Kusuruma bakma seni sevdiğim için. Gül yüzünü ay sandığım Gözlerine utancımdan bakamadığım için. Sevdiğimi ifade edemediğim Yalnız aşk tabularımı yıkıp yaktığım Özür diliyorum seni senden istediğim için…
Özür diliyorum senden Uğruna yüreğimi kurşunlara dizdiğim Yeminler edip adaklar adayıp Geldiğin günü şerefine yaşatacağım için. Hazan yaprakları gibi sararsa da gül benzim İlk günkü gibi seni hatırlayacağım için. Zaman çok şeyleri çalsa da acılarıma ortak olduğun Cennet gözlerine bakarken Gözyaşlarımı mutluluğumdan akıttırdığın için…
Yine senden özür diliyorum Hayallerimi paylaştığım Gerçekte mutluluğu içime damla damla akıttığın için. Sana teşekkür ederim hayat arkadaşım…
Seni seven değil Ölümüne her şeyi göze alıp Senin için bu canımı seve seve feda edeceğim için. Bu deli gönlüme bir fırsat daha verdiğin gün Sana ruhumun derinliklerinde tapacağım için…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kusura Bakma Sevdiğim İçin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kusura Bakma Sevdiğim İçin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine senden özür diliyorum
Hayallerimi paylaştığım
Gerçekte mutluluğu içime damla damla akıttığın için.
Sana teşekkür ederim hayat arkadaşım…
emeğine sağlık canım ablam