Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:31:38
Kim bilir belki de yok olurken umutlarım
Gözlerim açık öleceğim…

aynen öyle işte...
susarak..
ahire saklayarak
kimsesizce...

:(

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:29:31
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:28:39
Sağlam bas ayaklarını / şairler gibi !
-Korkusuzca
-Kuralsızca
Kalemi bıraktım
Gidiyorum çocuk
Tüm şiirler sana emanet...


gördün mü bak!
sabrın açamayacağı bir kapı yok
bekledin sabrettin...
yine şiir ailesine katılan etkin yolculardan ...

Gidiyorum çocuk..., @polat can
1.3.2015 00:10:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:27:07
Harfleri tanıyorum da; Vuramıyorum işte birbirine

ah bu final!!
çok düşündürdü beni vurulduğum yerden
cansın
tebrıkler çokca
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:21:59
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:18:37

Sevdim Seni Sümeyra
Allah için sevdim seni;
Dokunamam...

:((

bel kide yaratılanı yaratandan ötürü sevmekle başlıyor sevda..
nereden değil nereye uzanacak bir elin sıcaklığını hissederek sevmek gerekiyor işte...
yandığından korkmadan yakma...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:05:57

Mevsimler tükenip, geçse de zaman
Pembe güller gibi, açsa da zaman
Sevda badesini içse de zaman
Umuda kelepçe vurulmaz gülüm.


:((

biz kelepçeli geziyoruz abim
tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:05:05
Sönmüyor ateşim durmadan yanar
Acıdır mirasım içimde kanar
Uzaktan görenler heb mutlu sanar
İstemem hiç gelme, git bundan sonra

:((

kapanmaz yaraların sızısı ömürlüktür abim
gelse de hangi derdini alır ki giden
içimizden ağlamaya alıştık b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:02:36
Sen de inanırsan sevdaya aşka
Bilirsin içimde yerin bambaşka
Yeter ki deme hiç, sevdiğim keşke
Kimseye başımı eğmem bilesin

emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 15:01:31
anma beni
sen konuştukça saçlarım ve ömrüm uzuyor
hatıralar dolanıyor birbirine tarandıkça
çok oldu bir vicdan bırakalı sende
şimdi yüzümde o küstah gülüşten perde
gözlerim gözlerinde babamın
bugün pazar "ev hali"
dağınığız eski ve mutlu evler...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 10:19:39
abov:))

mevlam yardım etsin....


emeğine sağlık babam
Horoz, @batu_41
28.2.2015 15:20:20
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 10:10:48
Umudum var geleceksin
Gözlerim ağlamayacak artık senin için
Yüreğimde misafir edeceğim seni sevdiğim
Işık olup geleceksin Dünyama
Haykıracağız sevgimizi birlikte sağır kulaklara
Sevgisiz yüreklere anlatacaklar bizi
Bakın diyecekler ışığı arayan...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 10:09:41
belki ömür yetmez,acele edelim
neyimiz varsa sakınalım gözlerden
çığlığa boğmadan saatler
dakikalarca sarılalım
rüzgara kafa tutarcasına
kara kış gelmeden
gel ayaz kokalım tenlerimizde
yakamozu kıskandıralım gölgemizle
kimsecikler görmeden ...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
1 Mart 2015 Pazar 10:06:43

Şimdi; azalan yanımla devam ediyorum hayata..
Bazen boğazıma dayanıyor sensizliğim;
Bağırasım geliyor avaz avaz..
Bir düğüm takılıyor yüreğime;
Avaz avaz sus’uyorum bende..
Bir gün diyorum,
Bir gün anlayacaksın sende..!

:((

uçurum...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 15:08:04

O yalnız güfteler kimsesiz hepten
Ve mırıldanırken kimliksiz besteyi.
Aciz bir keman her dem
İçli içli ağlayan:
Sersefil biraz metruk
Serzenişlere öylesine alışkın
Ve başına buyruk.


tebrıklerim kalben mis yürek
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 14:00:28
emeğine sağlık ablam tebrıklerimle
Nice bin bekleyeyim, @babidim
21.2.2015 08:13:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:59:26
Bana derlerdi Özgecan
Allah’ım vermişti bir can
Kimin hakkıdır can almak?
İnsan mıdır bana kıyan?


çok üzgünüm..
acıdım
kanadım da zorlandım boğazıma takılan düğümden

emeğine saygımla babam
Özgecan, @superbaba
19.2.2015 15:18:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:58:22
çok üzgünüm çok:((
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:58:01
Belki de
Avuçlarım da şimdi
Gizli kalır bilinmez
Söylenen her şey
Kalsın mı desem
Gitsin mi ..



avuç içlerine yazılan silinmez can
bırak eseri kalsın
yazmaya devam et sen!
daha dökülecek çok şey var heybemizde
söküldükçe yazacağı...

*.* desem .., @Şebnem Örs
21.2.2015 09:40:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Şubat 2015 Cumartesi 13:46:21
duyarlı kalemini tebrık ediyorum abim

:((
başımız sagolsun!
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.646
Şiir Okunma
1.228.444
Yazı Okunma
112.539
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL