Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 09:43:29
Kan ağlıyor içim kan sensiz parelendim
Unutamıyorum senli günleri seni sevdim
Zor sayma ölümü bilyon kere can verdim
Ferhat şirini düşün canan dön Allah aşkına


Yokluğunda ağardı saçım örselendi sinem
Balyoz gibi yumruklar iniyor herdem
Hasr...

Dön allah aşkına, @Sevi-esin
5.6.2009 01:52:24
flycan57
@flycan57
5 Haziran 2009 Cuma 00:19:11
Bu karanlık gecenin hüznüne baka baka
Yıldızlarla sohbette, ismini andım yine.
Gönül denen çeşmeden, gönlüne aka aka
Yudumladım sevdanı, ismini andım yine.

Hangi pencere açık, nerden girdi yalnızlık ?
Bir resmin vardı bende, yarısı yırtık sili...

İsmini andım yine, @RABATLI
5.6.2009 00:16:01
flycan57
@flycan57
4 Haziran 2009 Perşembe 01:13:01
Hayat, yaşamak hiçbir şey ifade etmiyor artık benim için
Kaderin beni yönlendirdiği yolda
Çizilen rotada ömür tüketiyorum
Yolun sonuna gelene dek böyle devam edecek
Yaşamak mı evet yaşıyorum
Yaşamak zorundayım hepsi bu………

tebrikler...çok hakl...

flycan57
@flycan57
4 Haziran 2009 Perşembe 01:08:47
Sen beste ben güfteyim
Sen eser ben şairim
Sen ben, ben senim
Sen benimsenen ben benimseyenim

harika dizelerdi...severek okudum tebrikler..saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 21:27:26
ağaçtaki yuvadan yere düşmüş
mahalleden çocuklar çevresinde
anaç kuş,bir o dalda bir bu dalda
hep yakında
feryat ötüşlerle çırpınmakta

yavru kuş korkusuz
…………ara sıra çik çik ses çıkarıyor
çocuklar zarar vermeden seyrediyor
adam bir merdi...

İnsanlık bu, @Cemal Erkoç
3.6.2009 00:01:10
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 20:21:23
Ve mezar,baraj gölüne nazır
Mezarlık kuru,gönüller yangın,
Toprak susuz,göz pınarları kurumuş,
Herkes görevini yapıyor..bir avuç toprak..
İmamın rutin duası,sevenlerin bırakmama arzusu..
............................
Daha bir kaç saat önce hayat...

flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 20:15:25
bilmiyorum bu kaçıncı vedamız nazlı yarim
bilmem kaçıncı oldu gözyaşlarıyla karıştırıp yazdığım duygularım
her satrına seni anlatmak isteyip sığdıramadığım
bendeki değerini anlatamadığım kaçıncı yakarışım

amansız bir hastalık gibi ansızın karşı...

Son şiirim, @yarali-hamsi
29.5.2009 12:43:17
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 20:10:08
Vatansever vatan haini yine,
Vatan hainleri vatansever memleketimde,
Özelleştirildi kalmadı bir şey,
Tek anamız kaldı üstat
Onu da özelleştirecekler...
Daha çok şey var anlatacak
Halk eğitimsiz anlamıyor anlatılanları,
Üretim yok, tüketim çok,...

flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 20:05:31
söylesene ey sevgili
şimdi orda da
nisan yağmurları yağıyormu?
oranın yağmurları da
istanbulda ki kadar romantik oluyormu ?

çok sade hüzünlü duru bir şiir okudum...çok hoştu..tebrikler..saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 20:03:21
hüzünlü bir gün batımı
sessizliğinde
körfezin suları tutuşmuş
yanmakta alev, alev
bir nefes kadar yakın
zamandan sonra
deniz sessizce kararır
ıssız karanlığın derinliğinde
kaybolur

yakamozlaar oluşur
korkuları aydınlatır
kaygıları yok ed...

flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 19:59:14
Destanlar yazmadı böyle zulüm
Masallar anmadı böyle ölüm
Hergün şehit cenazeleri geliyor
Ana sensin sıva kollarını de gülüm!

Daha ucu kararmadı emdiği memenin
Yetişmişti zamanıydı sevgilim demenin
Mermi sol böğrüne saplandı memedinin
Memet s...

Şehit anaları'na, @fethi okçu
3.6.2009 17:03:32
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 19:55:16
İstemem bırakmak vuslatı şansa.
Olmuyor vuslatta gönül ne yapsa.
Ne yapardım ah! anılar olmasa.
Bir mücize olsa aşkı başlatsa

hasret ve duygu yüklü dizelerinizi kutlarım..selamlar..saygılar..
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 19:51:58
duygu hüzün dolu dizeleri yazan yüreği kutlarım..tebrikler saygılar..selamlar..
Fahriye abla, @KNİSK
1.6.2009 08:22:50
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 19:40:10
Gözümden yaş akarken, siliverdin
Seni seviyorum derken, seviliverdin
Seni öpeceğim derken, öpülüverdin
Beni gülsün derken, gülüverdin

tebrikler çok güzel bir şiirdi...yüreğinize sağlık...saygılar selamlar..
Rüyam, @cebirin defteri
3.6.2009 03:18:24
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 19:12:22
geçmiş olsun...acil şifalar dilerim...allah sevdiklerine bağışlasın..tez iyi haberlerle dönersiniz inşallah...
Dostlarım....., @esmerefsane
3.6.2009 17:40:59
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 16:43:59
Kader denilir mi gelmem oyuna,
Alışırız biz de cefa sonuna,
Giren olmam senin artık koynuna,
Terk eden olanız birbirimizi.

El ele tutupta biz gelemeyiz,
Gönül veren olsakta gülemeyiz,
Hayatta gülmeyi hiç bilemeyiz,
Terk eden olanız birbirimi...

flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 13:39:39
İçine hançer saplanacak,
Gecenin en derin yerinde,
ÜŞÜYECEKSİN.

Sesin soluğun çıkmayacak,
Boğulup kalacak,
BAĞIRAMAYACAKSIN.

Sorgulayacaksın geçmişi,
Ağladıkça ağlayacak,
TÜKENECEKSİN.

Keder saracak odanı,
Hayal peşinde koşacak
DAĞIL...

Bensizlikte, @NARİN/ELMAS
3.6.2009 00:07:24
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 13:27:36
Dinle çocuk !

Benim düşlerimin rengi siyah

Hayat kurşunları çizdi rengini

Aşılmaz duvarlar var önünde

Koyulaşır rengi gitgide /gitgide…

Çâresi yok / Çabalamaya dermânım yok !

Sevinçlerini, sebil dağıtma / Zulanda sakla çocuk

Gün ...

Mayıs konsun dudağına, @sahaf
2.6.2009 14:46:41
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 13:22:10
sonsuzluğun bilmem kaçta kaçı kadar
gün bir saat sanki
yıllar anlar gibi olsun kısacık
sevgi tersyüzetsin herşeyi

yollar metrenin bilmem kaçta kaçı kadar sonsuz
tekerleklerde son hız
bir uzun koşucu gibi yürek
yıkılsın bir kaç dağ
bir muciz...

İki el, @munır
1.6.2009 22:29:29
flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 13:04:29
Karıştı birbirine , alim zalim seçilmez
Sokaklarsa tehlikeli , katilden geçilmez


Ey Azrail ! yoktu gündemimde , oruç namaz
Tanışamadım Kur’ânla , hangisi sünnet farz


Zekat hiç veremedim , haccım ise duruyor
Kılmadım bir rekat namaz , o d...

Ey azrail !, @sairorhan
27.5.2009 02:15:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.995
Şiir Okunma
1.480.649
Yazı Okunma
66.577
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL