Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:08:53
Ana- baba hakkı fısıltı imiş
Aklı da şüpheli, kafayı yemiş
Ne söylesek yetmez, mezhebi geniş
Meçhûllerin esen yeli bizimki...

Aramak gerekir gülü sanatta
Direnmek niçindir acep inatta
Geçen kul eylesin Mevlâ’m sıratta
Güzele uzatsın el...

Bizimki..., @oktayzerrin
26.9.2011 17:12:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
26 Eylül 2011 Pazartesi 22:06:22
:)
emeğine saglık!!!kutladım toprağımmm
Aşk'ın denklemi, @mehmetkovancı
26.9.2011 21:44:19
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Eylül 2011 Pazar 00:22:01
şiire yoruma kalbi..alkışlarımla abim..kutladım saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 22:50:33
Bülbül öttükçe garip
Dökülür gülün yaprakları
Duvar dibine mor düşer

Ahh!

Eylül güzde ölür




emeğine saglık....tadında yine:)
sevgimlee
Eylül, @_ZERRE_
8.9.2011 13:28:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 20:33:21
şiire yoruma saygımla..kutladım.....emeğinize saglık
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 20:32:20
Nikâhın şen şakrak oldu
Sevinçten içim buruldu
Neşeli düğün dernekle
Mutluluk yuvan kuruldu




hayırlı olsun babam....özledim senide ..emeğine kalmine saglık saygmlaaaa.....................
Fıratımız, @superbaba
24.9.2011 20:30:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 20:29:57
Kültürün başkenti; seni özleyeceğim.
Cennette sen yoksan üzüleceğim.
Bir ömür harcadım sende Keçiören,
Seni bıraktıklarıma kıskanacağım.
Seni Severim,
Seni özlerim,
Kalbimdir yerin, marka Keçiörenim.




kalemine saglı abim..saygımlaaa
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 20:28:56
:((((ardı ardına aldıgım üzüntülere nasıl dayanır bilmiyorum yüreğim
önce hiçbitmez ablam..sonra erbil efe abim
biri şaka desin ne olur yaaa


tüm edebiyat dünyasının başı sagolsun...
üzüntümüz büyük...
duyarlı abimede saygımla.
Dengel hocam, @UNALAN
24.9.2011 16:47:34
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 11:25:11
Vatandaş rüyada aşa sarıldı
Devlet halka halk devlete darıldı
Ümitler tükendi zaman daraldı
Bu millet ne zaman güler kardeşim

Murat der hesapta enflasyon düştü
Peki, düşenler mi böğrümüz eşti
Anlamadım yahu bu nasıl işti
Bu millet ne zaman g...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 11:24:06
Vallahi hiç inanmadım sana
Böyle masalları çok dinlemiştim ahir ömrümde
Bensiz bir hiçsin
beni seninle bir halt sanıyorsun da
Sen de hiç bir şey değilsin ki...
...........................................
KUTLADIM ABİM..SAYGIMLAA...................

Aşka vurulmak, @Toynak
24.9.2011 00:42:20
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 11:23:03
Bitpazarına düşmüş aşklar
bu kadar mı ucuzladı sevdalar
ne oldu, neler oluyor bize
bilen varsa söylesin
ciğerim kan ağlıyor!



AHHH..AHHH!!!!UCUZLAMIŞ AŞKALRA YÜREKLERE NE ÇOK SÖYLENECEK SÖZ VARDA!!!NEYSE ABLAM!!
GÜZEL YAZMIŞ KALEMİN..EMME...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 11:21:31
Hiç anlayamadım
Nasıl anlatayım
Hadi anlattım, farzedeyim
Nasıl anlayacaklar
Ula amma problemmiş
Çözümsüzlük
Hadi çözdük farzedeceğim
Ula amma
Takılıp kalırım
Şey şey şey
Muamma budur
İnsan ! İnsan ! İnsan !
Kavrayabilene aşk olsun
Meşk ...

Meşk bu..., @guler birsozu
24.9.2011 03:05:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 11:20:05
Uzasa mesafe yollar girsede
Unutmam ben seni yine severim
Deniz gözlerini eller görsede
Anlayan anlasın bukadar derim



BU KADAR!!İŞTE:)

EMEĞİNE SAGLIK ABİM..SAYGIMLAAA...................
Bukadar derim..., @YOZGATLITURAN
24.9.2011 04:37:59
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 11:19:03
Seninle olduğuma şükrediyorum rabbime
Gözlerimi kapattığımda kalbime çizdim seni
Özlediğim aradığım sevgiyi sende buldum
Seninle beraber doğmadık ama beraber öleceğiz



MEVLAM DAİM ETSİN!!!DİYELİM BİZDE..
EMEĞİNE SAGLIK KARDEŞİM..SEVGİMLEEE
Canım meleğim, @karabela033
24.9.2011 06:38:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 11:16:35
Gördüğüm Nur mu
Işık Sen misin
Neden güneş iki tane
Hangisi gerçek
Işık nerde?
Kapatma kapatma gözlerini
Sen benim ışığım
Güneşim.
Baktığında gündüzüm,
Gecemde dolunayım
Ne yana dönsen
Ben ordayım


KALEMİNE SAGLIK..ŞAİRİM..SAYGIMLAAA.....

Işığım, @Melik Haker
24.9.2011 10:14:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
24 Eylül 2011 Cumartesi 11:15:29
içtiğim su yaşam acı
bak kürekte gelişine
güzelliğin yaşamacı
bak yürekte delişine

dert girince çıkıverse
sert yerince yıkıverse
sırt verince bakıverse
bak merekte çelişine



EMEĞİNE SAGLIK ABİM..KUTLADIM SAYGIMLAAA
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 17:37:45
Yine Sen geldin bu Gece aklıma
Ne acılar Yaşattın ne Fırtınalar Kopardın Gönlümde
nasıl Bir aşktı Bu yaşadığımız..
Dirhem Dirhem Can gitti Canımdan Gidişinle
kapanması Zor olan yaralar açıldı
Kimbilir Nerdesin Hangi Yanlış adrestesin şimdi
in...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 17:25:31
Gözlerden uzak
Dağın eteklerinde
Bir infaz zamanı şimdi
Çırpınmakta umut !


Ötesi yağlı bir urgan
Ötesi, can kaybı.



emeğine saglık bitanem..saygımla..kutladım çokkk
%%% çığlık %%%, @KÜLLİYAT
16.9.2011 18:06:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 17:23:38
:)))
farklı bir tarz...
süper!!!
evlen bakalım nerde istiyorsan orda:)
bak sonrasına da bir şiir gelirse şaşırmam ben:)
tebrikler dost kalem!
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
23 Eylül 2011 Cuma 17:18:19
offff!!tadında.....her şeyi ileeee..
kutladım canda canımı....saygım ve sevgim çokcaaa
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.450
Şiir Okunma
1.228.100
Yazı Okunma
112.491
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL