Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:27:42
:)

tebrıkler
Tıklaya tıklaya, @Mawish
4.9.2015 00:10:40
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:26:19

Ne yatlar isterim ne de sarayı
Göster cümlemize akı karayı.
Kangrene dönüşmüş azmış yarayı
Sarmak istiyorum gücüm yetmiyor.

.(

gücüm yetmiyor
...
çok güzeldi çok

tebrıkler abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:16:06
yine bir nadide dostluk örneği düşmüş şiire..
tebrıkler
yazana yazılana..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:14:20
AŞK mazi denilen şeyde
açılır goncalar suretiyle
dergâh kapısında mum gibi yanıyorsa?
varlığa susamakdır .
nefesi üfleyerek boyna dolamak ise,
yetim bir çocuğun çığlıkları gibi birşey.


tebrıklerimle ablam
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:13:12
çok güzeldi
tebrıkler
Geri dönüş yolu, @Ayşe ortan
2.6.2015 19:26:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:12:44

Yine senden özür diliyorum
Hayallerimi paylaştığım
Gerçekte mutluluğu içime damla damla akıttığın için.
Sana teşekkür ederim hayat arkadaşım…



emeğine sağlık canım ablam
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:12:02
emeğine sağlık ablam...
Bayram günü, @Ayşe ortan
17.7.2015 06:35:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:11:17
İşte hayat bu olsa gerek!
İstediğini vermezken insana
İstemediği ile ödüllendirir her defasında

ne güzeldi
manidar..
payımıza düşene razıyız...

tebrıkler canlar

Funda SAĞLAM tarafından 9/6/2015 9:11:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayat, @Ayşe ortan
27.7.2015 18:22:19
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:10:32
şiirde yorumda..
tadında
tebrıkler çokca
Zamanı gelmedi mi, @Ayşe ortan
6.9.2015 20:24:55
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:09:24
gerisi hikâye
gerisi hikâye!..


tebrıkler çokça..
Küs mavi, @Serhat AKDENİZ
5.9.2015 12:25:44
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Eylül 2015 Cuma 11:47:20
Rabbime kavuştum beni yâd edin
Fatiha gönderip ruhum şad edin

:(
rahmet olsun
Dilek gelin, @Ramazan AKKAS
3.9.2015 14:54:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
4 Eylül 2015 Cuma 11:39:31
hakkediyorsa sev gitsin abim:)

tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Eylül 2015 Perşembe 07:33:53
emeklerinize sağlık abim
tebrıklerimle
Hediye, @Alptekin Yazar
1.9.2015 10:53:28
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Eylül 2015 Perşembe 07:31:12
Toprağım boyandı şehit kanına
Yurt için yigitler kıydı canına
Halkın şerefine,ilin şanına
Destanlar söyleyen dilim var benim.


tebrıkler can
İlim var benim, @SEMA DAAĞLI
3.9.2015 01:06:38
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Eylül 2015 Perşembe 00:56:21
o , başkasının kollarındayken
kolların iki yanda bekleyerek öldün mü
kefen biçebildin mi anılara
toprak atabildin mi yaşananlara ?

:(

ya
da
diri diri öldürüldün mü
sarmalandın mı bir mart kefeni ile
dört duvarın üzerine devrilmesi ile ...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Eylül 2015 Perşembe 00:46:54
Çektiğin yetmez mi deli yüreğim
Gurbeti ateşe verde gidelim.

:(

çekeceğimiz varsa dahasına
amenna deriz aşkla..
acımız
gözyaşımız
kafaretimiz olsun abim..

tebrıklerimle
Gidelim .., @Hakan Yarali
2.9.2015 20:17:53
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Eylül 2015 Perşembe 00:44:08
Özlemek yerine özlenen,
Zulüm yerine sevilen olacaksın desem..
Leylak kokularıyla gecelerini süslesem,
Ellerim semada dua’msın desem;
Mesafelere aldırmadan, sever misin beni sen?..
...............

gözün gördüğünden ziyade gönlün sahiple...

Senle bir olayım..., @byHaktan
30.8.2015 08:04:33
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Eylül 2015 Perşembe 00:28:50

Gerçek idi, hayal oldu,
Oda geldi beni buldu,
Doldu yüreğim doldu,
Fırat gibi çağlayayım.

:(

nereye dökülsek orası taşıyor,nereye dokunsak orası kanıyor
can bile bu aciz bedene emanet değil mi ustam?

emeğine sağlık
güzel yürekli u...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 08:02:15
Yaşamaya heves kalmadı artık
Tekmil neşem gitti senin peşinden
Mecalim tükenmiş kudretim bitik
Dünyam dibe battı senin peşinden


:((

emeğine sağlık can
ne deyim ki...
Senin peşinden, @Gülşah Dağlı
28.8.2015 19:00:23
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 08:00:23
emeğine sağlık şair
tebrıklerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.487
Şiir Okunma
1.228.160
Yazı Okunma
112.502
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL