Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Temmuz 2015 Pazar 12:03:35
Sığınıp durma artık yalnız gecelerine,
Aşkla bakan gözleri inat etme, gör hele!

Usandım beklemekten susmasın o dillerin,
Yeter Macit’ bir gül, yollarına ser hele!


EMEĞİNE SAGLIK ABİM..MUTLU BAYRAMLAR DİLİYORUM
Ser hele!, @mehmetmacit
19.7.2015 11:23:05
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
17 Temmuz 2015 Cuma 18:46:13
tebrıkler can..
Belalım, @Gülşah Dağlı
17.7.2015 13:36:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Temmuz 2015 Pazartesi 21:06:11
emeğine sağlık kardeşim..
kandilin mübarek olsun
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Temmuz 2015 Pazartesi 20:57:30
ne güzel bir sunum olmuş...
iki güzel yüreğe de tebrıkler yürek dolusu

abim
kandiliniz mübarek olsun
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Temmuz 2015 Pazartesi 18:25:45
tebrıkler abim..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Temmuz 2015 Pazartesi 13:40:31
EMEĞİNE SAGLIK ABİM...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Temmuz 2015 Pazartesi 13:35:37

öylece bırak
dağınık bırak gözlerini
bebekleri bana değsin
izin verseler, cennetten bir arsa satın alacağım
yağmuru kızdırıp geleceğim yanına


:(

ıslandım yağmur gibi yağdı şiirin her tümcesi
bu gün
her fırsatta dileyeceğim aldım sıra...

Say ki, @Şirin Kelebek
11.7.2015 16:28:46
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Temmuz 2015 Pazartesi 13:26:46
Denizlere baktıkça çoğalıp gitti yalnızlığımız
Aşk!
Aşk dedik de aşkı beceremedik
Dalgalandırdık gözlerin en derinlerinde
Bu yüzdendi belkide
Karanlık gecelerde dökülen simsiyah yaşlar…

NE GÜZEL BİR ŞİİRDİ...
BU BÖYLE
OFOFOF


EM...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
13 Temmuz 2015 Pazartesi 13:16:42
ben böyle sayfalarda...
sessiz kalıyorum işte..

içimde ki kıyameti dile getirecek sözcüklerim hep eksik..


Mevla'm
mekanını cennet etsin..

hepimizin en son durağı
orası..

saygımla emeği geçenlere

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Temmuz 2015 Perşembe 10:11:22
Derdini çözmeye geldim
Acı’nın bağrını deldim
Coşkun akan deli seldim
Dostluk yürekte.. yürekte


tebrıkler ablama
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Temmuz 2015 Perşembe 01:25:09
gidince sen, mum gibi yandım bittim BEN..
bir daha mutlu olamayacak kadar, hayata KÜSTÜM..
hiç sevmeyecek artık senden başka kimseyi KALBİM..
sevmekten suçlu bulundu kelepçeli, idam sephasında YÜREĞİM.!..
SUÇUM.!. seni çok sevdim, yalan dünyada ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Temmuz 2015 Pazartesi 02:00:57

En iyisi, biz bize sığınalım,
Sus ve hiç bir şey söyleme,
Kapat şimdi gözlerini,
Haydi sıkıca sarıl bana,
Uykusuzsun biliyorum,
Başka limanımız da yok bizim,
Bizim bizden başka kimsemiz yok,
Haydi uyuyalım...


hadi bakalım...
iyi gecele...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2015 Pazar 23:22:42
Papatyaların hatırına
Kefenli türküler sakladım sol yanıma
Bırak ecel olup, yaram sarsın.


tebrıkler can
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2015 Pazar 23:21:56
Gizli çıkar kalpten duman
Hep çalışır cemal uman
Koskoca bir uçsuz umman
Kandım Allah Allah diye


emeğine sağlık abim
tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2015 Pazar 23:20:32
tebrıklerimle...
Sebebi sensin, @YAGIZ
2.7.2015 23:44:12
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2015 Pazar 19:16:44
tebrıkler kardeşime
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2015 Pazar 19:11:06
emeklerinize sağlık can
Başbağlar, @Nilüfer Sarp
5.7.2015 01:13:01
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2015 Pazar 19:09:57
Bileklerim kanıyor aşksızlıktan

Sevmeyişinden

Gelmeyişinden

Masumiyetimi kaybettim

Anlasana



:((

hem öyle bir gittin ki...
geride kalan yokluğun bile utandı böyle gidişine...

ah kayıplarım..
sıralansa
yönünü yitirir peşins...

Nukritzia, @Kevser BAYSAL
5.7.2015 17:10:27
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2015 Pazar 19:04:42
Biri daha çok sevdi ...

hiç şüphesiz..
çıkarsız
yansız
yalansız/dolansız

o bendim...

:(

tebrıkler can
Bu sevda, @Gülşah Dağlı
5.7.2015 17:56:47
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Temmuz 2015 Pazar 19:03:37
Şimdi yine
Sen yerine sensizliği sarıyorum yüreğime
Canımda can verdim her direnişte .....


bu final bu bu şiire çok yakışmış be abim..
yaralara sarıp
kanadıkça bu can...

direnmek isteyen kim ki bu yokluğa...

acıttın
içimi...


...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.447
Şiir Okunma
1.228.096
Yazı Okunma
112.491
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL