Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 08:29:38
İzanım sanki ya donuyor bazen
Arada bir gidip GELİYOR aklım
Kainat başıma dönüyor bazen
Varlık nizamını ÇELİYOR aklım

İçimde binlerce cevapsız soru
Kurcalayıp durur havsalam zoru
Ateşsiz dumansız kim yakar koru
Kıskacıyla beynim DELİYOR aklı...

Aklım, @ çetin kabak
28.9.2011 00:28:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 08:27:32
EMEĞİNE SAGLIK ASİM....ŞİİRE YORUMA....ALKIŞLARIMLA....KUTLADIM..EMEĞİ..SEVGİMLEE
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2011 Salı 12:35:16
İlk göz ağrım dağ gülüm, BOZOK kızın yârisin
Şahit olsun kâinat, iki cihan erisin
Huzur senin özünde, gözlerimin ferisin
Sen benim eşim değil, batmayan güneşimsin
****Mevlana’yı cezbeden, gönül yârim şemsimsin



bir ömür sürsün!!!dile...

Batmayan güneşim, @BOZOK KIZI
27.9.2011 10:03:08
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2011 Salı 12:33:30
Çok masumsun çok masum, ilk etap da görülen,
Sızlarken kemiklerin, rulomuydu dürülen.
Yüzün Krem pazarı, çeşit çeşit sürülen,
__İki yüzün meydanda, gittiğimde bol bol gül,
__Nasılsa olacaksın, darmadağın yerde kül!



emeğine saglık abim..ku...

Bol bol gül..., @HakanKurtaran
27.9.2011 09:56:46
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2011 Salı 10:35:45
Karun gibi zenğin
Vicdanıda körelmiş
Bir adam tanıdım
Yavruları sersefilken
İçindeki merhamet duyğuları yok olmuş
Ruhunu şeytana satmış adamın
Boynuna ilmeği geçirmek geldi içimden



kıymetli abim...güzel bir anlatımla....hasanın müthiş yo...

Nemrut, @kul düşünce
25.9.2011 05:30:19
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2011 Salı 10:28:49
Yani demem o ki
Yüzünü gözünü hatırlamıyorum artık
Yani bunca yaşanmışlıklardan sonra
Unutmayı bende öğrenmişim demek ki


emeğine saglık abim..saygımla kutladım!!!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2011 Salı 08:20:53
Gençlik yıllarının hiç sayfasını açmayın!
En doğrusu, hiçbir şey yoktu bu güne ait...
Delikanlılık çağı, bir güzeli seçmeyin!
Gezmek istiyoruz da, izin yok Allah şahit...



kalemine yüreğine saglık abim..kutladım..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2011 Salı 08:19:49

Nedamet faydasız iç çekmek boşa
Takıldık peşine yâr koşa koşa
Ah bÎdar gözlerim ak coşa coşa
Söylesene gurur bize ne verdi?


Yıkılmaz sanırken sevda cidarım
El tenine helâl oldu dil-darım
der-beder halime o’dur medarım
Söylesene gur...

= ne verdi ? =, @gelmeyenvuslat
27.9.2011 01:29:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2011 Salı 08:16:08
yüzüne coşar yürek
tözüne koşar gerek
gönlüm seninle kalır
gözünde yaşar erek

iremden bahçe sergi
tamudan sahra yergi
gönlüm seninle kalır
yaşadığım kor vergi



emeğine saglık....abim kutladım saygımlaaa.......................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2011 Salı 08:15:04
Kimse cevap vermez benim çağrıma
Yâr’in yaptıkları gider ağrıma
Merhem olmadı hiç gönül ağrıma
Derinden derine ağla yüreğim

Yanıyor DURAK’ım hep için için
Demek ki hiçmişim ben YÂRİM için
Beni feda ettin dünyaya niçin
Derinden ...

Ağla yüreğim..!!, @batu_41
26.9.2011 23:30:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:47:19
Ölüm;
Acı sözlerle vurup
Bir kalemde silmekmiş niyetin
Ne git, ne de kal demeye yok ki gücüm
Sırtımdan kurşunlayıp öldürmekse işin
Sökeceğim seni içimden sana dair ne varsa
Kan, revan içinde kalsa da solum
Acılar içinde sensiz, ölüm olsa da s...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:38:56
Aklımın her köşesi
Islak adımlarına teslim şehir

Ah İstanbul
Önümdeki bütün yokuşları hiçe sayıp
Yedi tepeden bir martı gibi göç etmek kollarına
Bir kadını bir kente
Ve dilimin ucunda fırtına koparan şarkıları
Bir kadına son kez benzetmek......

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:36:06
imdâdıma yetişen tezgelen yorgunluğa inat
kokunu büyüten şiirleri asacağım Beşiktaş’ın göbeğine
artık rahat bir nefes alırsın yokluğumun üstüne

ben soğuk intiharların odasında kuyrukta . . .
ya sen ?



canda cansın..kutluyorum saygı...

Ramak, @eMİNeYZAMAN
25.9.2011 02:11:21
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:34:58
şiiir nefesle can bulmuş.....emeklere saglık olsun canlar kutluyorum...saygımlaaa
Sancılı ay ışığı, @soulmate
25.9.2011 21:57:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:33:37
Ne zaman yokluğun düşse dilime
Dilimi kilitler birkaç kelime
Kimisi de bakıp, Mecnun halime
Durmadan sabrımı, sınar ha sınar
-
Sanma ki unuttu Dosteli seni
Bilesin özlemin deleyler beni
Herşeyler eskidi, bu sevda yeni
Bu aşk zorlukları, yener...

Başrollerde aşk, @Dosteli_
25.9.2011 12:31:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:31:31
Aç gözünü ey fani uyan gaflet uykundan
Çağlayanda su durdu dere ters yöne akar
Atam kurdu bu yurdu çıkarma hiç aklından
Bana dokunmaz deme bu ateş seni yakar


kalemi..nefesi kutladım saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:16:55
Eylül rüzga:rı vursun şimdi yüzüne,
süpürsün boş tabakları
susuzluğunu gidersin evrenin
ve bağırsın bizimkiler
hani şu kaldırım kaçakları

zamanında topla meyveleri
toplamazsan ağrır belin,
hani, yerden toplamayasın diye...


emeğine saglı...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:12:03
Dönülmeyen o yolda
Yalnız anılar kalacak geride
Ve solmuş resimlerde yaşayacak
Unutmayacak unutulmayacak



unutulmaz annem!!!cana canımsın kutladım saygımlaaaa
Unutulmayacak, @AYSE 09
26.9.2011 14:59:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:10:59
Mesafe nedir ki seven gönüle
Fırsatlar geçmesin bir kere ele
Bekle sabır denmez yol almış güle
Kül olmuş da yakar kurban olduğum


Gül dalından kopar boynunu büker
Taze yaprakları dalından döker
Hasreti yüreğe kan olup çöker
Sel olmuş da aka...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:09:58
Hani tek bir vücudun içinde, birlik idik zilan
Akıttın sökerek ciğerimi, ortalık kan oldu
Sevgi kardeşlik fitneliğinle, oldun hepten yalan
Bil ki tüm bunlar gelişte geçer, yol Hak bilen yoldu
Ben Zişan oluşta da kalırım, sen acılı yılan...


...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.424
Şiir Okunma
1.228.063
Yazı Okunma
112.490
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL