Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 09:10:05
Gözlerin Türkü söyler
Gözlerimi tadarken
Yürek gönülde hapis
Aşkım seni beklerken....

Gözlerin Türkü söyler
İster beni içinden
Görünce çiçek açar
Kalbinde saklar beni.....



emeğine saglık ablam...kutladım..saygımlaaa
...............
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 09:09:01
abim...şiiri göremedim:(
renk ayarlarında bir sıkıntı olmuş sanıyorum..düzeltirsen yeniden dönüp okuyacagım..saygımlaaa
Kına yakın, @halilşakir
15.7.2011 00:11:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 09:07:59
Güneşi gördüm
Senin kadar sıcak degildi
Ayaklarında cenneti
Gözlerinde kendimi
Ellerinde doğduğum
İlk günki gibi
Sana geldim anne
Sona geldim
Kucağında dogdum
Bir hilal uğrunda öldüm
Sevindirme düşmanı
Hakkını helal et
Olsun de anne olsun...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 09:06:45
ben geç kaldım yoruma..ama ilk dinleyeni idim bu güzel şiirin....
canımsın kelebeğim...nefesin her daim şiirlerde soluk bulsun..
ablam...kalemin daim olsun..kutladım saygımla...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 09:04:32
Atalarımızdan armağan
Ay yıldızlı Sancağımız
Namus sözü verdik dalgalanacak
Bayrağımız
Ne mutlu türküm diye
Çalkalanacak vatanımız
Bizler Mehmet anasıyız gururlanırız
Bizler Mehmet babasıyız ağlamayacağız



emeğine saglık ablam..kutladım!...

Şehitlerimiz, @Remziye ÇELİK
15.7.2011 02:04:25
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
15 Temmuz 2011 Cuma 09:03:29
Hasretin kapladı şimdi içimi
Akları düşürdün gel gör saçımı
Topladım giderim hayat göçümü
Hüzünlerim yorgun sensizlik vurgun

Çakır’ım bu aşkın bende bitmiyor
Zaman durdu sanki vakit gitmiyor
Resmini öpsem de bana yetmiyor
Hüzünlerim yo...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 21:13:21
Lüzumsuz’um çeken bilir sevdayı
Dert ortağın yapdın güneşi ayı
Dut dalında buldun yine faydayı
Kızgın ataşlarda dağlattı beni


emeğine saglık..abim..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 21:12:02
o kadına dokunma demiştim
aşk kusuyorken mekana
sen esas duruşta fırtınasız çocuk
o gayr-i nizami adımda




emeğine saglık şairim..kutladım kalemi..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 20:02:43
şaha kalkarken ak yelesinde çığ
mor dağlara gerildi yay
uçtu hedefe ok

gecenin kasığında cennetti an
üzerimizde nar kızıllığı şafak
sürüldük m a v i l e r e





emeğine saglık abim...tadındaydı...saygımlaaa..............................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 20:00:40
Biliyorum özgürlük
En güzeli senin için
Açtım avuçlarımı
Salıverdim usulca
Haydi uç
Uç özgürce özgürlüğüne
Gökyüzü seni bekliyor
Haydi uç uçsuz o maviliğe


AYŞE KARAN (AYSE 09)



ne güzeldir özgürlüğün..içinde kaybolmak!!!
gü...

Uç mavi özgürlüğe, @AYSE 09
14.7.2011 19:02:09
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 13:52:35
yanıyorum hasretinden yüreğim hiç sönmüyor
sevdam imkansızdır vuslatına ermiyor
canım çok uzaklarda eli elime değmiyor
sanki kader benim ile oyun oynuyor

işte böyledir bendeki sevda kanayan yaram
anladımki aşkım sevdam hep bana haram
perişan...

Bir garip sevda, @kanayanyaramsın
14.7.2011 02:31:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 13:51:03
ok kirpiklerinde mevzilenmiş bir kalp
musalla taşına boylu boyuna uzanmış vücud
dudağını, dudağıma ilmekledim
fatiha’lar köprü oluyor sevdama cancağızım...........................


biz seninle hep ’bir’iz
severken bir
yaşa...

Biz seninle hep 'bir'iz, @gordion
14.7.2011 10:15:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 13:49:58
Aklımda tırmanır zamanın yaslı paslı halleri
Bir ılık su bildi beni birde bez bildi beni

Ey ruhumu kabza kalkışan sevdayı son bahar!
Bir aşkı ebedi bildi beni birde sonsuzluk bildi beni


abim...emeğine saglık...saygımla..kutladım...............

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 13:48:55
Güneş terini dökmüş sanki o güzel yüzüne,
Bulutların gölgesi mi var yoksa gülüşlerinde,
Rüzgar hani dışına vurur ya bazen iç çekini,
Dök istersen sen de yüreğinin gözlerindekini

özlü sözlü..dizelerin yazanı..tebrikler ablam..sevgimleee
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 13:47:31
Güneşim olup doğan yoldaşımsın, yarenim
Sen benim deli gönlüm, ben de gönül verenim
Dostelinim yıllardır, gonca gülün derenim
Biz ki bu büyük aşkı bir canandan almışız
Bölüştüğümüz yürek, hep ikidir can özüm


emeğe değmiş..dizeler..kutladım ç...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 13:21:27
emeğine saglık abim..tadıyla..yineee güzeldi....saygım çokcaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 10:50:45
Feryadında parelenen bülbülün avazı suskun şimdi kuytularda.

Yürek toprağında göz yaşıyla büyüttüğüm güller,

Bükük boyunlarıyla soluk, küskün beklemelerde süresiz…

Ruhum kaybetmelerin korkulu serzenişlerde kıvranır,

Ve ayrılık düşe...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 01:31:58
kalem..güçlü..yorum nefis....
bana da yürekten alkışlamak düştü...

kutladım şiir yürekleri..sevgimleee
..., @Abdulkadir BOSTAN
13.7.2011 00:01:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 01:29:53
ster diken olayım,
İster gül cancağızım.
Sonu sana varacak sa
Bedeli şehr-i İstanbul ise
Ben çoktan razıyım çekeceklerime.........................




Gel, işit beni gönlümün sultanı yedi tepeli şehr-i istanbul!
Ben, senden vazgeçmedim,
Va...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
14 Temmuz 2011 Perşembe 01:28:48
Parmak izim kadar bendensin.
Kıyılarıma vurur, haklı haykırışların…
Görür gözlerim, kederimin diğer yüzünü..
Çok yakındır biliyorum,
Yağmur bulutlarıyla ıslanan sonsuz bir vadiden bakacağım acı katılmış anılarıma.



emeğine saglık ablam...ku...

Bendensin, @BOZOK KIZI
13.7.2011 17:28:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.367
Şiir Okunma
1.227.837
Yazı Okunma
112.463
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL