Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 17:16:36
seninle girdim
sevda evine
kırıldı direği
çöktü üstüme

ondandır
dilsiz gibiyim
dalgın duruşuma
bakma sultanım
___________________



ooyoyoyoy can abim gelmiş....ne iyi etmişde gelmiş valla:)
hoş gelmiş yeniden sefalar getirmiş.... ...

Bakma sultanım, @kan damlaları
23.9.2011 00:10:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 16:27:42
EMEĞİNE SAGLIK..TOPRAĞIMMMMMMMMMMMMMMMM:)
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 16:26:32
Seven yürek anlar mı yazı kışı baharı?
Bazen bir çiçek olur bazen ise bir arı.
Yağdırır sevmiyorsa bahar da bile karı
Umutları un gibi can ipine serip git..
...
Cümle âlemi üzer benim dediğim acım;
Nice dualar gelir hepsi başımda tacım.
İyi di...

....g i t...., @vuslat05
11.4.2011 12:53:24
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 16:08:31
Belki beni sürerler, atarlar dağdan dağa
Beni maraba sayar, kendiyse zaten ağa!
Ne yapsak faydası yok, dili alışmış yağa
Her gün bir kör şeytana, uyandan ne beklenir ?
-
Her gün bir dalavere, her kitaptan okuyor
Sevgisiz kalmış içi, yürek kötü ...

Deli gömleği, @Dosteli_
23.9.2011 16:05:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 16:05:05
Vadiler kadar engin sevecen yüreği zengin,
Arkadaşım dileğim odur ki bulasın aşkta dengin,
Rüyaların hep gerçek bahtın açık olsun,
Olumsuzluklar sizden çok çok uzak kalsın,
Lale bahçesi gibi hoş ve de gülizar dost iyiki varsın.



EMEĞİNE SAG...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 16:02:06
Tatmadığın mutluluk, boğazına dizilir,
Her iki seven kalp de, aşkın resmi çizilir.
Kelimeler tuzaktır, karşısında ezilir,
__Parçalandı kayalar, dört mevsimin kışısın,
__Sele dönen gözlerin, sen bitmeyen yaşısın!

Gözündeki ışıltı, yüzündeki ben...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 16:00:44
Sererim ayağının altına yaşamımın her gününü
Düşünemem ki o an ölümü.
Düşerim belki damla damla kara toprağa
Ama soldurmam asla goncamı gülümü.
Aşkı biz yaratmadık, sevdaları karartmadık
Bu hayatın bizlere bir sunumu.
Olsa da bunca hasret, b...

Yıl dönümü, @ayvalıklı
23.9.2011 10:48:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 15:59:42
Yüz çevirdin iyilere,
Selam durdun dayılara,
Teşvik verdin ayılara,
Sana niye el bağlayım.

Ümit Zeki yaralandım,
Doğru yolda paralandım,
Kötülerle sıralandım,
Sana niye bel bağlayım

KLAEMİNE SAGLIK ABİM..SAYGIMLAAA KUTLADIM..................

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 15:58:38
Artık sevmeyeceğim
yüklemini elimde tutup
terkime seni yerleştireceğim safi seni
başka resim yapmayacağım sevgililerden
koşmayacağım mehtaba bakmaya
gözlerimin rengini çalmayacağım başka gözlere
ve sergisini sunmayacağım kırık camın
son resi...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 15:57:38
Sonsuzluk ufkunda kaldır başını,
Huzurun içinde yersin aşını,
Sensiz adımladım sokak taşını,
Del ettim sevdanla olduğun şehri.



EMEĞİNE SAGLIK ABİM..KUTLADIM SAYGIMLAAA
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 15:55:36

Fazla sıcak olmamalı yaşanılacak yer
Çok soğuk olursa karekterime ters düşer…
Hem dağları olmalı karları eteklerine kadar düşen
Hem de bunaldıkça serinleyebileceğim deniz kenarı
İşte bir kadının coğrafyası
Sevdiğine sevgisini alabildiğin...

Düşündümde, @siyahgecem
23.9.2011 15:40:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 15:21:43
Kara bulut dağılsın, ömrümün güneşi ol.
Küskün bahtım da gülsün, hayatımın eşi ol.
Buzdan yürek ısınsın, aşkımın ateşi ol.
Eller mecnunsun diyor, Leyla’m sensin bilmiyor.
Ben sana kilitliyim, sevdam sensiz olmuyor.

Günü izler mi gece, yo...

Ben sana kilitliyim, @HATAYLI
23.9.2011 15:13:02
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 13:13:54
emeğine nefesine saygımla ablam..kutladım...
Seher vakti sana estim, @gül peri
23.9.2011 13:10:04
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 08:35:10
emeğine saglık asim..beğeni ile okudum can..kutladım saygımlaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:38:09
Söyleyeceğin sözler derman mıdır bilemem
Yoksa üstüme çöken duman mıdır bilemem
Bitsin diye katlime ferman mıdır bilemem
Yumruğumu kürsüne vuruyorum hakim bey
Vicdanın rahat mıdır soruyorum hakim bey?



kalemine saglık ablam..saygımlaaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:36:30
SİZ !

NEYİM diniz?
Yaralı kalbimi, gözlerime gömüyorum sessizce
Kalem kırılıyor dudaklarımda,
_____________Gerekçede,


’ SİZ ’…
KİM im diniz ?



kutluyorum kalemini buğulu nefesini ablam...saygımlaaa

fufunda taraf...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:32:25
kandırmıyorum seni
bir kez bile kandırmadım
kanamalar var diyorum
kan/amalar!


kan amalar
kan ama
kan!..





ToprağınSesi




kalemine saglık ....begeni ile okudum..saygımlaaa......................................................

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:31:23
Süklüm büklüm garibim, eziyet ile
bir miskin endam’lıyım, yaradan etmiş
aşka keş olan ağa, dilenmek ile
maşuku meyde razı, edenler etmiş



kutladım emeği..saygımlaaa
Eden etmiş.., @yok,sul
22.9.2011 11:01:34
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:21:55
Deme bana hadi artık yol sonu
Haketmedim yapamazsın sen bunu
Bozalım gel tuzakları oyunu
Ya bana gel,yada vargit mazi ol...



yüreğine saglık olsun!!!kutladım abimi....saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:20:48
emeğine nefesine saglık abim..saygımla..kutladım..
Biliyormusun..?, @batu_41
22.9.2011 14:01:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.557
Şiir Okunma
1.228.242
Yazı Okunma
112.518
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL