Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:35:17
Çabalar nafile uğraşım boşa
Ne yapsam olmuyor gitmiyor hoşa
Yoruldum tükendim ben koşa koşa
Bu kara bahtıma ağlar dururum

.(

yoruldum
hem de çok!
boşa kürek sallamak var ya
işte
o koyuyor adama...


derindi şiir
tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:33:45
Bükme artık boynumu
Bükme
Sicim gibi sağanaklar yağdır
Şu yaralı gönlüme
Adım hüzün olmasın artık
Düşen her çiğ tanesine
Hoş geldin mutluluk diyeyim ki
Hoş olsun dünya
Çok şey mi istiyorum senden
Hüznü sil artık
Sil artık benden


:((
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:31:35

küçüklügümde yetimsin sen diyorlardı bana
şimdi büyüdüm diye serseri diyorlar be anne
zamanı geri alabilseydim keşke durdura bilseydim
sensiz geçen yıllarımı söker atardım bir çırpıda
en büyük mutlulugun adını sen koyardım be anne


:((
...

Anne, @Erkan ŞEREMET
1.2.2015 11:37:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:29:17
GEÇMİŞE DAİR BIRAKMA BELGE...
DÜĞÜMÜ SIK YAR!!
SAKIN BENİ ÇÖZME
:((

NE ÇOK İSTİYOR İNSAN BAZEN!
AH BEYNİM..
AH YÜREĞİM
RESETLEN HADİ...HADİİ
.(

TEBRIKLER...SÜKÜTLA

Funda SAĞLAM tarafından 2/5/2015 9:31:27 PM zamanında düzenlenmiştir....

Beynim talan oldu, @terki diyar
30.1.2015 17:35:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:27:22
acıya kattım ben, soldaki seni
unuttum gülmeyi, ağlarım şimdi
güneşe attım ben, yoldaki eli
gel allah aşkına, vur şu geceyi

:(

katran karası geceler
sabahı olmaz
güneşi doğmaz
ağrısı dinmez...

ah karanlığım!!gün görmez
aydınlık bilmez...

Vur şu geceyi, @Mawish
31.1.2015 03:13:59
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:24:44

Beklemezdim hiç senden, zehir oldu hitabın,
Dert yoluydu etabım, ahla doldu kitabım,
Öyle bir haldeyim ki, benzim soldu, bitabım!
Aylar yıllar har bana, ne diyeyim yâr sana?

:((

diyeceğimiz çok şey varda...
dilimizi kestik ortasından abim...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:21:03

Aklımdasın... Seni seviyorum Diyen balıklar gördüm Sevgili..
Ömrümsün diyen kelebekler......!
Ne aklım bir balık olabildi sende .......!!
Nede ömrüm bir kelebek......!
Kalbim ömrümü hep aynı aşkla.
Ölürcesine son nefesimsin diye sevecek..

...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 12:19:24
Kiralık aşklara dönerken sırtımı. artık
Hükümsüzsün ne kaldıysa senden geriye.
Şimdi hiç bitmeyen bir acısın artık yüreğimdeki o üç harfte
Kan damlıyor kalemimden yanıyorum bitiyorum içten içe

:(

buğüne kısmet oldu gönül bahçene dökülmek kıy...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 11:57:01
Söyle yalan mı
Bu ömür sensiz geçer mi
Yüreğimdeki hicranın ateşi
söyle sensiz söner mi
Gözlerimden akan yaşlar
Söyle sensiz diner mi
Bu yüzüm sensiz güler mi
Söyle söyle yalan mı



emeğine sağlık abim...tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 11:56:25
ateş senin gibi
sen ateş gibi ...yakarsın beni...

:(

tebrıkler abim
Sen gibi..., @Hakan Yarali
29.1.2015 14:11:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 11:55:15

Karlar yağar vay başıma, nasıl edem ben
Saçlarıma aklar düşmüş, nere gidem ben
Sevdan ile vurdun beni ,yaralıyım ben
Çile çektim kagir çektim, gurbet elinden
Sevenlerin suçu ne! vay benim ömrüm ?
Sevdim ya gönülden; yar ben öleydim.


emane...

Yar ben öleydim !!, @Hakan Yarali
30.1.2015 15:24:03
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 11:50:20

Dayanacak gün kalmadı
ağlamadık yer kalmadı
canım,da can
damarım da kan kalmadı
sustum,
söyleyecek söz kalmadı yar.!

:((

susmak sabrı öğretiyor insana
sözün bittiği yer
yüreğin tükendiği vakte gebe değil mi can abim...

dışımız sükut...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 11:48:58
Canımda can aldın sardım yaramı
Kızıldı saçların, ak,mı karamı?
Kader,ile açtın benim aramı
Geldi geçti ömrüm’ o,na yanarım.
********

su misali...
hem de yakıp yıkıp
hem de acımadan..
geçip gidiyor ömür...

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 11:47:48

"Canım" desen bana sen, titrer bütün kâinat.
Canan deyip sarılsam, kötülüklere inat,
Huzur dolu ruhuna, yazsam müthiş bir sonat,
Kıskanmazlar aşkı hiç, utandırmam ben seni.


utandırmadık!!
utandırmayacağız...

ne manidardı mısraların abim...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Şubat 2015 Pazar 11:46:28
emeğine sağlık can kardeşim...
beklenen ve özlenen şiirdi!!

tebrıklerim kalben
Buyruk büküğüm, @~ Ş i m o ~
13.11.2011 00:13:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ocak 2015 Çarşamba 23:52:15
Sürdün diyar diyar yaban eline
Adımı almadın tatlı diline
Yanmışım saçının sarı teline
Yok imiş değerim kalbin boş imiş

:((

aynen öyleymiş...
üzücü..
acıı..

tebrıkler abim
Aşk, @ARİF BARAN
28.1.2015 21:58:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ocak 2015 Çarşamba 21:01:18
hem ne derin!!
:(

tebrıkler
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ocak 2015 Çarşamba 20:59:33
Ve hüzün çöker yüreğe
Terk edilmişliğin burukluğu
Sararken titreyen bedenini
İçinde kalır anlatamadıkları
Yine yalnızlığa doğru yol alır...

:((

ve
sonsuz sürgünler başlar yüreğine
...

tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ocak 2015 Çarşamba 20:56:27
emeğine sağlık ablam..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Ocak 2015 Çarşamba 20:55:02
Senden başka bir kıyı bulamadım,
Sendin her seferde kucak açan limanım,
Sen olmayınca kalmadı bitti inan inadım,
Gel artık özledim, gel akşam olmadan…


gelir inşallah!!
dua edelim..

tebrıkler şair
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.578
Şiir Okunma
1.228.311
Yazı Okunma
112.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL