Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Temmuz 2011 Salı 08:58:18
Ben gibi vazgeçeceksin, günü geldiğinde
Ağır aksak bir sevgi, içini sızlatacak
Zebun edeceksin, bedenin çırılçıplak
Uslanacaksın, biten sevginin ense kökünde


emeğine saglık...şairem..kutladım saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 21:36:24
Olmadıda bağımızın üzümü
Erken getirdiler baharını yazını
Al duağıyla gelin ettim kızımı
Kara haber ulaştı kardeş bacıya
Anam ağlar, babam dayanmaz bu acıya
Daha onlar bakıyormuş çocuğa
Ağla babam ağla anam kardeşim


kıymetli şairim;
ben t...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 20:56:40
Senden öteyi gördü
Güzeli yaratan
Rabbimdir bildim.
Geçtim yaratılan senden ve benden
O zaman erdim
Gerçek sevgiye.
Onca çaba, onca ızdırap
Pişirdi ham yüreğimi
Sanma saf sevgi boşa girder mi
Birikir içinde volkan misali
Püskürür imanla
C...

Yardan öte, @Melik Haker
18.7.2011 20:49:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 20:39:01
SESE NEFESE....YÜREKTEN ALKIŞLARIMI YOLLADIM..SAYGIM ÇOKCA ABİMEEE
Ağlar oldum, @bestekar10
18.7.2011 08:57:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 20:06:47
kelebeğim..canımsın...harikasınn....
seni ve kalemi..sana eşlik eden degerli şiir yüreği...ayakta alkışladım...
sevgi bıraktım...kalben kalbimle....


KUTLADIM..!!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 20:01:30
Daha yeni anladım beni yalancıktan seven
Bir vefasıza budalaca aşık olduğumu.
Kafamı iki ellerim arasına alarak düşündüm
Düşündüm kilit vurdum yüreğime ,
Ve anahtarını da okyanusu attım ne sen bulabilirsin nede ben nede ben buabilirim .


emeğ...

Canımın içi, @AHMET ACAR
18.7.2011 13:12:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 19:59:16
emeğine saglık..genç şair..kutladım saygımlaaa
Yalancı sevgili, @karabela033
16.7.2011 15:56:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 00:30:38
Geçsin gençliğin,
Düşsün ak saçların aynalara
Gerçek AŞK mı heves mi?
Anlayacaksın…



emeğe saygımla..kutladım..
G ö r e c e k s i n, @balam
17.7.2011 14:44:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 00:24:49
Öz adı Allah olan, âlemlere can veren.
Tüm güzel sıfatları, tek isimde içeren.
Doksan dokuz adıyla, vasfın ihtiva eden.
El rahman’dan gaffar’a, Esmâ-ül hüsna ilen.



manevi hazdı..yürekli kalemden süzlen inciler var ol abim..kutl...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 00:23:04
Uyan artık milletim namus elden gitmeden,
Depreşsin duyguların indir fezadan ay’ı.
Vuslat gülşenlerinde sefil baykuş ötmeden,
Şahlansın o yüce ruh sarsın bütün dünyayı


yürekli kalemden süzlenleri..bende alkışladım..yüreğimle..
kutla...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 00:22:04
türküsüne ağladım
ensesinde dağladım
yüreğimi bağladım
kan kokar nakışınca

ozan efem sürgüne
günü doğunca güne
şan oluncaya üne
şimşeğin çakışında


emeğine saglık dost kalemin..kutladım saygım çokcaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
18 Temmuz 2011 Pazartesi 00:04:45
Bak, bakındığın yerin sırrına
Bıraktığın aşkın hatırına
Sana söz, doğmayan kızımın adına
Sözüm olacak ömrümdeki kadın’a

Bak, b/aktığın ten/hayâ
Bak, bır/aktığın hayata


emeğine saglık..şairimin...bu sayfada şiir dinlemekle dinleniyo...

Bak hâlâ dönmedi, @~ Ş i m o ~
18.7.2011 00:03:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 23:42:23
Unutma karşılığı olmayan sevgiyi
Büyütme yüreğinde
Sök köklerinden ki
Dalları kırık, çiçeği ölü
Yeniden sevgiler ek
Bu yürek hep sevgiyle büyüyecek


emeğine saglık...şairimin tadında bir eserdi..yüreğime dokunan..kutladım saygımlaaa
Gidene kal deme, @Melik Haker
17.7.2011 23:14:50
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 23:36:17
emeği nefesi kutladım yürekten saygımla...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 19:22:03
suskunuz!!!üzgünüz...
vatan sağolsun...

duyarlı kalemi..kutladım..yürektenn
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 18:59:49
aşkın gülen yüzü....yüreğine saglık!!
özü ile sözü ile...
bir şiir yüreğin...yürekli yanı yansıdı..aynadan!!


kutladım!!
Seni unutacak kadar, @İsa inan
17.7.2011 13:27:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 18:58:24
Çocukluğuma duyduğum özlem ,
satırların kaldıramayacağından daha ağır
Sorarsanız eğer,çocukluğumun geçtiği o evden geriye
belki çok bişey kalmadı ve kalmayacak .
Kalan ne mi ?
Sadece o paslı salıncak.
Doyasıya sallanıyorum şimdi .
Rüzgara sö...

Yoksaaa..., @Hayatbilgisidefteri
17.7.2011 14:59:44
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 16:49:04
Gözlerindeki yabancıyla el oldun benim için...
Adın yok sen yoksun...
Yoksun artık yoksun....



sen ömrüme serilen sevgili;adını anmadan günümü geçmezdi!!gözlerine bakmadan gözlerimden yaş dökülmezdi...ellerine dokunmadan ellerim ısınmazdı...b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 13:54:48
Karalar bağlamıştın buraya geldiğinde
İstemedin ne aydınlık günü nede geceyi de
Geçti gitti bir mazi birlikte
Esip durdu fırtına meltemin yerine
Lazım gelmedi bir ömür seninle
Ekemedik gülleri sevgiyle
Nede biçtik huzuru dirlikle
Doruklardaki ...

Yolun açık olsun yolcu, @47nihal
16.7.2011 22:20:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2011 Pazar 13:53:47
Elbette doğacak yurduma güneş,
Türkler Kürtler kardeş, defolsun kalleş,
Kimse zannetmesin kanımız beleş,
Bırakmam vatanı ben ite kurda!

Bitmez ki bu yolda kutlu seferler,
Ümit’im yakındır kutlu zaferler,
Sahipsiz değildir elbet bu yerle...

Hain eller, @ümit zeki soyuduru
16.7.2011 00:05:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.416
Şiir Okunma
1.228.047
Yazı Okunma
112.489
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL