Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:45:09

Sevda harmanında gönül savrulur
Hasretinle yana yana kavrulur
Belki bir tenhada ölüm bulunur
Şirin dillerine kurban olduğum


:((

emeğinize sağlık tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:42:36
Ey nefis söyleyim sen çok nankörsün
Masivayı bırak yerinde dursun
Kapattım gözümü görmesin varsın
Gönülde açılan göz bana yeter


yeter!!
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Bana yeter, @Ramazan AKKAS
20.2.2015 14:10:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:39:00
Gözlerim her yerden arıyor seni,
Neden terk eyledin,ey zalim beni,
Sayende kaybettim aşka güveni,
Hani söz nermiştin,gitmeyecektin

gittin!!
...

nefisti can tebrıklerimle
Gitmeyecektin, @SEMA DAAĞLI
20.2.2015 00:13:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:37:44
Yokluğun..

Bir namlu gibi içimde patlarken..!!

Kalbimi de seninle alıp gidecek ..

Zamansız bu son öykümüz de..



emeğine sağlık tebrıklerimle
Bu gece, @KALBİM_KÖRDÜĞÜM
21.2.2015 07:14:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:37:13
Yıllar dokusa da yüreğe çile
Sen yine de yaşa , büyü aşk ile
Bazı acılar ki gelemez dile
Aşka gidecekse yol bizim olsun



emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Bad-ı saba, @Dosteli_
21.2.2015 09:11:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:36:43
emeğine sağlık can...

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 11:49:42
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 11:49:02
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Zordur, @Makedonyalı Şair
20.2.2015 01:12:31
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Şubat 2015 Pazar 07:38:39
Ah be aşk,
canımı acıtırsın,
yakarsın yüreğimi,
düşünmeden,
anlamsızca,
derin derin solur,
gecenin ortasın da,
senden gelen melodiler ...

canımsın...
emeğine sağlık meleğim
aşkların en güzelidir sana yakışan
yeter ki
yüreğin kıymet bile...

Aşk duy sesimi, @Şebnem Örs
15.2.2015 02:16:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Şubat 2015 Pazar 07:36:09
emeğinize sağlık
tebrıklerimle
-----_____------, @dilara deniz
14.2.2015 16:57:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Şubat 2015 Pazar 07:35:46
tebrıkler..
Kalbin tasviri, @dilara deniz
12.2.2015 00:58:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Şubat 2015 Pazar 07:35:01
amin
amin
amin....

duyulur elbet arşa
tebıkler kardeşime

hoş geldiniz
şiir dünyasına
......., @dilara deniz
11.2.2015 18:13:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Şubat 2015 Pazar 07:32:11
Birazdan hayalin gelir öldürür beni
Güneş batıyor yine gel topla ,
Bana verdigin yükünü
Acıyı yüreğimde
Hasreti gözlerinde öpüyorum...


aynen öyle işte
:((

sen yüreğimizi anlatmışsın bize ne kalmış ki abim
emeğine sağlık
saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Şubat 2015 Pazar 00:49:31
bekliyordum güne yazılmasını
tam da istediğim gibi oldu işte
şükür...
tebrıkler dosttttttttttt
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 23:22:22
emeğinize sağlık saygım ve tebrıklerimle
Bizim aşkımız, @su kübra deniz
14.2.2015 22:22:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 20:49:47
Iğrıp kayığında rota belirsiz

Hırçın dalgalarla gönül umarsız

Doğru mu yalan mı sözler tutarsız

Ne yazık kırıldı dallar ağlarım



emeğine sağlık annem
tebrıklerimle
Ağlarım, @GÜLDESTE
31.1.2015 19:25:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:59:12
felsefemin kaçarı yok; şiirdir alnıma sürdüğüm üç cemreden biri,
ikisi ufkunda saklı..-


ofofof
finale bayıldım..
tebrıkler kalben
Ufkunda saklı, @miNa..
10.2.2015 00:09:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:56:40
Döndüğünce dilimin nefesi sen olursun
Adım, adım yelimin asusu ben bulursun
Efsunuyla elimin ipeksi ten kalırsın.

Öpüşür hecelerim kahve gözden içtikçe
Var daha nicelerim canan özden geçtikçe

emeğine sağlık canım ablam

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:55:19
mevlam sağlık
mutluluk ve huzur versin annem..

İsmail amcamın ve senin öpüyorum ellerinden...
sıcacık bir şiirdi yine
tebrıklerim kalben
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:50:16

Ayda yılda bir kez olsun zalim kalbinde yanar mı?
Düştüğüm hal perişan sendede volkan kaynar mı?
Her gönül yanamaz aşka söyle cesaretin var mı?
Dudakların mühürlenmiş zehri İçebilirsen gel


ah ne şiirdi bu böyle
dağlandık!!da yutkunamadık
...

Göçebilirsen gel, @ARİF BARAN
12.2.2015 21:49:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.608
Şiir Okunma
1.228.365
Yazı Okunma
112.530
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL