Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:17:09
Uçup durmuştuk hayaller ülkesinde
Yakalayıvermiştik bizde mutluluğu
Çok geçmeden unuttuğum gerçeği de
İçimizde görmüştüm o kapkara bulutu


emeğine saglık nihalim..kutladım en kalbi..sevgimle...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:06:58
amin.....
yüreğe nefese saygım çokca..kutladımmmmm
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:05:50
BÜLBÜL GÜLE SIRTIN DÖNMÜŞ, GÜL BÜLBÜLE NAZ İÇİNDE
NAĞME SARHOŞ, GÜFTE KIRIK, YOK O ESKİ HAZ İÇİMDE
HANİ BANA SEVGİ DOLU O GÖZLERLE GÜLECEKTİN ?
İNAN SENİ SEVECEKTİM, YER ETSEYDİN AZ İÇİMDE...



çok manidar bldum..abim..kutladım..saygımlaaa
İçimde..., @oktayzerrin
20.7.2011 20:08:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 23:04:43
güvenme dünyanın olan malına
kocaman ağacın dolan dalına
hemi mıhına vur hemi nalına
ürkeri şaşından geriden kalan



emeğine saglık abim..kutladım..saygım çokcaa
Geriden kalan, @ramazan.efe
20.7.2011 22:36:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 19:06:46
Çık kalbimden
Benimle oynama
Sen beni hiç hak etmedin ki



emeğine saglık şairim..finali ile bütün..dizeleri yazan kalemin daim olsun saygımlaa
Asıl oyuncu, @Melik Haker
20.7.2011 18:50:34
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 16:19:49
Yok/mu doktor bir em,yok/mu bu derde ?
Yaşlı gözlerime iniyor perde
Candan seviyorum diyenler nerde ?
Taş kalbliler bir/dem kıymet bilmiyor..!

Gönül YÂR’den uzaklarda edemez
DURAK gidiyorum der/de gidemez
O vefasız’da YÂR gayretin...

Kıymet bilmiyor...!!!, @batu_41
20.7.2011 16:17:53
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 16:15:50
’Kim bilir ne derdi vardıki bu hallere düştü’...
İşte yine arkana bile bakmadan gidişin aldı yine yerini.


emeğine nefesine sağlık....kutladım..yüreğimleee..........
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 16:13:20
K/áh sahiyim sahurunda
K/áh malihulyayım gurubunda
Gülistanı bedbaht kıldın bağrımda
Nar ile üzüm heba oldu bağımda

Zait kıldın beni cihanda
Nafile ve mahrem adım dudağında
Ehli bir daldım badısabada
Kırıldım kurudum gamın hazanında


kut...

K/áh, @Murat Kayali
19.7.2011 19:52:22
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 16:12:13
Gerçekleri gör artık, niye için sızlamaz.
Allah görür her şeyi,yaptıkların gizlemez.
Yavruların ağlıyor,hiç mi gönlün özlemez.
Tez dönerim diyordun,tutsak etti yad eller.


Kendine gel, dön artık, çok acılar çektirdin.
Kuru kalan bahçeye vusla...

Tutsak etti yad eller, @gül peri
19.7.2011 14:38:02
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 16:10:55
Eşiklikte enik büyer it olur,
hayvanlar otlanır hemde süt bulur,
Ata sözü ** büyür bit olur,
Bak demeseydim şimdi yasak bana.

Kork yaradandan,korkma sakın kuldan,
Şöhretin yapısı paradan puldan,
Kızların bir farkı yok artık duldan,
Bak d...

Yasak bana (2), @ozan zeki
19.7.2011 18:31:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 15:55:20
Acımı tütsülerim üflerim ele güne
Ölmekten beter aklım takılıp kalmış düne
Kaybettiğim ne varsa gelir gözüm önüne
İnsan dize gelir mi ? içmeden bir ayaşla




emeğe sevgimle kutladım................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 15:54:19
Ey Rabbim !
Sen dilimi lâl
ruhum bedenimi terk etmeden
İmanımı sakla dünyada


emeğe sevgimle..kutladımmm
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 14:40:48
DİLERİM!!!HER ŞEY GÖNLÜNCE OLUR..GÜZEL KALEMİ KUTLADIM SAYGIMLAAA......................
Ah bir bitse, @İDRİS ÇETİN
6.7.2011 11:20:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 14:39:43
Çapraşık kelimelerin ucunda rüzgârsın sen
Karanlıkta tuttuğum el kadar ürkek
Amansız dileklerimin hancısı
Bir mum ışığında düşürüyorum fitili ayaklarının dibine
Ellerimde sorgulardan tutuksuz kurtulmuş tek kelime
Azat et beni düşür adımı sevdanı...

Güneşin intihar vakti, @lemide
20.7.2011 10:36:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 14:38:36
Temmuzda kar yağar mı,
Çığ düşer mi insanın yüreğine...

Çığ düştü gönlümün orta yerine,

Buz gibi yığılıp kalan, kollarımla birlikte

Soğuk ve uzak yüreğim kendime

Figuran oldum kendi hayatımda bile


emeğine saglık can..kutladım emeğ...

Figüran, @SELEN SU
20.7.2011 10:27:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Temmuz 2011 Çarşamba 12:25:28
unuttum adını gülsün o yüzün

Kalmasın gönlünde dert tasa hüzün

Unutulmak nasıl, otur sen düşün

Neydi suçum günahım, gülüşünle öldürdün



emeğine saglık ablam..sevgimdesin..kutladım..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Temmuz 2011 Salı 13:52:26
emeğine saglık abim..kutladım saygımlaaa
Bir gün değil ki tövbem, @cemil
19.7.2011 13:49:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Temmuz 2011 Salı 09:33:12
Benim yaşayan kahramanlara ihtiyacım var.
Sizi bilmem...

EMEĞİNE SAGLIK ABLAM...KUTLADIM SAYGIMLAA
Sizi bilmem..., @guler birsozu
19.7.2011 09:26:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Temmuz 2011 Salı 09:22:59

ihaneti kini bulur bozarız
Sevgisiz olana elbet kızarız
Bir kağıt bir kalem şiir yazarız
Yürekler sevdalı bizler sevdalı
Şiirler sevdalı bizler sevdalı



SEN HEP SEVDALI OL!!!SEN HEP ŞİİR YAZ!!!VE SEN HEP ŞİİRLERE NEFES OL....
SEVGİLİ KA...

Sevdalı, @azaptar
19.7.2011 09:15:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Temmuz 2011 Salı 08:59:23
Ah!
O bağrına basan kolların
Gökkuşağı gibi
Sarsa bedenimi
Vuslata hasret
Kardelenler eker
Biçeriz

kutladım kalemi..emeği..saygımlaaa..............................................................
Pastoral, @Emine UYSAL (EMİNE45)
19.7.2011 00:03:57
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.375
Şiir Okunma
1.227.841
Yazı Okunma
112.464
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL