Ah İstanbul Önümdeki bütün yokuşları hiçe sayıp Yedi tepeden bir martı gibi göç etmek kollarına Bir kadını bir kente Ve dilimin ucunda fırtına koparan şarkıları Bir kadına son kez benzetmek...
"Gülmek için yaratılmış gözlerde yaşlar niye"
Gözlerinden akan her damla yaşı kıskanıyorum Kirpiklerinle öpüşen o inci tanelerini Ve her muzipliğin sonrası; Yanağında açılan gamzelerini dolduruyor İki derin kuyuya gömülüyor gözlerim Kan kırmızı dudakların oluyor mola yerim Ve yine gülüşüm yüzünde ıslanıyor
Yağmurları kıskanıyorum Bir denizin elleri olacak ve okşayacak saçlarını Kulağına fısıldayacak diye Benim hiç söylemediğim şarkıları En sevdiğin şairin mısraları gibi sürülecek dudağına Ve ilk kez özeneceğim siyahbulutlara Parmaklarımda sızısı dokunamadığım teninin Avuçlarım seni unutmamalı Yağmurları ceplerimde biriktirdim
"Bana esmeyi anlat Rüzgarları anlat bana senin gibi esmeliyim"
Ben bavulumda hüzün taşırken bir kentten diğerine Sen kız kulesinde umarsızca dans ediyorsun Masanın üzerinde yarım bardak çayın Bilmem farkında mısın? Yüzüm/üz üzgün Ayak bileklerine dolanan, tülden rüzgarı içen bir elbiseyle Farkında değilsin ne kadar üşüdüğünün Y/önünü kesemediğim rüzgarı kıskanıyorum Buruşturup savuruyor Sana sarılmak istediğim her anı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dört Şarkı Bir Şehir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dört Şarkı Bir Şehir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah İstanbul Önümdeki bütün yokuşları hiçe sayıp Yedi tepeden bir martı gibi göç etmek kollarına Bir kadını bir kente Ve dilimin ucunda fırtına koparan şarkıları Bir kadına son kez benzetmek...
Şiir de yorum da harikaydı. Beğeniyle zevkle dinledim. İlamınız hiç eksilmesin. Selamlar.
Ah İstanbul Önümdeki bütün yokuşları hiçe sayıp Yedi tepeden bir martı gibi göç etmek kollarına Bir kadını bir kente Ve dilimin ucunda fırtına koparan şarkıları Bir kadına son kez benzetmek...
Sırt sırta veren dağları kıskanıyorum Koca bir çınarın toprağa uza(n)masını Sana benden önce söylenen, her harfi ve sözü Bakışlarınla buluşan her gözü
Ki İstanbul; Kanattığı yerden başlıyor kalbin aşkımı onarmaya Aslında geç kaldığım kadar aitim sana...
AAHH İSTANBUL NİCE GÖNÜLLER DE BİNBİR ÇEŞİT HATIRASI ,ANISIN,SIZISI BULANAN ,EMSALSİZ GÜZEL.ÖYLE GÜZEL, ÖYLE İÇLİ Kİ..GEÇ KALDIĞIM KADAR AİTİM SANA...BİR NEFESTE BİR ÖMÜR YAŞANIR İSTENİRSE.DUYGULU,SEVDALI YÜREĞİNİZE BUĞULU MÜKEMMEL NEFESİNİZE,USTA KALEMİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ YÜREKK,BELKİ YETERİNCE YORUM HAKKINI VEREMEDİM AMA ÇOK ÇOK BEĞENDİM TEKRAR GELECEĞİM BÖCÜKLLERİ İKİ ETMEYE İNŞ :)) TEBRİK EDİYOR BİTİMSİZ BAŞARILAR DİLİYORUM.SAYGIMLA.
Bir offfffffff çektimki yıkılan bir yerler bir dağlar varmı varmı bilememde Ah kalbim sen niye böyle bu kadar şeffaf bu kadar kırılgan b ukadar melankoliksin.Tam giyinmiş KIZKULESİNE çay içmeye gitmek için hazırlanmıştımki elim tuşlara değdi( bakcez:)) Yazılmıştı.Vuruldum ne kadar güzel anlatımınız ne kadar güzel dile gelmişlik mısralar çok şeyi ifade etmekte çok şeyi gizlemekte yağmur gözlünüz ve İSTANBUL şanşlı olmalı böyle özlemi koca dağlar kadar olan sevgili bir yürekten feryatlara vede en güzel ses tınısıyla şiire hayat veren siz gibi bir seveni olduğundan.
Betimlemeleriyle akıcı duygulu İstanbul'u ve sevdiğini bir bütünlük içinde sunan değerli dizelerinize en içten tebriklerimle okuması keyif ve haz oldu kutlarım saygılarımla..