyan dudaklarımı ıslatan abı hayat suyum ol…//

ŞİİRLERİN DE Kİ FİNAL..
ŞİİRİ NASILDA İÇİMİZE SİNDİRİYOR ABİM..

BENDE ÇEKTİM İÇİME
ŞİFA NİYETİNE..

EMEĞİNE SAGLIK...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Şubat 2015 Perşembe 21:31:04
Sen başkasın bunu unutma....
Unutma olur mu?
Canısı...
Unutma.

unutmaz inşallah..
emeğine sağlık meleğim..sevgim ve duamla
*.* canısı, @Şebnem Örs
4.2.2015 19:39:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 14:39:48
şiire yoruma tebrıklerimle..
Ruhum çingene, @Ferda,ca
19.1.2015 17:27:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 14:24:26
Zor durumda koymak söyle doğru mu?
Bir bilmece değil açık yorumu.
Güçleştirme yeter anla durumu.
Gör artık bu kadar kör olamazsın…


gönül gözü kapalı gezene neylemeli ki can abim
.((

zor!iş
vesselam..

emeğine sağlık abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:43:15
cuma gecesi iyi ki..senin yolunu bize düşürdü Mevla
benide bu bahçeye saldı..iyi ki..

nasıl düğümledi bu şiir beni o an o vakit be abi..
harikasın!!
yeniden dönüp getirene bek..

şükür..
ağlamak istedim belki şu an..
yolumun düşmesi ondandı...

Aşk, @ARİF BARAN
28.1.2015 21:58:28
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:40:52
Acımtırak hüzün kokar sevdalar,
dalgalara karışır aşkın kıvılcımı,
yüreğinde gizliydi bir vakit,
ama olmuyor işte, artık bitti ...


:(

acımtırak hüzün kokar sevdalar(burası nefis)
olmuyor!!
işte bitti..

ah be can..
dokundu işte..

ö...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:37:49

Kalbim var diyerek övünme boşa
Yedi kat el sevsin Sen beni sevme
İstersen ölmeyi unut, çok yaşa
Yedi kat el sevsin, Sen beni sevme

:((

sen sevme beni...
sevmemiş...!!(yedi kat eli sevmiş)


yüreğini ortadan ikiye bölen
sevmesin seni...

Sen beni sevme, @Gülşah Dağlı
30.1.2015 17:01:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.579
Şiir Okunma
1.228.311
Yazı Okunma
112.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL