Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 19:12:11
kutluyorum..emeği..saygımla....
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 19:09:14
şiire yoruma..alkışlar yürekten.....kutladım canları...sevgimlee
Gülün kokusu, @ŞİMAL34
19.9.2011 00:36:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 19:07:44
kalem..yazmış şiir adına....okunasıydı..
iki kıymetli yürekde taçlandırmış nefesleriyle...
çok begendim..emeği geçenlere sevgim ve slmlarımı yolladım...
harikasınız....dostlar....
tebrikler....
Düşler, @Afet İnce Kırat
19.9.2011 00:19:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 19:03:20
emeğine saglık..abim..kutladım..saygımla
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 18:53:51
anneminyorumunu okurken yazıvermişim altına))hahahhaha
yaşlanmışım mı ne:)
oy kurban oldugum sen yanıt yazdıgında farkettim hatamı..çok özür
kafam çok dalgın bu aralar..:(
tekrar kutladım kalben annemi..sevgimesin can
Kalbimi kaybettim, @siyahgecem
14.9.2011 12:03:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 17:53:34
yar sen tanıdığım en güzel insan,
Seni yüreğime sokasım gelir,
Sevgi yolum neden hep kapalı,
Bulup şu feleği sorasım gelir
Sabahladığım geceler olacak artık,
Aşkı sevdaya harmanladığım geceler
Yüreğimde; burkulan bıçak gibi özlemim
Alev soluyo...

Ben gibi, @necirvan-1
20.9.2011 14:23:15
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 17:51:04
Kime anlatayım ben bu derdimi ?
Izdarab içinde buldum kendimi
Dertilen kederlen taşan bendimi
Tutacaksan eğer haydi DURMA GEL.

Bu sevda da gönül çok yara aldı
Zalım kader seni gurbete saldı
DURAK’ın burada bir garib kaldı
Güldürürsen b...

Haydi durama gel..!!, @batu_41
20.9.2011 17:48:47
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 13:49:06
Kendini gör
Uzamadan



emeğine saglık can ablamın...sevgimleee...............
Uzamadan, @guler birsozu
20.9.2011 13:47:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 10:22:37
abimin kalemine....sevinç ablamın nefesine saglık...kutladım emekleri..saygımlaaa
Kardelen, @ümit zeki soyuduru
14.9.2011 00:04:22
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 10:19:54

Ve
Zorunluluğu katlanmakken
Uzaklığının sancısına
İtirazdım sensizliğe
Kapattığımda gözlerimi
İçime dolan gerçekliğinde



kaleminiz daim olsun..kutladım saygımlaaa...........................................................................

Yüreğimdesin//, @Taylan KOÇ
19.9.2011 11:18:23
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 10:18:47
Bu canımdan içerde, yüreğimi çalmıştır,
Billurlaşan ruhumda, bir güzellik kalmıştır.
Bastırınca kalbine, beni benden almıştır,
__Çok güzeldir çevresi, noksansızdır yapılar,
__Her gecenin sonunda, açılacak kapılar




emeğine saglık abim....

Kapılar, @HakanKurtaran
19.9.2011 13:47:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 10:17:42
Gözlerinin içinde eridim durdum
Bir güzel söze kendimi vurdum
Yangın yerindeki külleri savurdun
Yağmur diye yağıp beni kavurdun

emeğine saglık..kutladım saygımla.cannn
Aksın bedenlerimiz, @47nihal
18.9.2011 19:49:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 09:02:35
Bak sensiz kalmış gönlüm, yoksun boynunu bükmüş
Başımda saç ağarmış, tel tel ayrılmış dökmüş
Sevdaların toprağa hasret tohumu ekmiş
Buyur sen baş köşeye, misafirsin gönlümde


emeğine yüreğine saglık abim..kutladım saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 09:00:55
ŞİMDİ ÖĞRENDİM Kİ
İÇTEN PAZARLIKLIYMIŞSIN
VE BENİ HAYATINDAN ÇIKARIYORSUN
HİÇ SAYARAK HEM DE
GİT VE BAK ÇEVRENE
BİR ÇOK KIZ VAR SENİN YAKININDA OLABİLECEK
AMA UNUTMA HİÇBİRİ SENİ BENİM KADAR SEVEMEYECEK



şiiirn başlığı bile şiir gibiydi....

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 08:59:35
Hep konuşur kötüler,yine koşar arkamdan
Peşimi bırak artık ,gelip tutar yakamdan
Ellerle kelâm eder,herdem korkar şakamdan
Dünya’sı kararmış ki, çekmiş göz perdesini



Bunca yıl neredeydin,ne aradın ne sordun?
Zâlim sevmiştim seni,seve...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 08:55:45
Bir destan yazmıştım yıllar öncesi
Okudumu o vafasız bilemem
Dert doluydu kelimesi hecesi
Okudumu o hayırsız bilemem



okumuştur abim!!!:)

kalemine saygımla..kutladım.............
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 08:53:35
çağıranın
doğan güne sımsıcacık uyanım
ayazı buzu saçağına ördüğüm
dinmez miydi yadın
damlasında burulup

çocukluğuma tutuşanın
uçurtman dala çıkınca
hatırını sorduğum
oldu miladın
gün batımında yorulup



kalemine yüreğine saglık abi...

Oldu miladın, @ramazan.efe
20.9.2011 08:18:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 08:52:30
Ot biter mi yanan yerde
Aşk böyle tüterken serde
Gözüne çekilir perde
Alışırsın deniz gözlüm

Ağır basar yürek sesin
Bakan gözüne herkesin
Ahvalini bilsem dersin
Alışırsın deniz gözlüm



kalemin daim olsun ablam..kutladım saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Eylül 2011 Pazartesi 12:19:28
kalemine saglık....şiir dostu..saygımlaa
Kırık kalbim, @ferhat akman
18.9.2011 13:12:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Eylül 2011 Pazartesi 09:19:41
El açıp Allaha niyaz ettikçe,
Cennetin eşkâli gelip gittikçe,
Ab-ı Kevser buram, buram tüttükçe,
Bir tatlı hayale dalıyor insan...

Dünya meşakkati canı seçmişse,
Ömür görünmeden gelip geçmişse,
Can ecel şerbetin tadıp içmişse,
Bir var...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.480
Şiir Okunma
1.228.156
Yazı Okunma
112.501
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL