Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:19:21
güzel ve yerinde bir paylaşım olmuş bende çokk özledim..can dostum niğmetimiiii
keşeke yeniden bizimle beraber olsaaaa:(
slmlarımı duyarsa..seviniirm...



kalemlerinize saglık..dostlar...kutladım saygımlaaa
Niğmet’in naziresi , @cemil
22.9.2011 14:51:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:17:15
Dilin bir iftira,çıkarır yoktan
Ne halktan utanır,ne korkar hak tan
Bak işte kendini ,düşürür tahttan
Artık bir yola gel,uslan ey sefil


Yalan sözlerin de,asla yutulmaz
Tavırların kötü,daha tutulmaz
Tülay’ım çevremde,gurur satılmaz
Ya...

Git sefil, @Tülay Aslan
22.9.2011 15:31:06
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:16:13
şen-şakrak akrep ve yelkovan
kara kalemle çiziyorum yine s(b)eni.
ilmek ilmek örülüyorum sana
her feryad-ı figan yankısında ism-i nâzımın tutuyor ellerimi
sen, bende her şey’sin şehr-i İstanbul
iyi ki varsın küçüçük yüreğimde



kal...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:15:10
Poyrazın kanına girdi lodos, Ege’yle, Akdeniz arası
Belki de bundandır, gözlerim gözlerini arıyor,
Mavi sularında Ege’nin
Tenimde konakladığım kokun uçup gitti
Oysa, didik didik edildim, senin uğrunda
Hep gündelik sözcüklerdi, küf n...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:14:03
Bana bir çiçek versene,beni sevindirsene
Bütün sevgi yürekte,orda açan çiçeklerde saklı
Yüreğime sohbete gelsene yar,
Seni nasıl sevdiğimi iyi bilirsin yar


emeğine saglık....ablam..saygımlaaa..kutladım.......
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 21:13:01
emeğine saglık canda canımsın..sevgimle kutladım...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 12:32:15
troya’da doğsaydım aşık olmazdım helena’ya
yine bir kumru gibi sekerdim saçlarının üzerinden
kendini ele vermiş bir uçurtmayım
bir yaprak düşümü kadar vaktim olsa
yine sana tapardım
aşkım
şarkım
TANRIM




şiire yoruma...yüre...

Kardelen, @İsa inan
22.9.2011 11:37:55
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 10:41:25
ooyoyoyoy..şiire nefese....
yüreğinizdeki kıymetlinize..slm ve sevgimle..kutladım abim...


saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 10:40:11
offffffffff.....
var yaaaa...süpersinizzzzzzz...



kutladım..iki kıymetlimi...

sevgiler çokca....
Ayşım, @~ Ş i m o ~
22.9.2011 01:24:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
22 Eylül 2011 Perşembe 10:34:37
Sinsi bir sessizlik
Bıçak sırtına yatmış sol yanım
Namussuz gecelerde nutkum tutulurken
Eriyen ruhumun ateşi bulutları yanıltır sevdiğim

Sevmek öldürüyor benliğimi
Dilim kırmızı zifiriyi kusarken
Gözlerin umut ışığımı söndürürken
Çek parma...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Eylül 2011 Çarşamba 13:06:55
saatleri, günleri birbirine iliklerken
iliklerime kadar üşümek
takvimin her düşen sayfasına
bir ömür iliştirmekmiş
seninle merhaba dediğim güne
sensiz elveda demekmiş
binlerce kez aşka davetiye yollayıp
sebep göstermeden, başka bahara erteleme...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Eylül 2011 Çarşamba 13:05:05

Ne yaman yakarmış kalbi kederler,
Ağıdan beterdir zehirli sözler,
Haset fesat bakan bakışan gözler,
Ölmeden gömerler ey kara gözlüm..

Bakma öyle bana çatma kaşını,
Uzatıp elini sil göz yaşımı,
Mezarın başına koydum başımı,
Bağrına basıver ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Eylül 2011 Çarşamba 13:01:26
Sen benim tek dileğim duamsın
En güzel günlerimin neşesisin
Sen benim baharım yazımsın
Son nefesime kadar kalbimin tek sahibisin




emeğin kalemine saglık..doğancığım....bitimsiz sevdalar diliyorum ..sevgimle kutladım
Büyülü aşk, @karabela033
21.9.2011 06:59:56
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Eylül 2011 Çarşamba 13:00:07
Konuşurken gözlerin, gelinmez mi çağrına,
Bu yürek merhem olur, hiç geçmeyen ağrına.
Aşk patendi bulunan, o sevdalı bağrına,
__Sorgulayıp üst üste, kalbine kazıyorum,
__Avucunun içine, ‘Çok Sevdim’ yazıyorum



emeğine saglık....

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Eylül 2011 Çarşamba 12:24:47
Bırakma elimi, kollarım senin
İlâçtır, şifâdır gül kokan tenin
Uğrunda ölürüm, sağolsun canın
Kor alev her damla gözyaşın güzel...

Sarsın o ateşin yanayım bırak
Bak aşkta bir usta şimdi o çırak
Varsa kaderimde razıyım firâk
Hâyalsin, gerçeks...

Güzel..., @oktayzerrin
21.9.2011 12:23:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
21 Eylül 2011 Çarşamba 11:40:59
Kimdi bu afeti üstüme salan?
Bedelsiz veririm var ise alan
Geceden gizemli ne varsa kalan
Anında sildirdi sabah güneşi
Haddimi bildirdi sabah güneşi



ooyyooyoy kimleri görüyorum.....:))))ne çok sevindim anlatamammmm..canımsn hoş geldin...em...

Sabah güneşi, @Mücella Pakdemir
20.9.2011 15:33:37
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 21:44:00
emeğine kalemine sglık annem..kutladım svgim çokcaaa
Daha ne zamana kadar, @AYSE 09
20.9.2011 21:15:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 20:34:44
Neye yarar ki bu can, uğruna vermedikçe
Ölümün kurtuluştur diyorlarsa vurunuz
Can ki canan içindir, anlamsız, görmedikçe
Vurdur beni de kurtul, ya da geri durunuz

Vurdur ki can bulayım doğayım küllerimden
Bülbüller şifa bulsun! şen olsun bu g...

Vurun beni , tezelden, @Dosteli_
20.9.2011 20:13:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 19:47:10
Kıyma sen canıma, yaralıyım ben
Kanıyor gözlerim, gözyaşımsın sen.
Aşkın ateşiyle, çaresizsem ben
Canımdan öteye, sevmeye geldim.



emeğine saglık abim...nefesinle can bulmuş kutladım saygımla
Yaralıyım ben, @bestekar10
30.8.2011 11:46:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2011 Salı 19:35:30
el ele dokunmaz yitik seviler
akşamına akşam bir nice
yüz güz
bin güzdür oğulları öldürülen anadır kalbim
eğer bir şairsen düşür beni göğsüne
çekilir günümün üstünden iç çürüten kurşun sağanaklar
diyorum ki
güldan toprağa cemre
güneşe sütle ...

Cângüdâz.., @Sevinç USLU
20.9.2011 19:18:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.444
Şiir Okunma
1.228.092
Yazı Okunma
112.491
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL