Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2011 Perşembe 19:10:09
Göğsümde mavi bir gökyüzü, bulutlar dört bir yana dağılmış
çıkıpta dolaşmak geldi içimden
yeni aşklar aradım, dipsiz bir uçurumdu, duygularım
dokun bana! der gibi, sesizce biri
tam da yakınımda, içimde bir duygu seli
halbuki uzak ve ıssız bir ye...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2011 Perşembe 08:48:05
Karbeyaz meleğim
Pamuk gibi ellerin
Şekerdendir dillerin
İçimi ısıtır ılık nefesin
Ne şeker’sin Karbeyaz Meleğim.



emeğine saglık abim..kalemin daim olsun saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2011 Perşembe 08:46:27
Âlemde ne varsa sevgiyle büyür,
Yeter ki sev beni, sonra hep buyur!
Sensiz deli gönlüm devamlı uyur,
Ya kaldır uykudan, ya çek bir orak...

Sab/rla pişen koruk, üzüm olurmuş!
En güzel düğünler güzün olurmuş!
Güz aşkının ömrü uzun olurmuş...

Ya sev ya bırak, @halilşakir
21.7.2011 00:15:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Temmuz 2011 Perşembe 08:44:23
Neden gülüyor
Belli değil mi?
Gülen kalbi
Tertemiz pak
Günahsız bir kalple
Ancak böyle gülünür
Sebepsiz say
Öylesine say
Bak nasıl gülüyor elleri
Ayakları
Tüm azalarıyla gülen
Bu çocuk
İnsanın içini temizliyor
Kin, nefret
Hüzün, hiçbir ...

Gülen çocuk, @Melik Haker
21.7.2011 06:16:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:55:19
Hergün tökezleyip yere düşerim
Elimden tutanm hiç olmadı ki
Işıklı dünyaya diyet öderim
Karalar giyindim ak olmadı ki

hüznü keyifti..kutladım yazan kalemi..saygımlaaa
Hiç olmadı ki , @-IspartaGülü-
20.7.2011 22:18:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:54:04
Vur kadehi yerlere kederinden kırılsın;
Efkârlanma boş yere efkârlanma habibim…
Kalbimdeki yaralar sevdan ile sarılsın;
Dudakların ilaçtır gözlerinse tabibim…

Sevabından vazgeçtim talibim günahına;
Birgün senle çıkalım özlemin saba...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:51:56
uzaklarda…
devasa şehirler, karanlığın pelerinini atarken üzerinden
gürültünün vaveylası kopacak ana caddelerde
başı dönecek koşuşturmalardan kirli kaldırımların
üşüşen karmaşanın izleri yapışacak her bir yere
yine de yorgun gönüller vec...

Doğuş, @flycan57
20.7.2011 10:13:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:50:55
Şu hâlime bakın: deli-divane...
Gönlüm nakış-nakış renkli bir kilim
Bir kınalı-sürmeli türküdür dilim
Yeminle anlatsam kim inanır; kim
İçinde düştüğüm bu çılgın hâle?
Karışıp gitsem mi ebâbillere...
Adını versem mi karanfillere
Seslenip durs...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:49:49
Ey sevgili
Kokunla birlikte çağrıların da geliyor
İklimler ötesi,uzak diyarlardan
Önce kokunu çekiyorum ciğerlerime
Bitinceye dek
Sonra da kayboluyorum
Yazdığın dizelerde delice
Bir heyecan kaplıyor duygularımı
Gözlerin dikiliyor karşıma
Bir...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:44:22
Sanki sevdanın etrafı dört duvar
Sanki mutluluğu bizden çalmışlar
Kuşlarda göç etmenin telaşı var
Gözlerimi düşürme yangınlara


özlü sözlü..şiirdi..kutladım kalemi..saygımlaaa.........................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:43:19
Ahh İnsanlık !
Yücelerde olduğun zamanlar !
Gözbebeklerimde büyür hasretin ...


emeğine saglık ablam..kutladım saygımla........................................,,,,,,,,,,,,,,,,
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:42:18
Sevgi yok edilmiş saygı firarda,
Hiç bir kulun kula, yok tahammülü,
Anaya babaya bu gün dünyada,
Evladın büyüğe, yok tahammülü.



kutladım kıymetli kalemi..saygımlaaa................................
Yok, tahammülü, @Bekir yavuz
20.7.2011 00:01:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:36:41
İşte gene dileniyorum
Beni mahrum eden sen misin?
Hayat
Artık, beni biraz sever misin




okunası tadda....harika final..ne deyim..emeği kutlarken..alkışalarım şiir yüreğe gitsin...sevgimleee
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:34:20
gülme ölüm, gülme.
sen gülücüklerini de mezarlarını da kendine sakla,
bize ilk ağlamalarımızı geri ver yeter.
gülmeyi nasılsa öğreniriz yeniden.


şiire yoruma..alkışlar çokca..olsun..kutladım saygımlaaa
Kulağına söylüyorum, @Davidoff
18.7.2011 15:58:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:32:25
sessiz
sensiz
yalnizligimla basbasa



kutladım emeği..nefesi..saygımla..çok
Yalniz bir gun daha, @BenSenO
19.7.2011 11:56:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:29:19
Dikende gül görürüm
Bakmasını bilirim.
Vefasızsa sevdalar,
Gitmesini bilirim.



Unutma ki sensiz de
Sevmesini bilirim.




emeğine saglık şairimin..tadındaydı..saygımlaaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:26:53
emeğine kaleine..yüreğine alkışlarımı yolladım abim..saygımlaaa..kutladım
...mana!, @AZAP
20.7.2011 04:32:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:25:41

değişmeli insanın yapısını dokusunu bozan sistemler
vücut bir iskeleden iki yüz on bir kemikten fazla değer
kalp boşuna çarpmıyor altın kafesinde
kılcal damarlar boşuna dolaşmıyor hücreler arası kanallarda
ezcümle bu şiir diyor ki:
beden ruh ...

Değişmeli ezberler, @meselci
20.7.2011 00:38:03
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:19:14
Varlığın bizlere huzur veriyor

Ata’nın gençliği güller deriyor

Münevver’in başı göğe eriyor

Türkiye’m Türkiye’m canım Türkiye’m.



emeği nefesi kutladım..saygımla..nefistii!!
Türkiye’m, @Münevver DÜVER
20.7.2011 17:10:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:18:09
yaşıyormuşum yine
mavilerin sevişmesiyle
ya da:
lirik bir berduşluk başlangıcıdır bu satırlar



kutladım...şiirdi..yorumdu..saygımlaaa
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.399
Şiir Okunma
1.227.983
Yazı Okunma
112.480
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL