Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 13:41:46

Git…
Durma.
Alışamadığın hayatı yaşama
Bir çizik at üstüne
Yahut yırt gitsin, yok say
Arama
Nasılsa istemiyorsun
Bitti diyorsun

Ben yeterim bana

Tek kelimeyle süper olmuş..hüzün bir şiire ancak bu kadar yakışır...yorum ve fon müziği re...

flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 09:38:46
Yari düşündükçe canım acıyor
İçim çok sızlıyor gözlerimin pınarları doluyor
Bilmiyorum ne zaman bitecek bu yürek sızım
Kendimi unuttum ama vefasız yari unutamadım
Onu düşündükçe başım dönüyor nefesim kesiliyor
Hala onu seven kalbimin ritmi ...

Canım acıyor, @RUMUZ4300
9.6.2009 09:33:37
flycan57
@flycan57
8 Haziran 2009 Pazartesi 19:58:50
sevildiğini.. öylesine sevildiğini, özlendiğini anlarsın
isteyen durup baksın, yaşasın, ve isteyen şiir yazsın

ve gözünde, hiç bir şey bu kadar güzel olmamıştır..
ve artık, bundan sonra da.. fazlası aranmayacak.. yaşanamayacaktır.

hesaba katm...

Firarî, @İbrahim Çelikli
7.6.2009 10:48:08
flycan57
@flycan57
8 Haziran 2009 Pazartesi 19:52:31
Rıza engelini aşmak ne güzel! ..
Rabb’in Cemâli’ne koşmak ne güzel! ..
O güzellik ile coşmak ne güzel! ..
Cemâl Perdesi’ni açalım, haydi! ..
O/Nur/lu Cemâl’e bakalım, haydi! ..

İnşallah diyelim....mükemmeldi...tebrikler..selamlar..sevgiler...
Sınır ötesine, @Onur BİLGE
8.6.2009 00:19:40
flycan57
@flycan57
8 Haziran 2009 Pazartesi 16:40:06
Ah o ben serseri ,
Hangi dağ gelmemin engeli ,
Yar demiş çıkta gel ,
Dağmı olacak bana engel ,
Deli mi ne .

tebrikler...çok güzeldi...saygılar selamlar..
Ne..., @Tunçluer
8.6.2009 14:43:57
flycan57
@flycan57
8 Haziran 2009 Pazartesi 11:18:41
madem seni seviyor
huysuz olma, seni seveni sev
gönder şu posta kuşunu
el aleme de aldırma

kişle gitsin seni sevmeyenler
kirli havadan farklarımı var
her nefeste aldığın zarar ayrı
aç pencereni, üfle de gitsin

sev-sevil, şu yaşamda
sevg...

Huysuz olma, @Cemal Erkoç
8.6.2009 00:00:28
flycan57
@flycan57
8 Haziran 2009 Pazartesi 11:15:52
Artık bitmeli tedirginlik
Atmalısın omuzundan bu karanlık korkuyu
Yolların sonu yok gece dipsiz bir kuyu
İçine çekiyor her adımda bizleri de

Düşün ve dua et, çıkarsın o kuyudan belki


Gece
Gergef gibi işlenmeli dizelere
Ki çekilsin perde...

Belki, @x adamus
5.6.2009 00:18:10
flycan57
@flycan57
7 Haziran 2009 Pazar 18:09:09
Kavuşmak nasıl bir duygu ben bilemem
Közlenmiş yürek nasıl alevlenir diyemem
Ben hiç gelmedim ki gel desen gelemem
Gelsem de elimi tut desen eline süremem

bu güzel şiiri ilk ben okudum galiba...çok severek okudum harika bir sevda şiiri olmuş.....

Dokuma, @cebirin defteri
7.6.2009 18:04:14
flycan57
@flycan57
7 Haziran 2009 Pazar 15:51:51
güzel bir okudum..tebrikler..saygılar selamlar..
Aşkın fal, @Tunçluer
7.6.2009 12:33:04
flycan57
@flycan57
7 Haziran 2009 Pazar 11:17:06
Seni gören gözler var
O gözlerde bende yar
Seni benden başkası
Görüp gözleyemez ki yar

çok güzel bir sevda şiiri okudum tebrikler..saygılar selamlar..
Yar, @Son Damla
29.4.2009 13:32:28
flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 15:36:51
Sen gülünce,,
Ay naz’a düşer
Yıldızlar cilve
Bulutun mavisinde.


Sen gülünce,,
Yürek beyaz güvercin
Uçarım dalga dalga
Bulunduğun o şehre.


Sen gülünce,,
Geçmiş zamanlarımın
çocukluk masumiyeti
Güleç yüzüm,minik ellerim.


Sen gül...

flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 15:26:51
İstediğin yeri gönlünce yurt tut,
Büyütürüm yüreğimde bir umut,
İyisi mi şimdi, sen beni unut !
Kaç dağ vardır ardında bu dağların;
Hükümsüzdür artık gençlik çağların!...


zevkle okudum güzel dizelerinizi..tebrikler..selamlar saygılar..
Hükümsüz, @hyazici58
6.6.2009 13:19:47
flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 13:02:38
Uğruna bin yıl vere bilirim
Bir ömrü hiçe saya bilirim
Sevmesen de sen seve bilirim
Bana bakma ben savruk biriyim

Sen gel demezsen nasıl gelirim
O gönülden yer ver ben dilerim
Uzattım eleri tut isterim
Bana bakma ben savruk biriyim

Hayatı...

flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 13:00:42
Yoktu böyle dizi mizi
Masallar uyutur bizi
Dinlerdik geçmişimizi
Ama bundan çok mutluyduk

Ozon tabakasın deldik
Ta zirvelere yükseldik
Nereden nereye geldik
Ama bundan çok mutluyduk

haklısınız..daha mutluyduk...duyarlı yüreğinize ...

Mutluyduk, @ çetin kabak
6.6.2009 04:25:17
flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 12:57:09
Alev, alev yanarken tutuşmuş olan ruhum.
Güvercinler çöllerde bir damla suya hasret.
Ürkütme bırak kalsın deryasındaki suyum.
Sebilden gözyaşların eller duaya hasret.

Çözülmüş bir örgünün ilmiğindeki ruhum.
Beynimde yürüttüğüm adımlarıma hasr...

485- hasret, @Şahin Hanelçi
6.6.2009 12:54:37
flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 12:54:40
Hoş geldin ikinci baharımın asude takvimi,
Hoş geldin yalnızlığım,
Benimle işin zor
Biliyorsun anılara koşacağımı her fırsatta,
Gözyaşlarım oyunbozanlık etti bile..
Dedim ya benimle işin zor..

tebrikler..etkileyici duygu yüklü dizelerdi..tü...

flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 12:50:50
Kar eridi su yürüdü dallara
Çiğdem çiçek dal bezendi yaprağa
Cemre düştü, hava suya toprağa
Gel de baharım gelsin
Gel de güleyim

Yıllar sonra bir kadın ana oldu
Sevdalılar nişanlılar kavuştu
Hasret bitti ellere düğün oldu
Gel de bayramım ol...

flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 12:48:43
Boynuzlanmış adamın hali başkadır
Daladan dala konmakta dişi kuşu
Beraber alamıyor evindeki duşu
Gözleri dışarda fıldır fıldır kancığın.

Matenet ister geniş olmak varmış
İstere veriyor diye sessiz kalıyor
Çoluk çocuk olmuş baba evli
Karı bul...

flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 12:42:37
Ne bir sevgi kaldı nede bir aşk
Sevdalar düzmece
Hepsi bir yalan.
O sahte gülüşler
Riyakâr sözler.
Tatlı candan bezdim
Ben gidiyorum.

hüzünlü dizeleriniz çok güzeldi..lakin yinede gitmeyin..umut herzaman vardır..selamlar saygılar...
flycan57
@flycan57
6 Haziran 2009 Cumartesi 12:39:35
Yılanmış akrepmiş çıyanmış
Canını yakarsan sokarmış
Bir görünür bir kaçarmış
Tutta öyle gel dediler

Taş olup kafalara değermiş
Ok olup yürekleri delermiş
Sevgi ona sargıyla melhemmiş
Sürde öyle gel dediler

şiirin tamamı çok güzeldi..harik...

Çizemedim aşkı, @cansever
4.6.2009 15:12:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.004
Şiir Okunma
1.480.702
Yazı Okunma
66.585
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL