Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 13:34:16
İnce ayar sözleriyle seviyorum ve sevdiğimi mütemadiyen haykırıyorum.
Ahmet’in senin için yanıyor ölüyor diyorum o da sevdiğimi biliyor.
Ve o da beni seviyor ,seviyor,seviyor.Bir birimizi seviyoruz,seviyoruz işte.

ne güzel bir sevda şiiri...içim...

flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 13:30:01
Sana mektup var
Gözlerinin silikleşen aydınlığı
Bir merhabayla yeniden parlar

Sana mektup var
Selam söylemiş yar

Sana mektup var
Bir sarmaşık çizili elinden kalbi çevreleyen
Eski güneşler, gölgeler ardında
Okuduğun satırların ardınd...

Sana mektup, @deniz_tayanç1
24.5.2009 00:57:59
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 11:33:55
sevişmenin asaletini
yalnızlığın bencilliğine teslim ettik biz

uyku artık sadece gözlerimizden kaçmamıştı
bedenimizede yasak ettik biz uykuyu,
bizsiz uykuyu ...

sahte aşklar ..
yalandan sevişmeler ...
hep bunları yaşadık biz
’’biz’’ yokke...

'özledim seni', @börteçine_1048
31.5.2009 04:37:48
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 10:13:21
Mayıs Türk’ün fetih ayı,
Bazen kınık bazen kayı,
Düşmana korku dosta güven,
Kutludur mayıs zafer ayı.

Bin yetmiş bir de Malazgirt Ovası,
Anadolu olur Türk’ün davası,
Ordunun önünde Alparslan vardır,
Feth edilir Malazgirt’in çevresi.

Övgül...

Fetih ayı, @Aybars KARLIDAĞ
30.5.2009 15:23:02
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 10:07:45
Yollara düşüpte,mumla ararsın
Bedenim yerine,kimi sararsın
Eşe,dosta bakıp,beni sorarsın
Benim gibisini,bulamazsın yâr

Seni benim gibi,seven olur mu?
Bu can sensiz başka,nefes solur mu?
Deli oldum sana,akıl kalır mı?
Benim gibisini,bulamazsı...

**bulamazsın yâr**, @acemice ben
31.5.2009 01:31:10
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 10:05:38
valla ben istemedim
yaşammış böyle
bir iniş bir yokuş
bir var bir yokmuş

yoksa, bana sorulsa
derim ki; önce ben..
turkuaz rengini severim
şarkılar isterim
aşk acısını
tadını vesin -sevgilim
gece vakti gök mavi olsun
isterim

hani gize...

Sarı, @munır
31.5.2009 03:02:28
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 10:03:07
Yâr için dağları nasıl aşmayım
Yüreğim coşarsa nasıl taşmayım
Nasıl yürümeyim nasıl koşmayım
Şu yalan dünyadan bezdirdin beni
-----Mezar taşlarına yazdırdın beni

şiirin tamamı çok güzeldi..su gibi aktı zevkle okundu tebrikler..saygılar..
Usandırdın, @ZEKİ TOMBUL
31.5.2009 00:24:20
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 10:00:49

İlkbahar tabiatın deli dolu zamanı
Duygunun, heyecanın zirveye vurmuş anı
Kimi vuslat bulurken kiminin yanar canı
Gonca gül hayaliyle gidip dikene konma
Gel gönül beni dinle çılgın bahara kanma

Bir çınar gölgesinde huzur verirken bahar
Sanm...

flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 09:56:04
izini süren yüreklerin
yoksul gönüllerinde yaşarsın
can üşüme durumunda bile
sen kendinden öte varsın
kimbilir kaç yürekte yaşar
kaç yürekte konaklarsın

kimi zaman ana, sevgili, yar
kimi zaman kurtarıcı melek
ve dost gönüllere ilah ...

flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 09:52:16
kültürüme sövsün dinimi yersin inancımla hezel

çizgin nerdesin kandırın milleti oyunu versin

onaylarmı bunu tabanın sesi popunu döverim

sevdim ananı haykırsın dindarım

beklemem mersi

çeksin ellerini küfrün yılanı

yüreğinize sağlık....

Duman?lı, @ilhamialbayrak
28.5.2009 12:09:21
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 09:43:37
Kabrime yazayım, buluşmak için
Ölüme yazayım, kavuşmak için
Toprağa yazayım, karışmak için
Kimse silemesin, melekler bile! ..
O/nurum, Kıyamet, sonsuzluk bile! ..

tebrkler...çoşkuyla sevgiyle yazılmış..çok güzeldi..saygılar selamlar..
Kimse silemesin, @Onur BİLGE
31.5.2009 00:03:49
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 09:34:05

Sanki Zümrüdüanka inmiyor Kafdağı’ndan,
Ne de zormuş gülünü dermek gönül bağından,
Hangi gönül kurtulmuş bu aşkın tuzağından?
Sevdana düşen bülbül unuttu gülmesini.

çok güzel dizelerdii..sevgilerimi bıraktım şiire ve sayfaya..tebrkler...saygı...

flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 09:30:27
Sanki bir vurgun yedim
Hareketsiz bedenim
Ağır mı geldi yükü
Dayanmadı yüreğim

Umarsız bir aşk mıydı
Tutuştu yandi içim
Söner diye bekledim
Kora döndü yüreğim

Birtürlü çözemedim
Hayat olmuş kördüğüm
Yıllar mı ben mi küstüm
Bi...

Yüreğim, @GÜLDESTE
31.5.2009 00:54:39
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 09:27:43

Ey arkadaş hakkı bulmak istersen
Geceleri zikrullahı unutma
Dostlar meclisine girmek istersen
Gönlünde kin ile kibiri tutma

Aldanma dünyanın güzelliğine
Bir eyyamdır gelir geçer unutma
Baki kalan bu kubbede diyene
Hoş bir sada derler bunu ...

Ey arkadaş !!, @kaptan rızausta
31.5.2009 01:07:28
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 23:22:57
Bilerek mi ağlıyorsun
Geldiğin dünyayı kimbilir
Ağla bebek
Gözünü açtığında gördüğün
Annendir babandır tek dostun
İkisi de yaşamında olursa eğer
Ağla bebek
Senden sonra kardeş gelecek
Büyük olmanın yükü
Hep omuzlarına yüklenecek
Fazla merha...

Ağla bebek, @aydizer
19.5.2009 02:43:08
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 23:18:50
Kurumuş bir gül yaprağı düşün...
Ufalandı işte ayrılığın rüzgarıyla...
Yokluğunun ardında ,
Kocaman bi hiç bıraktın...
AnLasana...

Şimdi bu masaL son buluyor bu satırLa,
Ve uyuyor yüreğim sevdana...
ayrılık çok güzel anlatılmış dizelerde..f...

Gidiyorsun işte, @((Ayşe))
30.5.2009 19:38:11
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 23:07:30
Benden uzaklara gittin ama,
Halen sevdam gönlünde olup
Yaşadığını bilsem
Sana Ansızın gelirim.
Yine umutla elinden tutup
Senin için yaşarım.

güzel dizelerdi..tebrikler..saygılar..
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 23:02:17
çok güzel dizelerdi..tebrikler..saygılar..
Yaa gidersen..., @YoSuNLu_TaSLaR®
30.5.2009 17:44:12
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 22:58:42
Şimdi bir güz yağmuru var içimde
Dağlara dokunup geçtiği martı kanatlarında
Dün gibi düşümde çocukluğum



Hangi güle uzansa ellerim
Dokunmadan geri döner dikenin arzusuna
Dağlar yıkılsın gözyaşlarımdan bu dizelerin
Dalgalar denizine ısınmı...

flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 22:54:16
Kan kokuyor artık en sevdiğin çiçekler, sen kokuyor soluduğum hava... Bırakmıyor peşimi çıldırtan nameler... Kan kokan lâleler...

Anlamsız bir elveda şimdi... Sisli hayallere...

ilginç bir anlatım..duygular samimi içten güzel anlatılmış..tebrik...

Sis, @WeLcomeToHeLL
18.5.2009 05:56:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
156.982
Şiir Okunma
1.480.550
Yazı Okunma
66.571
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL