Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 20:43:59
çok güzeldi dizeler içten ve samimi..tebrikler..saygılar..
Sus, @Zekeriya Berber
30.5.2009 14:27:15
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 20:38:17
Bu aşkın rengi gittikçe kararıyor,
Sanırım gönül kara sevdaya kapılıyor,
Seni bulduğundan beri gönlümün çocuksu hali,
Garip gelsede budur vaziyeti.

Anlat,anlat bitmez,
Bu rüyaya güç yetmez,
Fazlada dillendirmeye gelmez,
Nazar değerse hiç git...

Aşk, @Gülçin Soypaçacı
30.5.2009 18:34:44
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 20:36:03

Olmaz canım olamaz
Kaşla,gözle olamaz
Güzel olan yürektir
Yüreğe doyum olmaz...

çok hoştu şiir ayrıca haklısınız..kaşla gözle güzellikle olmaz..çok iyi düşünmek lazım herşeyi..duyarlı kaleminize ..tebrikler..saygılar sevgiler..
Hadi gel evlenelim, @hazan444
30.5.2009 18:18:59
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 20:10:03
gözlerinin aklıma düştüğü an gibisin
damla damla yağan bir hüzün
ne sevmek kolay seni
ne gözlerime bakmadığını bilmek

satırlar sayfalar aşklar tükettim
kağıtlara döktüm kalbimin yağmurlarını
sen vardın elimdeki kalemin mürekkebinde
sadece se...

flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 20:06:23
Ben bir garip sevdalıyım

dokunmayın bana nolur

aşk ateşi şu sinemi

yakacaksa yaksın nolur

ferhatın taş açışına

karacanın aşk bağına

kerem aslı sevdasına

salacaksa salsın nolur


Yusuf gibi sahralarda

gülsüz dikensiz bağlard...

Nolur, @durak yiğit
30.5.2009 14:07:54
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 20:03:03
beni terkedip gitmiştin uzaklara
bağrımda yaralı hislerim kaldı
senden sonra küstüm hayata
sana yalvaracak bir söz kaldı.

mutluluk geride yılların deminde
kavuşma anı bekleyiş sitemle
bundan sonra barışmam kaderle
sana yazılan mektuplar kald...

**kaldı**, @esmerefsane
30.5.2009 20:00:36
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 20:01:03
Yıkılsın artık üstüme bütün dünya,
Ay parçalansın kafamın üstünde,
Koşarak gidiyorum uçuruma uğrayayım,
Karanlık bassın artık ışıksız kalsın..

Duyduğum o tatlı sözlere ne oldu,
Allah’ım açan çiçekler böyle miydi,
O gözler öylemi bakardı...

Sen böylemiydin, @caniyisever
30.5.2009 16:14:15
flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 19:56:11
Huzurdan sonra kaç adım var sana ?
Veya hüzün, teninde açan hangi çiçeğin kokusu ?
Koparmaya kıyamadığım,
Dokunurken yapraklarına özlediğim,
Hangi çiçek ?...

Dalgalanmadan da güzel siyah saçların !
Ve kokusu,
Baharı getirir goncalarına ilişt...

flycan57
@flycan57
30 Mayıs 2009 Cumartesi 15:29:22
Allah bilir adam gibi adamı,
kullar zalim,kullar yalan,çabamı.
mındar ettin onca yıllık hayrını,
söyle bana,nedir bunun anlamı?

değişik ve hoş bir şiir okudum ...tebrikler ..yüreğine sağlık..kalemin her daim yazsın..saygılar selamlar..
Şaşkınlık, @SPARTAKÜS
28.5.2009 11:53:04
flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 22:52:07

Vakit barış vakti / dediniz
Kandım
Vuruldum gelincik tarlasında
Düştüm köz köz
Başladı yangın
Bilmiyorum demeyin bunu da biliyorsunuz
Tetiği siz çektiniz
Vuruldu aklım deli gibi
İnsanlığınızla kefenlenip defnedildi
Aramayın boşuna
İnsanlı...

Yılan leşleri, @Mavi Giz
29.5.2009 19:11:43
flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 22:46:37
Ayrı yöne akmaya dursun sular
Duman tütmez olur gün be gün

Saklanılmaz an’a, sığınılmaz lafa
Zaman çeker çizgisini yaşama

Uyku tutmaz, şiirler şarkılar
Yoldaş olur dudaklarda sabahlara

Sorgular ertelenen yarınlar
Üste yıkılan siya...

flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 22:43:48
tebrikler duyarlı yüreğinize..selamlar sevgiler..
Kadın*******erkek, @Tülay Aslan
27.5.2009 00:15:37
flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 20:46:58
ecel şerbetini içersin birgün
hoca bekler seni musalla taşında
hep hazanı hüzün olmuşsa ömrün
o gün uzanıp yatarsın musalla taşında

hep bakimi kalacaksın sanki
tek başına girersin mezara
yalnız bırakacak sevdiklerin seni
namazın kılınır musa...

Musalla taşı, @esmerefsane
29.5.2009 20:41:17
flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 20:38:01
Kıpır kıpır içim
Sen bir gün döneceksin diye
Bekletme özledim
Gel hele karanfil kokusuyla gel
Ayazına koyma beni

çok güzeldi ..özlem ve hüzün. yüreğinize sağlık..tebrikler..saygılar...
Gel hele, @Mehmet Akif Tiryaki
29.5.2009 18:02:30
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 20:35:10
YANYANA İKEN BAĞLANIRDI ELİMİZ AYAĞIMIZ,
DOKUNAMAMAK ÜZERDİ DOKUNMAK İSTERDİ CANIMIZ,
İÇMEDEN BİR BAKIŞMAYLA DÖNERDİ BAŞIMIZ,
İÇİMDE SANA KARŞI BİNLERCE KIPIRTI SAYISIZ,
VE KAVUŞAMAMAK OLDU HAYATTAKİ TEK
SANCIMIZ
KAHRIMIZ
VE DE
ACIMIZ...

d...

Biz iki sevgili, @isyankar89
29.5.2009 19:05:56
flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 20:31:22
Hava yağmurlu,
Gök gürlüyor,
Gidiyorum oradan,
Uzak diyarlara,
Öyle bir yağmur,
İnsanın içine işliyor,
Tıpkı senin içime ,
İşlediğin gibi,
Yürüyorum sağnak yağmurda,
Yine sizin sokakta,
İçime işledin,yüreğime düştün,
Damlalarda arıyorum se...

flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 20:26:19
Yar olsa da yaranı yaranda yara ermez,
Bilinen mehtapların şafağına erdirmez
Kum misali yıldızı saçlarına döktürmez,
Kıskançlık dehlizinde dolaşır durur her an

tebrikler..çok güzel dizelerdi..saygılar ..
flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 13:06:36
Ayaza inat açan kardelen çiçeğisin
Sevda köprülerinin nadide geçeğisin
Filiz filiz boy vermiş güllerin biçeğisin
Aşkı bahar etmeye dallardan korkuyorum

şiir çok güzeldi..uğur böceğide çok yakışmış..şiire ve sayfaya..tebrikler..saygılar selamla...

Korkuyorum, @zekibekar
28.5.2009 14:05:57
flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 13:03:37
koca bir dağ yıkıldı üzerime
altında kaldım
dünyanın bütün dertlerinin
ve sensizliğin ağırlığı üzerimde

hiçbirşey acıtmadı canımı
sözlerin kadar...
hiçbirşey yakmadı yüreğimi
seni kaybetme duygusu kadar...

duygular çoşmuş..hüzünler sel o...

flycan57
@flycan57
29 Mayıs 2009 Cuma 12:56:48
yakma canımı can...
yürek kırgın yürek korkak yürek acılı,
cesaretimsinya umudumsunya hep öyle kal
büyütme gözünde bakma güçlü duruşuma
çok kırılgan çok narin incitme sende nolurrr
BAK!...
şiirler yazıyorum sana .gülmsüyorum hattaa
ve gözüm ku...

Canımsın, @se_zi_nn
25.5.2009 23:37:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.008
Şiir Okunma
1.480.702
Yazı Okunma
66.585
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL