Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Mart 2015 Pazar 10:06:05
bu güne özel...
anlam taşıyordu yine
emeğine sağlık can

özlendin bilesin
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:38:09
Hiç üzülme arkana dönüp de bakma sakın
Hüzünleri atıver şen şakrak tavır takın
Ben ki seni çok sevdim ne dilersen yap hakkın
Vur alnımın şakından dök kanımı öyle git
:((

ne güzeldi şiir
ah ne
derindi
vurdu yıktı yaktı gitti...

tebrıkler...

Öyle git, @Hasanyılmaz
2.3.2015 02:35:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:35:41



Yüreğime özlem ekme, donarım.
Sarmaşıkla sar ruhumu, beni yak.
Her anında aç kalbini, konarım.
Geç kalmadan, gel ruhuma yüzük tak.


emeğine sağlık şair abim..nefisti..
tebrıkler çok
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:34:00
Boşa kürek çektim aşk deryasında,
Benliğim kalmıştır gönül yasında,
Sevdamız kokuyor gülün hasında,
Tesellim olursun, söyle sevdiysen.


:(
gönlü yasta olana
aşk derya olsa ne yazar ki
(aşk)baki olsaydı
teselliye ne hacetti ki be abim...
...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:25:58
Çığlıklar dökülsün toprağa
Sessizliğe sarılsın sevda
Aşk gömülsün enkazı toprağında altında

:((

kaç çığlığımı gömdüm toprağa
kaç kez gök gürültüsünde boğdum avazımı
ve enkazımın yeri turdu yok ki şimdi...
mavisinden arındırdım hayatı
b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:22:56
**
Tuttuğum o eller, sanki dikendi
çok ağırdı sevdan, belim bükendi
kurduğum hayaller, çoktan tükendi
bitmeyen aşk bitti, yar gözün aydın.
:((

gözün aydın!!!
hadi
sevinsin gayri...

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:21:56
hayat ağlatma beni .....

.((

ne çok alacaklıyız
ne çok dağınık
ama
toplanmaya mecalimiz yok...
bıraktık dökülüp saçılmaktan yorulduk be abi...

gayrisini bırak gitsin
dağnık kalsın herşey

tebrıkler çokca
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:20:20
Bu gönül hanında kaç kez kırıldım
Canımı verdim de yine vuruldum
İstemem aşkını ben çok yoruldum
Kırdığın kalbimi geri ver kadın...

:((

vermezler bekleme....
emeğine sağlık kardeşim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:19:22

sevgime inanmadığın her an
kan kusar
içim dışıma
dışım içime..

:(

hoş geldiniz
sızılı şiirdi...
döküldüm dizelere...

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:17:11
Yağmur annesi gibi sarılınca toprağa
Kalbime yaşam eker tohum
Filizlenir gök/yüzüne
Ey aşk!
Gayrı yak, savur, getir kalbimizi dize
Oysa bahar ne çok, ne çok yakışırdı bize

:((

ne çok yakışırdı
ve
ne çok yakışıyordu...

şiir yürekli ka...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:15:43
Sözümle sözlesem seni
Dudağım da izin kalır
Közümle küllesem seni
Sol yanım da biz’in kalır

:((

ötesine ne hacet ki can
emeğine kırmızı güller yolluyorum...

tebrıklerimle
Kalır, @hüzün şairi
5.3.2015 18:11:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Mart 2015 Perşembe 23:11:14
emeklerinize sağlık tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 22:43:21
Öyleyse,
Öl dediğinde günahlarımla yüzleşip ölebilirim hiç düşünmeden

:((

öyleyse...
sualsizim sana...


tebrıkler çok
Öyleyse, @uytun
1.3.2015 17:33:01
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 22:42:32
Artık vazgeçiyorum çoçuk .
Kendini bir halt sananlardan ,Vefadan sevgiden yoksun
Vicdanı bile olmayan insanlardan..
Çekiliyorum çocuk gidiyorum karanlığa

:((

ne derindi...
ne içli
su gibi

yoruldum!!hem de çok

emeğine sağlık kardeşim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 22:41:09
ve unutma
unut seni sevdiğimi...

:(

unutma...
emeğine sağlık usta
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 20:35:47

gör
aşka teşne darıdünya
derman sevdanın bugünü
yer ve gök hatırına Delal
sevdayı hudutsuz kuşatalım
gel!



tebrıkler ..çokca
…………, @Neva Ney
1.3.2015 16:07:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 18:26:27
ilk şiirinizin resmi de çok güzel:)

hoş geldiniz...
şiir ile
her dem


saygımla tebrıkler
O gece, @HAZARBEY
28.2.2015 03:53:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 18:23:42
Anne beni toplar mısın?
:(((

anne
dokun
kanadığım yerden...


ah
ah...

tebrıkler abim
Tılsım, @gidilecek
24.2.2015 11:16:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:35:33
Mahşere üflenmiş bir sırdır aşk cinayetinin izini sürmek
Matem renginde şimdi ağlayan gönlümde şiir
Ben kaybettim gönlümü dilim neler anlatır


:((

hem neler
neler...

bilseler!!

tebrıkler can
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:33:48

Öyle bir ahuya düştü nazarım
Hayalimde sayfa sayfa yazarım
Aşkıyla dağ bayır durmam gezerim
Nereye sürükler bilmem yol beni


bestelense iyi türkü olur ramazan abim...
çok güzeldi yine tebrıklerimle
El beni, @Ramazan AKKAS
28.2.2015 22:50:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.565
Şiir Okunma
1.228.257
Yazı Okunma
112.519
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL