Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:47:30
Yıldızlar arasına alıp da uçur beni,
Çok ıssız adalara savurup kaçır beni,
Dünyalara değişmem biliyor muşun seni,
Aşkım canımdan fazla seviyorum bilesin

emeklerinize sağlık abim

tebrıklerimle
Bilesin, @AHMET ACAR
11.2.2015 09:54:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:46:06
bazen de bir umuttur ağlamak
sevinçtir gözyaşları
bir tebessüm oluyor ıslak bakışların
ne güzel değil mi?
iyi günde, kötü günde, hep seninle
en sevdiğin bile
bu kadar kalamıyor yüreğinde..


şiire yoruma tebrıklerimle
Ağladıkça, @Mawish
10.2.2015 01:04:25
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:36:26
Yalanmış senden önce, ne varsa yaşadığım
İnan ki , saf ve temiz bir sevda taşıdığım
Kabuksuz bir yarasın solumda kaşıdığım
Derdin içimden taştı, hor görme gelinciğim


canımsın!
daha yayın saatime düştüğünde söylemiştim
düğümlü kaldıklarım...

Gelincik, @Gülşah Dağlı
11.2.2015 01:13:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:33:50
kanatlarımız değdi artık tenimize
aşk ile olsun yaşlılığımız

canımsın sen...
her daim mutlu ol
yüreğine hüzün gölgesi uğramasın meleğim..
serhat abime de slm olsun benden

kutlu olsun bu anlamlı gününüz can
sevgimle şiirdi!tadında
Şubat bakar gözlerin, @N.ALTIN
14.2.2015 08:35:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 17:57:46
emeğinize sağlık tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 17:22:40

Bir gelsen diyorum düşlerime razıyım
Söyleyeceklerimin onda biri aklımda değil
Ben susarım sen söyle bir sesleniş yeter
Benim gidişim gerçekten hiç iyi değil


ne güzel!bir teslimiyettir ona giden yol
ne çoktur bu uğurda alınan mükafatlar şü...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 17:18:12
Yar kara sevdana düştükten sonra
Derdini çekecek mecal kalmadı
Aşkından düşüp de yanarken nara
Sevdiğim el oldu hiç hal kalmadı


emeğine sağlık abim
şiir tadında..
iki cana da tebrıkler çok
Mecal kalmadı, @Hasanyılmaz
12.2.2015 00:38:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 14:54:26

Götür beni ,bu gece gittiğin yere....

ötesi yoktu!

emeğine saygım ve tebrıklerimle can abim..
Götür beni.., @Hakan Yarali
11.2.2015 16:57:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 14:52:40
emeğinize sağlık tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 14:51:54

Ahirlik fark atalım şu kırk yıllık gevete
Muradımız alarak çıkalım kerevete
Tek canımız sağ olsun aşk bakar bir evete
Sen beşinci mevsimim gönlümün öz gülüsün
İhtilalsiz devrimim ömrümün ödülüsün

oy kurban olduğum
mevlam yüreğindeki güzelli...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 14:46:50
Düştüm oda,düştüm zara,
Sen yürekte açtın yara,
Nolur bir gün olsun ara,
Ben hep seni seveceğim.
*

canımsın,
bu dert çok yazdırıp çok ağlatır bizide can
harikaydın yine...
emeğine sağlık mis yüreklim tebrıklerimle
Seveceğim, @SEMA DAAĞLI
13.2.2015 00:18:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 14:43:41

Sana bağlı gönül bağım
Senle geçti gençlik çağım
Erimesin yürek yağım
Aşk istersem ver sevdiğim


emeğine sağlık can abim

saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:33:05
Anlamadın hiç beni Buna can dayanırmı ?
,,,,Ne söylesem faydasız haydi git güle güle


gitsin bakalım..
elbet
gittiği yoldan da usanır..tuttuğu elden usanır...


emeğine sağlık ablam
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:31:14
Bir kadın tanıdım, gözleri ağlamaklı;
Hiç bir zaman bilemedim gerçek adını,
Buna gerekte yoktu zaten..
İnsanlar ona unutulması imkânsız bir isim takmıştı;

“H A Y A T K AD I N I” …


:((

zor hayata tutunmaya çalışmak...
...

Hayat kadını..., @byHaktan
13.2.2015 23:58:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:30:12
tebrıklerimle..
"gurbet bize özeldir", @Ayaz_Usta
14.2.2015 04:05:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:29:37
Ve hayaller üşüdükçe
Hüzünler coşuyor
Bir keskin bıçak ki
Nasıl üşümesin hayaller
İçimdeki mavi umutlar....


bıçak sırtı yalnızlıklar
ah be can!
avuntumuz yok ki sarılalım..
dokunma şimdi bana
yaram yine kanar...
:(

tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:28:26
Affet anam yanıldım çok sevmiştim birini
Tertemiz yüreğime koyup gitti kirini
Atmak lazım belki de yarada ki irini
Aşk namluya sürüldü mermisi sürter anne
Al koynuna yavrunu, al beni kurtar anne


şiirin finaline takıldım kaldım öylece...
k...

Anne, @uytun
13.2.2015 19:08:29
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:26:16
Ellerini tuttukça, aşkınla inliyorum,
O güzelim sesini şevk ile dinliyorum,
Çayımı gözlerinin rengiyle demliyorum,
Beni hiç sevmedin mi yollarında gezdim de?


sevmemiş demek ki
.((
sevseydi
yüreğimizi
şiirlerimizi ağlatır mıydı şair abim.....

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:23:12
Gecelere yasladım sırtımı dayandım
Bu sabah yine sensiz
Baba(m)sız uyandım!
:(

yürek neyin yokluğuna düşerse o kötü be can
uzandıkça tutamadığımız ne varsa o koyuyor adama işte
döküle saçıla bir hayat yaşıyoruz işte
gidebildiği yere kadar.. ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 12:20:52

hangi top kalelerimi yıkardı söyle
söyle, hangi ordu tarumar edip bozguna uğratırdı kalelerimi
kirpiğinin oku saplandı önce
ve füsunkâr gözlerin
esaretim şimdi sokaklarında
cesaretim müptezel


ah ne güzel dökülmüş tümceler yine
etkinliği...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.572
Şiir Okunma
1.228.299
Yazı Okunma
112.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL