Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 13:41:23
Sükut altın diye dili lal olup
Kem gözde damla yaş, dile bal olup!
Bir gül ağacında, kuru dal olup
Söz verip de cayanları görmüşüz
-
Bilirim ki yetmez bir yüz, insana
Eğer sevgi düşmemişse lisana
Dostelince akışlarım hep sana
Bu yollarda, çıy...

Yalan rüzgarları, @Dosteli_
17.7.2011 13:39:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 13:39:41
Elma elma yanaklarında ışık ışık öbekler
Gözlerim emrine amade,her daim yolunu bekler,
Bir yıldız gibi uzaksın,kısacık ömründe kelebekler,
Kanatlarını her çırpışlarında dua gibi yükselir göğe
Pervanenin aşkıyla etrafında pervane
Mecnuna ina...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 13:32:19
o yüzden
dalgınlığıma gelir diye korkuyorum
çünkü
bir yalan daha söylesen inanacağım, biliyorum...



sahi

şimdi söyle
unuttum mu ben seni yarınlarda ...



şiirde koyboldum:(
kutladım iki şiir yüreği en kalbii sevgimleeeeeeee
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 13:27:42
Şehit kanım tüm vicdanımız da o bayraklaşacak
Yeri gök’te gönül de yanışta semalar aşacak
Size dünya durdukça vallahi lanetler yağacak
Şehiti o pak mı pak kanıyla cennete koyacak
Ya sen! Nerde yerin senden dinsiz melek de kaçacak?
Sana şey...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 13:26:39
Rahat uyuyun yinede
Bu vatanın bekçileri
Mehmetçikler
Asla indirmez bayrağımızı
Dindirmez ezanımızı
Rahat uyu ATAM desem de
Uyuya bilir misin bilmem ki



emeğine saglık annem..sevgimle kutladım yürekten...
seni seviyorummmmmmmmmmm
Ah atam, @AYSE 09
17.7.2011 08:23:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 13:25:23
Ne imam gördüm,namaz kılmayan
Ne hacı gördüm,hacca uymayan
Ne eren gördüm,Mevla’yı bulan
Ben canıma can,erk bulamadım.

Ne ozan gördüm,sazın çalmayan
Ne şair gördüm,şiir yazmayan
Ne yazar gördüm,kalemi kıran
Ben canıma can,söz bulamadım...

Söz bulamadım, @kul düşünce
17.7.2011 09:32:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Temmuz 2011 Cumartesi 13:04:33
eyyyyyyy dağların delisi!
hadi gel...
bir daha.....
bir daha gel.....
bir daha solu o özgür nefesini şahikalarda
o köpük köpük çağlayan derede
çırılçıplak yüz yine

hadi..........
hadiii...............
gellll..... yine gel

ÖZLEYECEĞİZ SE...

Dağların sesi, @_ZERRE_
16.7.2011 13:01:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Temmuz 2011 Cumartesi 12:18:04
Nâr ile pürdür sevda, aşk od’una yanmışım.
Derviş oldum âlemde, mecruh yüreğim kanar.
Ne nasihat kâr eder, ne ben, ben de kalmışım.
Tasa ben de, gam ben de, içim yanar ahuzâr


öncelikle çok geçmiş olsun abim!!!
kalemine yüreğine saglık ...

Gül-i rana, @UNALAN
15.7.2011 22:22:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Temmuz 2011 Cumartesi 12:15:57
Sargın tutsun bayrağı
Dostlar diksin sancağı
Sevinsin dost ocağı
Kahrolsun tüm hainler………..Ahmet Sargın

Durdu Şahin söylüyor,
Sözü güzel eyliyor,
Teröre lanet diyor,
Kahrolsun tüm hainler. ……….

iki şiir...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Temmuz 2011 Cumartesi 12:13:52
Halife’yim kurbanım bizi yaratan Hüda’ya
Muhtaç etmesin hiç birimizi nefs-i cüdaya
Salmasın emeğimizi,sevgimizi bunca hebaya
Okuyup,yazamadım yorumlar,affedin beni


hoş geldin abim!!sefalar getirdin...............
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Temmuz 2011 Cumartesi 12:12:45
Rızıkları dağıtıp kimseyi unutmayan
Gökleri direksiz yaratıp sonsuzluğa yükselten...
Eşi ve benzeri olmayan samet olan...
Mevlamızı analım bu gece..
Derman isteyelim bu gece


sizinde kandiliniz mübarek olsun!!
kutladım emeği..kalemi..saygıml...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Temmuz 2011 Cumartesi 12:11:43
Umudundayım;
Demir atacak o kayık bu limana
Yaracak bakışlarım ıssızı
Ve suya kavuşacak çorak dudaklarımın tuzu
Unutturacak birleşen eller,
Uzaklaşırken izlediğim sensiz sonsuzu


emeğine saglık...abim kutladım..saygımlaa.......................

Özlem ateş, vuslat su, @cemil
16.7.2011 10:14:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
16 Temmuz 2011 Cumartesi 12:10:39
ondan hep sıcaktır sağ elim .
şimdi sol elim üşüse bile, sağ elimin içine alıyorum parmaklarımı..




emeğine saglık...ablammm...kutladım saygımlaaa!!..........................
"bir yanım ayaz", @BOZOK KIZI
16.7.2011 11:42:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 12:47:33
Ehli iki atan/dan
Düş dibindeki tapın/ağına
Söz takıntına kir konduracak
Okutacak seni kırık bir lisan
Asık sıyrığında
Sığırcıklar saygısız olacak
K/anla yıkanacaksın… kandırılıcaksın.


kaç adın kaçamaktı kadın


kutladım emeği.....

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 12:02:46
Temel taşı dualı, yetmeyecek gücünüz,
Değil Amerikanız, tüm Avrupa olsanız,
Dürüstlükle yoğruldu, bizim asil özümüz,
Böldürmeyeceğiz biz, bütün dünya gelseniz.

Bektaş anlamaz hain, uşak olmuş dış güce,
Ne Allahtan korkarlar, ne de inançları va...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 12:01:24
Her şeyimdi aslı
Her şeyimi aldı
Gönlüme yasaklı
İzleri kaldı
Yüreğimde saklı
Aslı
Şimdi o yabancı



kutladım özlü sözlü şairimi..saygımlaaa
Yabancı, @Son Damla
15.7.2011 11:49:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 11:41:47
Kirpiğimin ucunda süzülen yaş benimdir

Nedametle inleyen eğilen baş senindir

Tüm bedenim hücre hücre affım ister bütün fecr-ile

Avuçlarım Rahmetini dileniyor beraatim ver bu gece



dinlendi..yüreğim...
kandilin mübarek olsun ablam..sa...

Beraâtim, @eylül nağmeleri
15.7.2011 11:21:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 11:40:43
Şehitlerimiz, aslanlarımız
Rahat uyuyun
Şanlı bayrağımız altında...

Şehidim!
Canın la ödediğin
Bu hesap sorulacak
Çok yakında

Nasıl değiştin sen
Aç gözlerini bir bak
Canlara kıydığın
Dün el ele oynadığın
Kardeşindi oysa



emeğine...

Kardeşini vurma!, @Oya gedik
15.7.2011 10:56:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 10:56:11
İLKİMDİN VE SONUMSUN BU KALPTE
AMA ACI DOLU HATIRALARIMDA SADECE...........



eeğine saglık adaşım..kutladım..sevgimlee
Unutulmazsın, @adnuf
15.7.2011 10:35:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 09:32:52
Bazıları kendisine bir mebusluk işi bulmuş.
Maaş dolgun nasıl olsa, vükelânın cebi dolmuş…
Tüm analar ağlıyormuş, evlâtları şehit olmuş!
Riyakârca tavırlarla, sabır dilemeyin sakın.
Hoşnutsanız, münasip bir yerinize kına yakın!


bil...

Kına yakın, @halilşakir
15.7.2011 00:11:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.391
Şiir Okunma
1.227.950
Yazı Okunma
112.475
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL