Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
3 Haziran 2009 Çarşamba 00:08:42
Vakit tamam
Bitti her şey
Hayat müsavi
Ne kadar kaybettimse o kadar kazandım
Kardeş payı ortaklık
Bana ölüm düştü sana yaşam
Ki terekem
Bütün anılarım

Yorgunum
Alın…
Sizin olsun yaşayamadığım bütün yarınlarım.

çok hüzünlü dizeler....et...

Yorgunum, @x adamus
3.6.2009 00:04:17
flycan57
@flycan57
2 Haziran 2009 Salı 20:30:54
Artık kırmızı güle ağlama bülbül
Yasınla yaprağına sığmazsın aşk, hoyrattır
Yine haziran’ı işle yüreğine
Göreceksin ki o’ gül yeniden açacak
Tüm kırmızılardan daha kırmızı
Bir evren güzeli- saçlarını savurarak sana koşacak

çok güzel dizelerdi...

* ağlama *, @D_A_Ğ_D_E_L_E_N
2.6.2009 18:57:16
flycan57
@flycan57
2 Haziran 2009 Salı 20:11:29
dalamadım ya korkuya
gözlerde kan kırmızı
çanak tutuyor ahenge
iki el arasında sabahlıyor
karmakarışık fikrin
zemherisinde ki akıl....

düşünme,

düşleme,

düşme
sakın diline

alma ahını
boşa geçirdiğin zamanın

geç,
geç git artı...

Zamanın içinden, @hattab
2.6.2009 14:08:52
flycan57
@flycan57
2 Haziran 2009 Salı 19:54:31
İnsanın beyninde başlar ve biter sonsuzluk
Algılayabildiği yaşadığı alan kadardır
Bildiğinden ya da gördüğünden ileri bir hayali yoktur
Sonsuzluk onun için
Kitaplarda ki kelimeler
Romanlarda ki kahramanlar
Filimler de ki animasyonlar kadardı...

flycan57
@flycan57
2 Haziran 2009 Salı 19:48:31
murada eremedi yaralı gönlüm
bu feleğin nesi var benle
kışa çevirdi yazımı baharda
bu feleğin nesi var benle

ağlatıyor yüzümü gülmüyor sevdam
söyle çıkıp ili eylesen kelam
duymaz beni dağlar ardında olsam
bu feleğin nesi var benle

ellere ...

flycan57
@flycan57
2 Haziran 2009 Salı 09:16:18

Özledim misk i amber kokan anamı
Yaylacuğun yemyeşil düz çayırını
Tül duvak gibi sisini hışırtısını
Arabadan iner inmez paçamdan kapan Bobiyi

Köyün delisi Recebi Mustafayı
Seksen öncesi mertliği yiğitliği
Hatta bugüne bakarak kahpeliği
Ayy...

Pervin perrin, @Mehmet ORTA
2.6.2009 01:37:18
flycan57
@flycan57
2 Haziran 2009 Salı 00:49:49
Hasret Ağacı’m
Gönül Güneşi’m
Eşim…
Işık ver onlara!
Renk ver onlara! ..

Bari ara, ara!
Beni hep ara!
Hep ara!

Bulsan da ara
Kaybetsen de!
Bin kere bulsan, yine ara!
Yine! ..
Tekrar tekrar ara! ..
Yanındayken de…
Canındayken de…
Ca...

Yalnızlık, @Onur BİLGE
2.6.2009 00:03:34
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
2 Haziran 2009 Salı 00:46:14
Çile çeşmesi ömrüm
Akaaar akaar akar
Nice feryad u figan
Nice ahu zar ille
Çile çeşmesi ömrüm
Hasret özlem ille
Akaaar akaar akar


Dünyama güneş doğmadı ki
Çoğaldı derdim eksilmedi ki
Tanrı beni unutmuş san ki
Çile çeşmesi ömrüm
Acılard...

flycan57
@flycan57
1 Haziran 2009 Pazartesi 23:55:01
harika bir şiirdi.. herşeye rağmen müthiş bir yaşama sevinci.. ne güzel işlenmiş dizelerde..tek kelimeyle müthişti..sağolun yüreğinize sağlık..sevgiler saygılar..
Hemen şimdi ..., @Canan Onuş
1.6.2009 14:28:35
flycan57
@flycan57
1 Haziran 2009 Pazartesi 21:57:24
Alacakaranlık çökmüş sensiz bu yollara
Çok üşüyorum ıssız bu diyarlarda.
Yoksun ki bu loş,karanlık odalarda
Kim bilebilir ki yokluğunun acısını
Bu soğuk koridorlarda...
Nasıl anlatsam sana...
Çok canım yanıyor,içim acıyor
Yaşanan bu dar,sönük ...

Sönük zamanlar, @hONêy
1.6.2009 21:29:22
flycan57
@flycan57
1 Haziran 2009 Pazartesi 13:33:43
yerden göğe

gökten yere

elimin değdiği heryereeeeeeeeeeeee

can yazıyorum adını

çok seviyorum

çok seviyorum çok seviyorum

bir akşam üstünün


gün batımı



sen

sen

sen
inadına sevmek inadına direnmek
direnmek yaşamakt...

Sürpriz, @se_zi_nn
30.5.2009 01:29:29
flycan57
@flycan57
1 Haziran 2009 Pazartesi 01:54:21
Bak gözlerim
Gülmüyor bugün
Titriyor bedenim
Tutmuyor ellerim

Karanlık kaderim
Karışık geçmişim
Kor ateşlerde
Aşk ateşim

Kardelen çiçeğim
Ağlıyor benliğim
Suskun yüreğim
Konuşmuyor dilim

Doğrulmuyor dizim
Darbe yemişim
Geçmişiml...

Çelişki içindeyim, @Son Damla
31.5.2009 09:21:44
flycan57
@flycan57
1 Haziran 2009 Pazartesi 01:40:49
Duy beni çocuk
Kalabalık sokaklarda yalnızlıktan boğulacaksın
Gece değil afakanlar çökecek üzerine
Ve bitecek düş kırığı sevmelerin
Gün ağarmayacak pencerende

Ah… Çocuk
Son kez dinle
Ve sakın
Sakın büyüme.

keşke öyle bir imkan olsa...yaş...

Dinle çocuk, @x adamus
31.5.2009 13:48:58
flycan57
@flycan57
1 Haziran 2009 Pazartesi 01:34:22
Hani gelsen !...
Göğün yıldızlarını
Tek tek taşıyacağım’ya saçlarına
Ayın şavkını
Yüzüne çizeceğim’ya
De,,,
Yoksun işte...


-----------Can yoktun’ki sewdiğim

çok güzel dizelerdi...hasret kötü yakmış şairi...yürekten yazılan bu şiire tebr...

flycan57
@flycan57
1 Haziran 2009 Pazartesi 01:29:53
ahh o eski günler geride mi kaldı
yalnızlık bir sitem ruhumu sardı
unutmak kolay olsa hatıraları
hayaline sarılıp ağladım sevdiğim

ağladım,yaşadığımız yalan hayata
bu gün olsa yaşanmaz artık baharda
hapsettim kendimi dertli yıllara
geceleri ...

flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 20:48:55
Ömrün baharında yorgun düşüren,
Yıllara göz kırpan hazandan bıktım.
Hiç yoktan ensemde boza pişiren,
Derdi deva diye yazandan bıktım.

Bir arı misali gezerken gülü,
Fırtına çıkarıp kırdıran dalı,
Henüz peteğime yaptığım balı,
Ansızın gelip de...

Bıktım, @Murat Arıcı
31.5.2009 20:19:14
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 20:45:25
Ne gariptir ki suyu çıkınca biraz söner
İnsanın kalbindeki kıpkırmızı alevler

kısa öz..işte gözyaşı..tebrikler..saygılar..
D, @erkan alp
31.5.2009 16:01:11
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 20:43:37
deste deste güller,
ellerimde o günden kalma,
şöminenin başındayım,
odun yerine,
hatıralar tutuşmakta!

gülde yanarmı deme,
çatır çatır yanmakta,
erkekte ağlarmı deme,
niagara utanmakta!

yalnızlığı da yedin,
onbeş ay değil ama,
teskerem...

Başını vurdurma!, @SPARTAKÜS
31.5.2009 15:55:53
flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 20:39:51
Yürek yangınım her gün
Bir başka büyüyor ,bir başka alevleniyor
Beni çaresiz , harap ve bitap bırakıyor
Bu yangın yürek, bu aşka direnemiyor,gücü yetmiyor
Kaçıracağım gülüm, kaçıracağım canımın içi seni

içten çoşarak yazılmış bir sevda şiiri ...

flycan57
@flycan57
31 Mayıs 2009 Pazar 18:40:21
İnce ince tüter duman,
Ne uzunca şeymiş zaman,
Teli kopacak bir keman,
Çalar uzaklarda şimdi,
Duyduğun sesler benimdi!...

Kayboldu uzakta izin,
Suyu kesildi denizin,
Son gülüşü ikimizin,
Olacak yalnız ada da,
Son bulacak fırtınada!...

ç...

Yalnız ada, @hyazici58
31.5.2009 16:56:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.023
Şiir Okunma
1.480.795
Yazı Okunma
66.593
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL