Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:19:37
unutmak en iyisi

sil baştan yaşamak gerek bazen günü ayı yılı
sil baştan yazmak gerek
yaşanmış acıları

unutmak en iyisi

gece bitmek bilmiyor sabah gelmek
filim şeridi gibi geçen hayat hikayesi

çok sevmek kitabındaki baş yazı
son söz...

En iyisi, @mavi gözyaşları
3.10.2011 00:03:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:18:26
Unutup gurbette mutlu dünleri
Yaşayıp gider mi bensiz günleri
Beklemem yine de ondan bunları
Derdime yeni dert ekler mi bilmem


Yürekten severken ellerin olsa
Kalbim kırılarak hicranla dolsa
Mutlu günlerimiz mazide kalsa
Benden bir hatıra s...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:17:13
Kör bıçaklar saplandı, artık benden bıkınca,
Resimledim acıyı, bu harflerden çıkınca…
Kalbim kriz geçirmiş, ellerinde sıkınca,
Sınır taşı devrilmiş, sürgün etti gözlerin,
Hep kırmızı gösterge, harp çıkarttı gözlerin!

Gün ışığı çıkarken,...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:16:10
Gurbet zordur burda,sevda çekene
Güllerim har oldu döndü dikene
Geleceğim sana bekle gör hele
İnanki sevdalım bende özledim

Kalmasın yollarda o deniz gözler
Bitmiyor bitanem kelamlar sözler
Bilirim sevdiğim gelmemi gözler
İnanki sevdalım ben...

Bende özledim, @YOZGATLITURAN
3.10.2011 04:06:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ekim 2011 Pazartesi 08:14:49
Beklediğim nedir neyi beklerim ?
Bir değer taşımaz tüm emeklerim !..
Ya öyle sürünür ya emeklerim ..
Ben kendimi bana anlatamadım !


A..zade yarınla dün arasında ,
Tükendim akşamla gün arasında..
Pusulamı şaştım yön arasında ;
Ben kendimi b...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ekim 2011 Pazar 12:27:04
kalemin daim olsun abim..saygımla..kutladım!
Ben..., @oktayzerrin
1.10.2011 14:21:42
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ekim 2011 Pazar 12:25:57
tadını....keyfiniii..hissederek ses olduğum degerli dizelerin yazanı..can ablam..emeğine saglık....

sevgimle..kutladım!!!yürekten!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
2 Ekim 2011 Pazar 12:22:40
ümit abimin kalemine...durak abimin nefesine saglık...turan abime ykışır dizelerdi..emeklerinize saygımla..kutladım...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Eylül 2011 Cuma 08:28:03
:)doğru...


kutladım..toprağımı..saygımlaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2011 Perşembe 08:19:51
Uzaklarda görünen kocaman yarınlara,
Hangimiz bir kiprik altından geçmiyor ki,
Yürek can küreği ise yolculuk sabaha,
Kısmet değil se ebedi istirahatgaha.

İyi geceler ruhum, güzel rüyalar uykum,
Geçebildiğin her gün kipriğimin her tanesi,
...

Geceden sabaha, @Aysel AKSÜMER
29.9.2011 08:18:03
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2011 Perşembe 08:06:02
Elif ra mim
Acısı saklım
Neşter istemem yaralarıma
Gözün yaşının

’T u z u n u /// b a s’
Y e t e r.



’ Ya sabır ya selamet, ya akıl ya keramet’






emeğine saglık...kutldaım can..sevgimleeee
Y ü r e k b u, @KÜLLİYAT
28.9.2011 18:19:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2011 Perşembe 08:05:02
Misafirim barında, açılsın tüm şişeler
Çakır keyif olmuşum, dümdüz artık köşeler
Makam benim, mey benim, hafif kalır paşalar
Boşalmışım, dolmadım, sen koy yine her ah’da


..........................
emeğine saglık saygımla..kutluyorumm.....

Saki, @cemil
28.9.2011 17:57:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2011 Perşembe 08:03:54
emeğine saglık....kutluyorum şairim..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 22:52:58
git kızım sen akıllanmazsın
böyle geldin böyle kaldın



şaşkın




emeğine saglık ablam..özlemiştimmm vallaaa..kutluyorum sevgim ve saygımlaaa
Şaşkın, @mavi gözyaşları
28.9.2011 22:36:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 20:17:41
Ayrılık anı geldi geriye bakmam gayrı
Şaçlarımdan bir tutam resmimide yak gayrı
Gözlerime sonkez bak kurşunuda sık gayrı
Sevdamın fermanını artık bana yazdırdın
Kalbinin mezarını bilki bana kazdırdın



yürek sesine nefes olmak....güzeldi can...

Bilki bana kazdırdın, @ruya_06
28.9.2011 19:31:32
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 15:43:41
BENİ BUĞÜN SESLENDİRDĞİM ŞİİRLERİN İÇİNDE EN ÇOK AĞLATAN DİZELERDİ:(((
ÇOK AĞLADIM..BU SAYFADA BUĞÜN!!!:(

SUSTUM!!!SUSKUN KALMAYI TERCİH EDİYORUM...BEN ANNEM

NE DEYİM Kİİİ....YENİDEN YIKAYACAGIM GÖZLERİMİİİİ..ŞİMDİ....:(


EMEĞİNE SAGLIKKKK...

Yırttım resimleri!!, @AYSE 09
28.9.2011 15:32:57
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 15:20:59
Gittigin Yer uzak olsa Bile Hocam..
Sanmaki son bulur yüregimizdeki Sevgi
Sanmaki unuturuz seni
Gün gelir bulusuruz yine
Elbet biter Bu özlem
Bizlerde Geliriz Yanina
Orda Okursun Siirlerini Bize
Bu sefer Siirin Adi Cennet Olsun
Senin Meka...

Güle güle erbil efe, @AsSya
27.9.2011 17:33:08
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 14:23:36
Vazgeçtim..
Yüreğimi yakan yüreğinden...
Vazgeçtim...
Benliğimi çalan gözlerinden...
Vazgeçtim senden...
Vazgeçtim seni ölesiye severken...
Vazgeçtim...
Git artık ne olur...
Dayanacak takatim kalmadı...
Git artık yoksa yığılacağım bir kö...

Vazgeçtim!!!, @Asiyim Asabiyim
28.9.2011 14:14:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 08:34:04
EMEĞİNE SAGLIK CAN..BEGENİ İLE OKUDUM..KUTLUYORUM SAYGIMLAAA....
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
28 Eylül 2011 Çarşamba 08:31:49
Her şey mevcut bilirdim
Dört mevsimde
Kim, neyi arıyor?
Beşincincisinde
Bulamıyorum bir türlü
Şeytan bunun neresinde?


Bir fırsat daha mı istiyorsun şair?
Arafın arifesinde



EMEĞİNE SAGLIK ABLAM..KUTLADIM SAYGIMLAAA......................

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.442
Şiir Okunma
1.228.092
Yazı Okunma
112.490
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL