Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:59:23
adına yazgılanan yetimliğine inat
güneşe belerim
dilinden düşen
her bir heceyi
hangi yana baksam
gözlerinin yeşiline harmanlanır
Savrulurum
beni hayata bağlayan
sıcacık bir Ezgi’yle kirpiklerine

bu (ezo)lar
hep böyle tatlı oluy...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:57:52
Ölümü öp ölürsen dedi çığlıklar dolusu aşk
Besmele çekip yemin etti serçeler
Sabahı kirli şehrin tam ortasından kuş hecesi ile uçup
Sonra yanağına kondu kadının

tebrıkler meleğime...
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:56:40
Giderken acıları serptin bütün yoluma
Hasretinle düğümler vuruldu el-koluma
Acımadın bir kere düştüğüm bu halime
Beni mutlu etmedin bari kendin mutlu ol.
***


seni mutlu etmeyen
kendi ne kadar mutlu olur ey can...

tebrıklerimle
Sonuncu mektup, @SEMA DAAĞLI
27.8.2015 00:44:39
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:55:16
tebrıkler abim.
Çoban ile baba, @kul düşünce
27.8.2015 00:06:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:54:39
*
Adres değişmeden hep aynı yerde
Göğüs gerdim sensiz bil nice derde
Her an her saniye içimde serde
Aşkını bir türlü unutamadım


:((

taht üstüne taht olur mu
adresi değişenin sözünden de özünden de şüphe ederim işte...
dile değil
yüre...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:52:24
Oysa sen,
Hasretimi yetim bıraktın…

.((

yetimliğimiz yüreğimizden..



Özlemlerim vardı benim
Yere göğe sığdıramadığım
Oysa sen…
Bir merhabaya sığdırıp
Hasretimi yetim bıraktın…

ah!dedim usuldan
sabahın erken vakt...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:46:15
acının dili yoktu içimde )
Karanlık bir gece
Yine soğuk ve soluksuz
İliklerimde bir ayaz üstelikte uykusuz
Dilimde memleketimin türküsü
Bağrımda açmayan bir gül
Anladım

tebrıklerimle abim
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:45:14

Yıllardır dinmiyor bu ince sızı
Kışları bitirip getirsek yazı
Her dem nefesim ol , yok bazı bazı
Solumu solunda bıraktığımsın

:(

kışın sonuna bahar diyorlar abim..
bahara hasret ömrümüz...

tebrıkler çok
Emanet, @Dosteli_
29.8.2015 12:18:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
30 Ağustos 2015 Pazar 07:43:49
Kalem söze ulaştı mürekkep ağladı
Hayallerim gezdiği yolda kayboldu
Yaram kılıcın yarası sineyle vuruldu
Sevdiğini içten söylemeden kayboldu
:((

çok güzeldi ablam..
tebrıklerimle
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Ağustos 2015 Perşembe 13:51:06
Baharı bekleyen kuşlar gibiyim..!
Leylayı arayan mecnun gibiyim..!
Aşkına muhtaç, ben bir çareyim..!
Nasılda sevmişim ,vefasız seni

:((

nasılda sevmiştim...
yanılışım
yenilişim..
dilden düşmez ağıdım
sızım!

abim,
emeklerine sağlık ge...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Ağustos 2015 Perşembe 13:48:04

Ben “O’na” adamıştım ömrümü,
Terk edip gidince;
Kaybettim yolumu, yönümü..
Neyleyim “O’nsuz” doğan günü?
Doğmasın güneş; istemem gayrı…

:((

sessizce tebrıkler desem..
anlarsın beni...
işte!
İstemem gayrı.. -2-, @byHaktan
18.8.2015 22:09:24
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
20 Ağustos 2015 Perşembe 13:46:16
bir kara taş olmak istiyorum İlahi
bu dünyada
derdi, tasası olmayan
koşmayan, yorulmayan
görmeyen, duymayan, hissetmeyen
kendine de yetim
unutulmuş
esved’le akraba olmayan
kara bir taş

:(

ne deyim ki ustam..
ne söylesem b...

Kara taş, @KEMAH_LI
13.8.2015 08:36:23
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Ağustos 2015 Çarşamba 14:50:40
tebrıkler can..
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Ağustos 2015 Çarşamba 14:36:34
rüzgarları soyuyorum her adım sesine
sürülere ne çok benziyoruz bazen
nereye estiğini bilmediğimiz insanların ardından yürüyoruz


:(
çekilmiştim kabuğuma
ta ki dün gece yüreğime (yolladığın)şiir ile bir hançer saplanana kadar ey can..
gözler...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
19 Ağustos 2015 Çarşamba 14:31:55
yoksa kalbin başka bir aşkımı seçti
O Sen eski sen değilsin.

:((

şair abim
diyeceğimize tercüman olmuş bile...
şiire yoruma tebrıkler

Sen değilsin, @AHMET ACAR
19.8.2015 13:22:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
5 Ağustos 2015 Çarşamba 21:10:00
Dilinden düşecek söze kul köle
Gönlümde ateşi çevirir küle
Hasretin önünde dağ olsam bile
Aşk delip geçiyor seni sevince


bedeli ağır
aşkın!

zor
vesselam...adı aşk olanın


tebrıkler can
Seni sevince, @Gülşah Dağlı
4.8.2015 20:09:52
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ağustos 2015 Pazartesi 00:55:48
YÜREĞİM YETİMDİ...
YİNE YETİM KALDIM...

:(
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ağustos 2015 Pazartesi 00:53:56
Bil ki!
Geldiğin yere gideceksin..


GİTTİN İŞTE...
KABRİN NUR OLSUN


:((
Unutma, @mustafa sarıcan
2.7.2014 09:46:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ağustos 2015 Pazartesi 00:52:34
OLMADI İŞTE BU
OLMADI BE CAN BABAM,

BANA YANDIN
YIKILDIN DA
SEN NEREYE GİTTİN ŞİMDİ...


SEN GEL GAYRİ DEDİN
BEN GELDİM..

YA SEN!
:((

DÖNMEYECEĞİN BİR YOLCULUĞA ÇIKTIN
GELMEYECEKSİN
VE DÖNYECEKSİN...


MEVLAM RUHUNU ŞAD ETSİN
M...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
3 Ağustos 2015 Pazartesi 00:45:00
:(
:(
:(

acım
sızım
çaresizliğim
kimsesizliğim ve ulu orta dökülüşüm...

neresinden başlasam büyük ayrılığın neresine dokunsam bu yokluğun
biliyordum
bekliyordum bu vedayı senden be ihtiyar
en azından sırtımdan vurmadın giderken,en azın...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.786
Şiir Okunma
1.228.749
Yazı Okunma
112.598
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL