Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ekim 2015 Pazar 23:38:14
Ey Sevgili…
Sahi hatırlar mısın geçtiğimiz senleri ?
Gözlerinde güneşin doğup Ayın battığı günleri
Yüreğim soğuk dilim Artık lal benim
Hiç gelmedi ki dönmez artık gidenlerim.

:((

gidenler dönmez..
bıraktıkları ile sağanak olur yağ...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ekim 2015 Pazar 20:48:45
Ellerimi bıraktın gittin kime el verdin
Bana ağrı,ızdırap başkasına gül verdin
Önce sevsen de şimdi çok hataya yol verdin
Nasıl kıydın bu seven yüreğim qamle dolsun
Aşkımızı öldürdün artık başın sağ olsun..
***

sadece ölen aşk mı ey can?
yür...

Başın sağ olsun, @SEMA DAAĞLI
4.10.2015 00:12:23
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
11 Ekim 2015 Pazar 16:49:54
emeği geçenleri tebrık ediyorum bende..
sevgi ile mis yüreklim
Sahra vurgun, @ŞİİRİN SİHİRİ
10.10.2015 02:13:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2015 Cuma 21:21:04
tebrıklerimle..
Can peygamberim, @SEDAT KESİM
9.10.2015 20:43:22
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Ekim 2015 Cuma 21:20:18
emeğine sağlık ablam..
Hiçbiri dost değil, @NÜS
9.10.2015 19:18:27
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2015 Perşembe 07:38:40
Yandın mı defalarca aşkın narına,
Düştün mü acımasız sevda ağına ,
Ateş mi attın yaralı gönül ocağına,
Görsen halimi, aşkımı anlar mısın?..

anlasaydı
yakıp /yıkıp gider miydi?

tebrıkler ablama..
Görsen halimi, @GÜLŞEN ÖZTÜRK
2.10.2015 21:35:30
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2015 Perşembe 07:35:16
kalemine sağlık abim..
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2015 Perşembe 07:34:41
şiire yoruma tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2015 Perşembe 07:33:55
emeklerinize sağlık..
çok güzeldi.
tebrıkler
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2015 Perşembe 07:33:02
çok güzeldi..
emeğine sağlık abim
tebrıklerimle
Sevda vatanım, @Dosteli_
5.10.2015 19:32:49
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2015 Perşembe 07:31:29
emeklerinize sağlık abim...
saygımla
tebrıkler
Vatana feda canım, @Hasanyılmaz
5.10.2015 00:12:36
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2015 Perşembe 01:22:30
üç gün vurdu kapımı ayrılık
üç gün hayalin uğramadı düşüme
bu dünya sensizken nasıldı düşündüm
gitme ne olur, gitme!


bu feryat dilerim adresini bulur da
gitmez!
kalır
ömürlük olur size

tebrıkler kardeşime
Gitme ne olur, gitme!, @fuzuliM
7.10.2015 12:23:10
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
8 Ekim 2015 Perşembe 01:19:15
biz değişemeyiz bazen
üstüne titreriz
yüreğimize sığdırdıklarımızın..

ah be can
arkanı dönmeden değişirler
dil ile değil de
yürek ile sadakat ister aşk...

öpüyorum mis yüreğinden tebrıklerimle
Değişemem, @SEMA DAAĞLI
8.10.2015 01:11:35
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2015 Çarşamba 22:01:09
emeğine sağlık canım ablam..
tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2015 Çarşamba 21:59:11
emeğine sağlık abim tebrıklerimle
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2015 Çarşamba 21:57:33
Bu yüzden
kal demeyeceğim ama
Bil...
Bu ağır hükmü bildiğimi
bil...
Sana kal diyemeyeceğim...
Bil.

:((

ne deyim ki...
......

tebrıkler kardeşime
Sana kal demeyeceğim, @sSerzeniSs
5.10.2015 17:14:41
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2015 Çarşamba 21:22:18
gerçek kapın çalarsa açmam demek olmaz
her anda hazır bekle günahı kimse almaz
can boğazdan çıkınca cesede sevap dolmaz
kalpte ihlası yoksa ölçülmez emsaliyle


tebrıkler abime..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2015 Çarşamba 21:21:45

Baykuşlar öterde bülbüller konmaz
Can verdiğin sana tutuşup yanmaz
Mazide iz olur unutur anmaz
Kabrinin yerini bulacak sanma

ne denir ki bu haklı dizelerin üstüne..
tebrıkler abime
Sanma, @ARİF BARAN
7.10.2015 21:11:45
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2015 Çarşamba 20:25:08
tebrıkler abim..
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Ekim 2015 Çarşamba 20:22:41
Üşenme yenilgiler imin ege kemiğinden törpüle
Susma şimdi
Susarsan kainat susar
Susarsan müjde kuşları susar
Susmalar yangılar yüreğimde
Nar_ı semum

:(

narı/(aşk)
yaktıkça kanatan yüreği yazdırdıkça nasıl sızlatır
eylülün
yüreğe doku...

Eylül senfonisi, @Mimi Canoğlu
7.10.2015 01:56:17
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.360
Şiir Okunma
1.227.833
Yazı Okunma
112.461
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL