Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
10 Haziran 2009 Çarşamba 23:39:39
Seni süphan dağının eteğinde
Seni Muş ovasının göbeğinde
Gürül,gürül akan Murat nehrinde
Kenarında yeşeren güllere benzetiğimi

BİLİYORMUYDUN?


Kalbime hapsedip yıllarca sakladığımı
Sen yokken herdem dağlandığımı
Benim olursun diye hakka y...

Mine, @Sevi-esin
10.6.2009 19:25:28
flycan57
@flycan57
10 Haziran 2009 Çarşamba 17:40:43
Dost bilip tutunduğum dallar çabuk kurudu
Ömür sermayem bitti can ecele yürüdü
Keder benim dert benim suskun ruhum çürüdü
İçimi döküyorum bembeyaz sayfalara

İki güzel yavrumla hayatımı paylaştım
Aşılmayan dağları sevgileriyle aştım
Zora...

Benim dünyam, @papatya__06
5.6.2009 22:26:33
flycan57
@flycan57
10 Haziran 2009 Çarşamba 17:05:26
Dalıp dalıp bekliyorum yolunu
Düşündükce özlüyorum kokunu
İşlemişim bilmeden sevgi suçunu
Sen zalimi sevmişim ben neyleyim

kısa ama ne kadar güzel anlatılmışş..özlem hasret..tebrikler selamlar saygılar..
Neyleyim, @siyah-beyaz
10.6.2009 03:12:41
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 23:45:22
Ey can
Uzun başlı keskin bakışlı gelincik
Gecelerin çığlığına düşen duman
Bırak yüreğimin ortasına aşkın küllerini bırak
Yedi tepenin kızıl bir sabahında
Denize vururken yakamoz un ışıkları
Gün ışında nakış nakış işlenmiş sarıçiçeği
Göğsümün o...

Sarı papatya, @Zerrem
9.6.2009 19:21:05
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 23:27:07
Sen, ruhumun sonsuz bir penceresi
Ben yalnız, gönlünün bir eğlencesi



tebrikler..harikaydı..selamlar saygılar..
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 20:51:33
Zarifliğin dillere destan
Görmeğe ne gerek var hey can
Güzelsin bana inan
Güzellik kalpten yansıman
Kalıcı olan yan
Tatlı dilin
Güzel yüzün
Gülen yüreğin
Pamuk ellerin
Ahu gözlerin
İpek bedenin
Beyaz tenin
Vaz geçilmez
Paha biçilmez
D...

Zarif kalbin, @Son Damla
9.6.2009 20:31:05
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 19:18:54
ATEŞE BAKTI,
KENDİNİ YAKTI,
ERİYİP, AKTI,
-----“ÇAY!” DEDİ, GİTTİ.
-----MUHABBET BİTTİ.

“YARALISIN SEN,
YARSIZIM BEN,
YOK, BAŞKA NEDEN,
-----HAY” DEDİ, GİTTİ,
-----MUHABBET BİTTİ.

harikaydı..su gibi okundu..tebrikler..selamlar saygılar....

Güle güle, @Mustafa Yaralı
9.6.2009 00:02:14
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 18:27:05
aklımızın ucuna bir köprü getir, beraber sallayalım oltaları
kim ayıklayacak diye düşünmeyelim, tuttuğumuz balıkları
ışıklardan meze yapalım kendimize, galata kulesini birde
sonra dolaşalım sabahlara kadar ara sokaklarımızda sessizce

hani o...

flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 18:23:50
Alişan duygulardan sıyrıldığı biçimsin,
Dergâhımda postnişin semahımda içimsin,
Izdıraplar içinde benliğimde hiçimsin,
Ruşeninde hicranlar tadılmış bu sevdada


harika...dizeler..tebrikler..saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 18:18:01
Sor adım adım yollara sor beni
İnanmazsan yıldızlarda gör beni
Damla damla yağmurlar hatırlatır belki beni
Kolaysa sil at içinden ,sevgi dolu sözlerimi
İlacım olur musun,unutursan gözlerimi?

böyle güzel seven bir yürek unutulurmu..sanmam..ha...

Deli yürek, @hazan444
9.6.2009 18:14:26
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 17:50:57
Mecnun’a benzettin, çöllere düştüm
Kıymetimi bilmez kollara düştüm
Dudaklara düştüm, dillere düştüm
Beni diyar diyar, kim sürdü peki ?

RABATLI aşk vurur sevda çanını
Görmek istemedim bensiz yanını
Kılıç kaybeder mi kendi kınını ?
Kolum kanad...

Kim vurdu peki ?, @RABATLI
8.6.2009 00:06:07
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 17:29:56
Her sevi
Kendi kınından çekiyor
Kokularını

Yakışmıyor
Hiçbir öykünün
Karakteri
________Yazgımda yaşanana

Şehir adını bağırıyor
Ay/baskınlarından
Sel/e dönen gönlüme.
tebrikler..güzel bir anlatımdı..saygılar selamlar..
Sevdanın kını//, @esteban
9.6.2009 13:14:13
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 17:27:01
Perişan yuvam kaldı uzaktasın göremen
O gittiğin günden beri saçlarını öremem
Yaralı bu kalbimi başkasına veremem
Silemediğim izlerinin sebebi gözlerindir...

tebrikler. çok güzel bir hasret şiiriydi..kaleminiz..daim olsun selamlar saygılar..
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 16:44:02
Sök kalbimi şuramdan,ismimi sileceksen,
Yaşayamam ki ben başkasını seversen,
Bunca acıya rağmen kararlıysan bitireceksen,
Öldür beni o zaman,öyle git gideceksen.......

yürekten yazılmış ..etkileyici..dizelerdi..tebrikler..saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 16:00:52
Güneş mızrak boyunda Haziran sıcağıydı
Usul usul sahile iniyordu O adam
Deniz koynunu açmış sanki yâr kucağıydı
Bir hüzün teknesine biniyordu O adam

Gözleri takılmıştı balıkçı tayfasına
Bir şeyler karaladı kalbinin sayfasına
Feryat karıştı yi...

O adam-18, @zekibekar
9.6.2009 09:28:09
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 15:58:31
Azalarım hepsi dile gelerek
Hallerimi Rabbe anlatıverdi
Rabbim dedi önce temizleyerek
Getirirsen anca kabulüm dedi

Rabbimden son fırsat, kıymet bilmeli
Yoksa varılacak yer bulamazsın
Bütün günahlardan temizlenmeli
Başka türlü asla mutlu olma...

Ölmeden ölmek, @İrfan KILIÇ
8.6.2009 10:16:12
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 15:53:00

ÖPÜP KOKLADIĞIM NAZLI ÇİÇEĞİM
BAKMAYA DOYMADIĞIM TATLI BEBEĞİM
HERŞEYİM BİR TANEM CANIMSIN BENİM
SEVİYORUM SENİ DÜNYALAR KADAR
nice uzun mutlu yıllara..çok güzeldi..tebrikler...sevgiler..
Dünyalar kadar, @GÜLDESTE
9.6.2009 00:30:37
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 15:50:18
Kırk yıl çekmeyince bir derdi
Nereden bileceksin
Bir "Destur" la doğulur sanırdın
Ölünür "Yasin" le
Okunur kulağına kaç yasin !
Sen hep aynı yerdesin

tebrikler..çok güzeldi..selamlar saygılar..
Dinle, @hyazici58
9.6.2009 12:12:42
flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 15:44:33
yemin billah ettim bir daha sevmem
son olsun bu yangın sönsün istemem
senden sonra aşka düşmem ben düşmem
sen nerdesin şimdi bak ben nerdeyim


yemin etsende sevmek elinde değildir insanın..gün gelir yeniden sever insan..çok güzel bir şiirdi.....

flycan57
@flycan57
9 Haziran 2009 Salı 14:02:10
Bu sevdalı sığınak, ebediyen kalacak,
Uykusunda hasretin, rüyasına dalacak…
Yüreklerde yaşarken, türküsü de çalacak,
-----Şaha kalkan yüreğim, raciha’dan sayılır,
-----Billur gibi Bernâlar, gül kokusu yayılır!

büyük bir emekle hazırlanmış ama ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.005
Şiir Okunma
1.480.702
Yazı Okunma
66.585
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL