Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2015 Salı 19:16:46
canımsın..
emeğine sağlık mis yüreklim
tebrıkler
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2015 Salı 18:43:16
tebrıkler şiire yoruma
Huzur, @Nilüfer Sarp
29.9.2015 00:30:48
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2015 Salı 18:42:52
emeğine sağlık abim..tebrıkler
Bizim manav, @Mecit Aktürk
29.9.2015 07:20:13
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
29 Eylül 2015 Salı 18:42:14
Öyle candan baktın ki zerreme işliyorsun
Bu yürek senden gitmez, kendinle eşliyorsun
İçimizde bir çığlık her yanı dolaşıyor
Bir şiir ısmarla da sevdayı konuşalım


ne sıcak bir şiir olmuş..
geç kalmışlığımın özrü ile tebrıkler abime
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2015 Pazar 19:09:15
yine kanadım
yine sızlandım
ve yine nefesimi düğümledim

:(

ben hakkımı bilmem de
(aşk)ımın hakkı Mevla'ya havale

şiir dokundukça içime
ben HOŞCA /KANADIM YİNE...

yüreğinden öptüğüm ablam
var ol sen!
tebrıklerimle
Gidiyorum, @Bilgehan Emirşanoğlu
27.9.2015 18:32:00
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2015 Pazar 17:55:20
ŞİİRE YORUMA TEBRIKLERİMLE..
Cennetim lazım, @İNSANOLDOSTKAL
22.8.2015 11:35:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2015 Pazar 17:54:48
EMEKLERİNİZE SAGLIK ÇOK GÜZELDİ ABİM
TEBRIKLERİMLE
Daha ne olsun, @İNSANOLDOSTKAL
21.9.2015 18:01:07
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2015 Pazar 17:54:02
EMEĞİNE SAGLIK ABİM TEBRIKLERİMLE
Bilemedim, @harun yildirim
26.9.2015 00:18:47
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2015 Pazar 17:30:03
ÇOK GÜZELDİ....
TEBRIKLER CAN ABLAM
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
27 Eylül 2015 Pazar 17:29:25
EMEKLERİNİZE SAGLIK TEBRIKLER ABLAM
Dilersen, @Semiray Sezgin
27.9.2015 13:06:18
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Eylül 2015 Cuma 21:13:03
Gidiyorum dersen sözüm bitmiştir
Kalmak istemeyen hep terketmiştir
Tüm güzel aşkları , bu tüketmiştir
Yorulmadan gitme sevdim diyorsan
:((

gidene
tepeden tırnağa
söylenecek her tümce sıralanmış işte..
de bana şair abim!
giden umduğu ile m...

Sevdim diyen gider mi, @Dosteli_
25.9.2015 17:35:14
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Eylül 2015 Cuma 21:11:21
bilin ki
kendimi türkümde yenileyeceğim
mektuplar yollayacağım posta güvercinlerine
bir lâ sesinde duyulacak adım
yaşarken şiâr olacağım
ölünce şâir..


aynen öyle işte
tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
25 Eylül 2015 Cuma 21:09:58
perdelerim bir-iki serçe görücek kadar aralık
yem tutan avuçlarım bin arpa yokluğu
soğuduğum ne varsa
hepsine yeniden alışmaya çalışıyorum
kaderle böyle yarışıyorum

:(

ah be can
bu şiirin gölgesine düşeli çok oldu yüreğim
acımı avuçlamaya...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2015 Pazar 16:51:44

biliyorum,
yalnızlığından büyük değildim
ama unutacak kadar genç değilim

ömrümden gençliğimi düştüm ben

:(

tebrıkler
Yalancı baharım ben, @ULVİCAN
19.9.2015 14:05:48
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2015 Pazar 15:30:28
Özlemle yanar yürek versen artık bir karar,
Vuslat olmayacaksa kül olsa neye yarar
Karşılıksız sevmişim bu aşk ömrüme zarar,
Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış
Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış

:)

tebrikler abim..
Kül olsan neye yarar, @HAZARBEY
19.9.2015 04:48:58
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2015 Pazar 15:29:42
Sen,sesinde dinlendiğim
Nefesim
Beşinci mevsimim
Evvelim
Ahirimsin…


tebrıkler canım
Sen, @Sibel Lisan
20.9.2015 00:05:29
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2015 Pazar 15:29:08
En iyisi susmak…


bencede :)

tebrıkler
Tatlı şey, @Vecdi Murat SOYDAN
20.9.2015 02:10:07
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2015 Pazar 15:28:23
emeklerinize sağlık
tebrıklerimle
Bekleyeceğim!!!, @Hakan Yarali
20.9.2015 11:43:39
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Eylül 2015 Pazar 15:26:03
Yedi kat asumanda uç diye yaratmış hak
Yere inmesin diye vermemiş ona ayak
Türkülerde yeri var şair, ozana kaynak
Gönüllerde sönmeyen ateştir hüma kuşu


ne güzel bir eserdi...
tadında

emeğine sağlık ablam tebrıklerimle
Hüma kuşu, @Nilüfer Sarp
20.9.2015 13:41:43
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Eylül 2015 Perşembe 01:24:43
emeklerinize sağlık
.......

tebrıkler can
Tecrit, @meltem kınıc
17.9.2015 00:42:33
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.359
Şiir Okunma
1.227.833
Yazı Okunma
112.461
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL