Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
''sen'' benden gideli çok olmuş!ben sadece seni uğurlamaya kıyamamışım hepsi bu..
Funda SAĞLAM

Funda SAĞLAM

@fundasaglam Etkin Üye
ŞairYazar
  • 19 Kasım 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Eylül 2015 Cumartesi 15:12:35
Daha ne olsun
Bir nefeslik canim kaldi
Gel al .... senin olsun...

daha ne olsun!
(canım)dediklerimize
can emanet etmiştik!
yürek heba etmiştik!
diri
diri
gömüldük be abi :((


gayrı bir atımlık canımızı kimseye kurban edecek halimiz yok...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
12 Eylül 2015 Cumartesi 15:10:11
Hoşça kal
Seni sana emanet ettim gidiyorum
Sakın ağlama gidişime
Hoşça kal şiirgözlüm hoşça kal
Hoşça kal sonsuz sevdam hoşça kal....


.(

emanetlerimiz bile çoktan kirletilmiş
:(

hoşca//kanama zamanı mevsim!

tebrıklerimle kıymetli a...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Eylül 2015 Perşembe 07:23:51

El gibi dursan da, sever sarardım
Siyah saçlarını, aşkla tarardım
Değil dağı taşı, kalbi yarardım !
Ben ’’yarim ’’ diyordum, el oldun bana

:(

emeğine sağlık can
sen tercüman olmuşsun yürek sesimize
belki de(yâr...

El oldun bana, @Gülşah Dağlı
9.9.2015 17:46:54
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
10 Eylül 2015 Perşembe 00:46:23
içinden git diyorsun belki
belki yakıştıramadığın kadardım sende
bir türlü çıkamadığımız bu aşk yolunda
ne biten vardı, ne de başlayan
hep sitem, hep sitem, hep bahane
hep baştan, hep silbaştan bir yaşam
gitmeyen bir adımla varılmayan bir liman...

Tüm yeşilliğinde, @Mawish
10.9.2015 00:11:23
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Eylül 2015 Çarşamba 19:33:05
Gözlerim sel, sel olmuş meşki uykuda
El sallamaz oldu artık gelmez rüyada
Arada bir yazdığım şiirlere uğrada?
Yanar, kanar yüreğim ,
Şiirleri içimde yakar giderim...

:(

yanmak
kanmak..
ve yanılmak!

yükümüz ne kadar ağır!
döktüğümüz ...

Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
9 Eylül 2015 Çarşamba 19:19:55

korkuyorum...
aldığım her nefes sana zehir olacak gönül !
’aradığım zor bir şey değil ki
bir yudum sevgi demen hoş
hani bir şarkıda, manası derin bir sözde de bulursun izini ’
izi buldum, yolundayım aşkın
ama gel gör kork...

Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Eylül 2015 Pazartesi 07:46:22
keşke...
sende
(gel)dediğmde
gelebilseydin...

:(

keşke..
keşke..
keşke

:(
Gel artık, @mustafa sarıcan
13.8.2014 09:16:22
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Eylül 2015 Pazartesi 00:41:14
Hele şu gözlerimden düşen yaşları bir sor;
Kalmaz mı hiç gönülde, yanıklarının izi?


:(

hüzün yanığı taşımayan
gönlün feryadını nerden bilsin ki..

çok güzeldi abim tebrıklerimle
S ü r e y y a, @halilşakir
7.9.2015 00:39:16
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Eylül 2015 Pazartesi 00:39:55
unutma sevmek daima beraber olmak degildir
bu sevgiyi senden uzaklarda sensiz yasayacagim

kalanı ömürlük bize...
yetti..
yeterde

tebrıkler çok
Umut bıttı, @devran emre
5.9.2015 15:50:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Eylül 2015 Pazartesi 00:36:38
oyoyoyoy
:))
ben geç kalınca özlem
yetmiş imdada
emeklerinize sağlık abim..
Anne, @harun yildirim
7.9.2015 00:17:19
Etkili Yorum
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Eylül 2015 Pazartesi 00:35:44
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Eylül 2015 Pazartesi 00:35:16
:(((
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
7 Eylül 2015 Pazartesi 00:34:51
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:47:33
inşallah...
inşallah

tebrıklerimle
Elbet, @Ak Yürek
6.9.2015 18:22:33
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:46:31
Alnıma nakşedilmiş kara yazılan yazın
Silinmez gözlerimden alaycı gülen yüzün
Dilimde türkü oldun solumda dinmez sızın
Hasretlik boyum aştı, bak hayal oldu sevdam

:(

hayal oldu...
ve
ağır oldu...

tebrıklerimle abim
Hayal oldu sevdam, @ARİF BARAN
31.8.2015 09:57:31
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:40:22
tebrıklerimle...
Hangisine yanayım!!, @NurtenAk
6.9.2015 17:37:26
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:39:54

Biten bir sevdanın acısıyla..!
Vakitsiz can çekişirken yüreğim..!
Bir eylül hüznüyle tükenip giderken sessizce..!
Solumun acıyan yanında..!
Hep bir şeyler eksilirdi..!
Seni andıkça..!

emeğine sağlık abim..
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:37:13
tebrıkler abim..çok güzeldi
Işık..., @Kemnur
5.9.2015 04:51:19
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:36:29
Üşüyor şimdi suların içinde bedenin bebek
Yüreklerimiz nasıl dayansın masum melek!

:((

nereye dokusak orası batıyor içimize
hayr eyleye Mevla'm..
çok üzgünüm çok
Mülteci bebek!, @Oya gedik
3.9.2015 12:15:38
Funda SAĞLAM
@fundasaglam
6 Eylül 2015 Pazar 21:29:29
Bir keman sesi keser bileklerimi, bir de kalbimi eksikliğin
tenimde kor gece ayazıdır hasret
süzüldükçe gözlerimden sensizliğim

.(

ah be can!
bir(kor)gibi
düştü soluma...şiir

tebrıkler canda canım
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
128.377
Şiir Okunma
1.227.850
Yazı Okunma
112.464
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL