Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:51:03
emeğine saglık annem..kutladım...saygımlaaaaa
Böyle yaşamaksa, @AYSE 09
3.10.2011 21:49:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:47:02
güzel bir anlatım!!!

kalemine saglık can..kutladım saygımlaaa..............................................
Nojoud, @Jale Keskin (Karadurmuş)
5.10.2011 08:44:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:45:59

Ey üzerimdeki a l ç a k b u l u t
Sana soludum nefesimi
Hadi daha ne duruyorsun
Dağıl artık!...
Hadi!...
Dağıl


emeğine saglık abim!!!kutladım saygımlaa
Alçak bulut, @_ZERRE_
4.10.2011 20:10:11
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:44:06
emeğine saglık ablam!!kutladım saygımla...............................................................................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:41:29
Nefesin,
Sıcaklığın,
Kokun;
Sesin.
Vaz geçilmez yaşam pınarı gözlerin


emeğine saglık abim.........
kutladım saygımlaaa...........................
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:40:11
Sönmüyor bende ki attığın korun
Ben senin sevdana düştüm düşeli
Ne yazsam ne etsem hep bende sorun
Ben senin sevdana düştüm düşeli

Gönül hiç konarmı başka güllere ?
Hep seni sorarım yaban ellere
Yâr senin aşkınla kaldım dillere
Ben senin sev...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:39:10
biliyor musun ?
bütün kaçışlarım sana yakalanmak adınaydı aslında
üryâni kalışımın nâfile ibadetindeyim şimdi

kısık ateşte demlenmeye bıraktım içimdeki sana ait her şeyi !



cansın kutladım..sevgimleee
Nûrû ferâgat, @eMİNeYZAMAN
5.10.2011 00:00:17
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:38:09
pekâlâ sevdiğim gülüşünden sonra
ölebilirmiyim diyorum
sonra diyor sonra



sonraaaa:(((

offff....
ağlattın beni:(

gideyim artık!
sevgimle kutladım.
Sonra, @~ Ş i m o ~
5.10.2011 01:03:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ekim 2011 Çarşamba 08:36:26
can fundam!!


emeğine saglık sevgimle kutladım!!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Ekim 2011 Salı 12:50:39
Arkamda sakladığım kızıl güller avuçlarımda açtı ve
Sen görmedin avuçlarımın kanadığını
Ellerim yaralıydı, kaybeden bendim
Ah beee yüreğim! öfkenden kuduruyorsun
Sabrımı sınayıp gözlerimde nehirler büyütüyorsun
Söyle bana gözümün nuru söyle!!
G...

Yalgın, @Özlem ÇETİN
4.10.2011 11:18:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 21:49:28
Üşüyorum güneşinde
Şu dağların
Ak çiçekli, kara duvaklı bulutları
Gidin artık, serseri rüzgârlarla
Yıldızları delerek gidin.

Neyleyim
Avuçlarımda yarım kalmış sevinçler
Ağlıyor


EMEĞİNE SAGLIK...SEVGİMLE CAN KUTLADIM
Sükûtu-evham..., @KÜLLİYAT
3.10.2011 21:38:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 20:51:56
Ah diyorum ah
Yine o yollara varmak

Başladı yolculuklar Gül diyarına
Gidenlere sağlık selamet
Ve kabul ola dua ve dilekler


BİZLEREDE NASİP OLSUN..ANNEM...


DUA..İLE HER DEM...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 17:27:15
Sevdalarda yoktur gülen
Varmı eceliyle ölen ?
Sevdiğinin halin bilen
Olacaksın benim gibi
____Bu yollar adamı yorar
____Her gün yâr’den haber sorar



SENİ HİÇ BİR ŞEY YORMASIN ABİM!!!
TADINDA BULDUM..HARİKA..KUTLADIM SAYGIMLAAA
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 14:09:38
Sığıntı telaşların gölgesinde
Demlenen susuşlarımı arşınlarım her defasında
Yanaklarıma düşen kirli yaşlarıma aldırmadan
Ve sorgulamadan hayatın kinini
Ben yaşamaya açım beraa
Her insan gibi…


tadında buldum..cansın..emeğine kalemine s...

Berra, @Züleyha Özbay Bilgiç
3.10.2011 14:08:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 13:39:06
direncimde senciler ayaklanıyor
kıyamet sanıyorum kuşlarım ürküyor
kal demek su tasıdır sualime
su yağman bundandır
dur
suru üfürmeden bırak beni gözlerine
bilirim huri kusurudur gözlerin
ademden beri
cennet kopuğudur özlemim



emeği...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 13:12:44
Sözlüm sensen, sendeyim saklanırım seherde .
Sana sevdam sınırsız, sol göğsümde siperde.
Dosteli sorgularda, sevdalık suç mu serde?
Saklım, seyrüseferde serenatta seyvanım.


sen ne yazssan yakışıyor..abim..kutladım kalemini..kıymetli yüreğini ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:31:11
Yaşamın anlamı yok,zaman sanki duruyor.
Güllerin goncaları, açılmadan kuruyor.
Tükenen umutlarım,şamar gibi vuruyor.
Geçmişteki anılar,yüreğimi yordular.

Dinmeyen gözyaşlarım,gizli gizli aktıkça,
Unutulmayan aşkın,sonuna dek yaktıkça,
Eylül ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:26:11
birin bir kalsın
birin hiç iki olmaz
olur dersen şirk

alış verişte
asıl olan etikse
ödenişin tırk

ozan efemden
öğütler dolusu söz
damarına zerk


emeğine saglık....abim kutluyorum saygımlaaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:21:46
Bir acıya ağıt misali
Okunan şu sabah ezanına bile aldırmadan
Yalnızlığın giriyor içeri

Galibi belirsiz bir sevda savaşında
Gönlüm yine yorgun düşüyor
Düşlerim uykusuzluğa isyanda
Sanki yaşanmışlığım kabire konuyor


sesiz bir çığlık gi...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:20:40
Ben seni böyle severken
bilmem başkalarının umuru muydun
oysa son tanem seni
yüreğimdeki sesin gümbürtüsü değil;
şah damarım sanmıştım!



emeğine saglık ablam..kutladım saygımlaaa....................................................
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.414
Şiir Okunma
1.228.046
Yazı Okunma
112.489
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL