Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Temmuz 2011 Salı 00:01:18
emeğine saglık annem....yüreğine sesizliklerin uğultusundan uzak bir yaşam diliyorum...sevgimdesin..kutladımmm
Derecik, @AYSE 09
25.7.2011 23:21:57
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 22:50:27
Demin burdan bir rüzgar geçti,
Ilık bahar kokulu bir meltem,
Sen sandım.
Demin bir yıldız düştü yüreğime,
Güzel parlak bir şafak yıldızı,
Sen sandım.
Demin bir güneş doğdu dünyama,
Hayat kaynağı sımsıcak,
Sen sandım.
Demin bir çiçek açtı gön...

Sen sandım, @necirvan-1
24.7.2011 12:02:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 22:30:07
Aranmış olsada özlemler,
Bilinmesede mesafeler,
Hasret vursada gönüllere
Mutluluk en beklenmedik anda çıkagelir..
İnsan ne kadar yalnız kalırsa,o kadar hisseder mutsuzluğu;
İliklerine kadar tatar o kimsesizliği
Art arda bağırır..
Yalnızlık ac...

Yalnızlık, @büşra25
25.7.2011 13:12:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 22:27:57
Yere düşüp kapanamamış bir kitap,
Okunmamış roman
Yaşanmamış destan
Denilse de eski bir yalan;
Âdem ile Havva’dan kalan

Aşktı,
Aşk
Yaşanamayan…


şiiri..yorumdu!!elbettee...

kutladım iki güzel yüreği..sevgimleee
Artakalan, @Canan Korkmaz
24.7.2011 19:14:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 22:26:51
emeği..nefesi kutladım saygımla...
Canim yaniyor, @BenSenO
25.7.2011 11:17:24
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 22:23:56
Hoş geldin canım hoş geldin
Hoş geldin yarenim hoş geldin
Hoş geldin yürek yangınım hoş geldin
Hoş geldin sen bana hoş geldin
Hoş geldin sevdamın kollarına hoş geldin


emeğine saglık can..saygımlaaaa..kutldımm
Hoş geldin, @MıSRaDaN
24.7.2011 01:15:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 22:13:44
Yasaklar mutsuz ediyor insanı,
Değiştiremedik ki beğenmediğimiz hanı.
Öyle bir meyhanede konaklamışız ki;
İçmeden sarhoş olmuş her fani


emeğine saglık engin abim..kutladım saygımlaaa
Tabu, @Engin Tatlıtürk
25.7.2011 22:11:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 21:59:38
Güller dost bağında dosta akışır
Bir dostun eline güzel yakışır
Göz göze gelince candan bakışır
Güneşi balçıkla sıvamak olmaz

emeğine saglık abimn...kutladım!!
cuma yyaındayız!!bekliyorum şairimi..saygım çokcaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 21:58:37
Canlar yaşam savaşında, beyler gönül eğlemek de
Duru gönül şişlenmekte, arsızlar hep fişlemek de
Yanan bir tek hayat olsa, kökten bitti bin emekte
Bastırıldı yetenekler, kötülükler işlemekte
Arsız gönül ne ister ki, itler meydan beklemekte
Sahte...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 21:36:12
hayat, derme çatma bir hikaye yazarken
ayrı dudaklarda,
aynı aşka yol olan iki vuslat cümlesi.
kavuşmaya ayarlı iki yürek,
hırslanan bir özlem
ve
tek bir son.
seninle aydınlanan şehr-i İstanbul,
bir fiske umut tohumları ekerken yüreğin,
...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 21:35:12
amin!!!!


yerinde imgelerdi..yine
kutladım..saygımlaa....................................
Dua, @Melik Haker
25.7.2011 19:35:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 21:34:12
Güneş sıcak kum sıcak,denizse ılık ılık
Akşam yemeğimizde, salatayla var balık..

*****
Teşekkür ediyorum, yakışıklım ben sana
Allah’hım esirgesin, zeval vermesin sana...



emeğine saglık..ablam...kutladım..sevgimlee....
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 09:20:54
Sevene çektirmek günah sevdada.
Haz aldın çilemden gönlün sefada.
Görüşürüz senle öbür dünyada.
Ölüyorum ey yâr senin yüzünden.

emeği..nefesi kutladım!!
tadındaydı..herşeyi ileeee...................
Senin yüzünden.., @romanci28
24.7.2011 21:38:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 09:19:50
Gri gözyaşlarım beyaza döner mi?
Ne dendir bilinmez bu ayrılık
Yakıp giden sen kara sevdaya düşen ben
Geri dön sende ne fark eder ki



off..offff..süperdi....
maşallahhh!!!
nefesi kalemi..kutladım çokkkkkkkkkkk
Unutamadım seni, @Remziye ÇELİK
24.7.2011 11:13:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 09:18:21
Sevenin aşkı alazlanır içinde
kış erken düşer kirpiklerine
kimbilir ki senin için ağladığımı
kimsesiz bir deniz feneri kadar yalnızım
kalbim hâlâ çarpıyor eski sevdalara
her kıyımda yeniden kanar içimde
bundandır sessizce bekleyişlerim
b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 09:17:14
Selam öteye geçmiyorum
Değilse
Kendimi tutamam.
Susuyorum,
Susuyorum Sana...
Bir anlasana.


susmak bazen...verilecek en güzel cevap olsa gerek!!!
yerinde imgelerdi..kutladım şairimi..sevgim saygım...çokcaa
Susuyorum, @Melik Haker
24.7.2011 22:58:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 09:16:14
Tanrım
Duy / sana bağırmasam da
Yak / yık
Yeniden inşa et
Bir kuyudan çıkarır gibi
Kanlı gömleğime kavuşturur gibi
Öp beni omurgasız ego kırımlarımdan
İyileşsin çocuk kalbim…




Öp ki!
Aynamın taraçasında
Çocukluğumun saçlarını...

..., @Abdulkadir BOSTAN
25.7.2011 00:02:47
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 09:15:04
O güzel mazimizi silebilecek misin?
Andıkça o günleri, gülebilecek misin?
Yani, sen benden ayrı kalabilecek misin?
Ben nasıl kahrolurum söyle hiç düşündün mü?

Söyle, nasıl yaşanır bu hicranın derdinden?
Nasıl vazgeçerim ki, ben "ayın on d...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 09:12:59
Gittiğin gün yıkıldı dünyam herc-ü merc oldu
Henüz tomurcuk idi Âteş-i bahâr soldu
Ah biricik dil-darım yuvamız şiven doldu
İçinde yâr olmayan âlemden gidiyorum....



ansızın duyguların dile geldii anlar gibi.....şiir seldi..yüreğime aktı!!
...

= gidiyorum =, @gelmeyenvuslat
25.7.2011 00:22:47
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Temmuz 2011 Pazartesi 09:11:43
Kimi deli diyor kimi akıllı
Zaman gösterecek kimmiş o haklı
Olsa da dünyada hazinen saklı
Ne fayda sevginin bittiği yerde...

Düşün bülbül niçin gül tabiatlı
Tutmuş bir yol gider kul denen atlı
Hayat bizler için acı ve tatlı
Başlar bir başkas...

Bittiği yerde..., @oktayzerrin
25.7.2011 03:16:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.410
Şiir Okunma
1.228.024
Yazı Okunma
112.486
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL