Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 19:33:39
Yanan çehremin su götürmez gerçeği,
Utancı belli ki;
Alışık olmadığım o tarifsiz neşe.
Kelebeklerin ömrü kadar kısa olsa bile
Tarifsiz,
Suretsiz bir ışık
Gönül gözümün aydınlığı,
Tüm o sır dolu üzünçlerin bitimi.


ne güzeldi
mis gibi...s...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 19:20:45
ölmeden öldürdün ya beni
daha çok erkendi be yar yazık ettin gençliğime…
:((

ettiğini bilir o yâr!!
ne çare şimdi


tebrıkler abime
Yazık ettin…, @AZAP
7.3.2015 22:51:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:35:12

Ve biliyor musun ki
Hasret gözlüm acı sözlüm
Sen gibi bir vefasızın uğruna
Kaç kez buz tutmuş sabahlarda ağladım

:((

(hasret gözlüm)!!ne güzel bir tümce
ne derin
ne manidar
ve ne derin bir şiir

kıymetli abim emeğine sağlık
şairler...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:32:39
Dünyaya sığmaz özüm aşk ney olmuş gözüm
Şarkılar yol almış notalar saz yelinde
İki cihan gelse de sevdam inanki sanadır her sözüm

hep derim ya!!
biz de adres şaşmaz!
bizde
yüreğe yazılan silinmez
bizde ömürlük dediğimiz
baki kalır...

...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:24:04

Tek bayrak altında bütünüz.bizler.
Eşit hakka sahip erkekle kızlar.
Alnının akıyla görünsün yüzler.
Yapılan her şeyi Rabbimiz görür.


emeğine sağlık ablam
tebrıklerimle
Nereye gidiyoruz, @gül peri
6.3.2015 10:12:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:23:07

Saygın dünyaya değer
Senin olsun tüm günler
Müjdeliyor Peygamber
Cennet’tir bastığın yer
Baş tacımsın kadınım


ah sen!!eli öpülesi adam
yüreği çınar misali yüreklerimizi her daim fethetmeyi bilen adam...
yine solumuzda nefesledik şi...

Kadınım-2, @superbaba
7.3.2015 15:20:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:21:23

Güzergâhta han mıydım, yoksa kervansaray mı
Bilmeden bir dostluğa mekân hazırlamışım
Art niyet taşımadan, sevebilmek kolay mı
Meğerse, üç gün için yürek pazarlamışım…….


aynen öyle işte!!
tebrıklerimle can
Korkaksın...., @NÜS
14.2.2015 21:54:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:19:43
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Madalyon, @Dosteli_
8.3.2015 15:07:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:17:02
saygısı olamayanın
sevgisinden ne hayr gelir ki can...

duyarlı yüreğini alkışladım ...
sevgimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:15:26
Rahmeti kesilmiş kıraç topraklar gibiyim
Dalından düşen solgun yapraklar gibi
Her gece aynı sizi
Akıl kalmadı başta
Usandım gözümden düşen yaşta....

:((

ah benim can abim,
aynı sızıya
aynı duayı
aynı duaya aynı yüreği teslim eden
gözün ...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 16:10:09

Dinmedi gözlerimde yaş
el içine karışamadım
seni sevdim seveli,
yitirdim benliğimi
gönülden özledim konuşamadım
hayata küstüm barışamadim
ömrümü adadım yaranamadım
karalar giyindim kalbi dağladım
çok kostum peşinde kavuşamadım
sensizlik ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 11:10:15
unutma!
ve azrail gelince bil ki kapıyı çalmayacak asla



gözü yolda bekleyen biri...
var şimdi!

tebrıklerimle
Aşkta son nokta, @ay/su
7.3.2015 00:07:19
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 11:09:21
:(((

duyarlı yüreğine slm olsun

emeğine saygımla tebrıkler can
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 11:08:42
Hüzün deryasına düştüm çıkamıyorum
Acılarımı tek tek uçurumdan itip atamıyorum
İçim kış hala kar ayazı var sanki üşüyorum
Baharım gelsin çiçeklerim açsın istiyorum

emeğine sağlık meleğim
şiirde yorumda nefisti
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 11:07:47
Geçtiğin yollarda izim var benim
:((

bir de ardından kalan sızım var benim:..


tebrıklerimle abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 11:04:48
kutlu osun ablamında bu güzel ve anlamlı günü tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 11:04:21
Sessiz sedasız şimdi sokaklar,
Dışarıda bir kaç araba kornası,
Yaşam yavaşça kulağına sesleniyor,
Nerede o eski yürek yarası?!.

tebrıklerimle
Aşk sancısı, @Semiray Sezgin
6.3.2015 21:18:56
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 10:27:10


Kalemi tükendi hep gere gere
Dertleri kaşıyıp taşıran adam
Şu kahpe hayatı hep yara bere
Ne yazacağını şaşıran adam

:(

bazı dertler çok söyletir adama
yönün şaşar
aklın donar
elin gitmez
gözün bakar da yüreğin üşür işte...

derdini...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 10:18:54
Dedim ya sevgili;
Kaybetmek benim kaderim!
Bu ilk yenilişi değil, yetim yüreğimin..
Son sözleri bunlar;
Yokluğuna hükümlü,
Varlığına hasret benliğimin…

:((

ne çok dökülürüm kıyısız kentimin uzağına bu vakit
neleri düşlediğimi bilmey...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 10:06:53
ne güzeldi...
ustaya yakışır dizeler...
tebrıkler abim
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.632
Şiir Okunma
1.228.409
Yazı Okunma
112.532
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL