Bu gece de en ağır şekilde dönüşmekte sabaha Güneş doğacak birazdan sen olmayacaksın Sabahın soğuk kollarına atacağım kendimi Herkes tek tek geçecek karşımdan sen geçmeyeceksin…
Onlarca lüzumsuz ses duyacağım Yüzlerce anlamsız göz görecek gözlerim Hiç biri seni ve yalnızlığımı unutturamayacak bana Ve sen benden kim bilir kaç AŞK Kaç beden Kaç gece Ve kaç ayrılık uzakta olacaksın…
Bana nefes almayı öğreten gözlerinle kim bilir kimlere bakacaksın? Unuttuğun Avuttuğun Hep bir kenarda tuttuğun benken bile düşünmeden sevdim seni Unutmadığım Unutamayacağım Bir gün mutlaka kavuşacağım…
Sevmekten özlemekten asla bıkmadığım için sevdim seni Biz neydik Biz kimdik Biz kimlerin peşinde örselendik? Değer miydi bunlara Hangimiz çocukluğumuzdaki kadar masum Hangimiz o şeker uğruna ağladığımız kadar temizdik? Sen benim dışımda bir zaman dilimi içinde Ben senin içinde olduğun o ufacık zamanların hayalinde İşte hayat bu olsa gerek! İstediğini vermezken insana İstemediği ile ödüllendirir her defasında…
Ayşe ORTAN
Şiiri yayınlama vesile olan sevgili can dostum Salih KORATEŞ’e ve emekleri için değerli dost Mustafa KARAAHMETOĞLU’na gönül dolusu teşekkürler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstediğini vermezken insana
İstemediği ile ödüllendirir her defasında
ne güzeldi
manidar..
payımıza düşene razıyız...
tebrıkler canlar
Funda SAĞLAM tarafından 9/6/2015 9:11:05 PM zamanında düzenlenmiştir.