Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 07:31:23
inanmam sana git artık
vermiş olduğum sevgiye yazık
tersi aleme dönmüş çark
düzeltsen de AFFETMEM SENİ


bir vefasıza kul eyledim kendimi
seninle gitti yıllar gelmez geri
azraile versen son nefesini
gelmem cenazene AFFETMEM SENİ
-----------...

--affetmem seni--, @esmerefsane
25.6.2009 07:26:48
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 07:27:27
ayna allahmısın yargılarsın beni her dem
bir saniye güzel olsam seni çatlatabilsem
vicdanımı kandırırım seni niçin barıştırmam
ayna öldüğümde bari rahat bırakırsın sanırım

ilginçti...tebrikler...saygılar selamlarçç
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 22:32:34
İçimde acı bir hüzün bulutu var bugün
Bir burukluk sarmış gözlerimi aynada
Sevmediğim bir melodi geliyor kulağıma
Bir yerlerde ayrılık şarkısı çalıyor galiba
Kapatın bu şarkıyı,ayrılık canımı yakıyor
İçimdeki hüznün sesi bu kapanmıyor
Aşk beni ...

Ayrılık şarkısı, @Fatocan
24.6.2009 22:21:17
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 22:24:55
düşün ki leyli sabah olacak birazdan
tılsımı dağılacak aramızdaki şeyin
sarıl bana zulandaki en güçlü yanınla
aşk inadına sarılmaktır bilinmezliğe

tebrikler..çok güzeldi..sagygılar...
..., @Nevzat KONŞER
23.6.2009 01:50:52
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 22:15:53
Karanlıkların içine atın beni ,
Aydıgınlıgın içinde , karanlık ta yaşamaktan yoruldum.
Çaresizliklere savurun beni ,
Çareler arasında , çaresiz kalmaktan yoruldum.

Günahların içine atın beni ,
Yalancı sevaplar içinde , günah işlemekten yoruldu...

Atın beni, @Kader Güner
24.6.2009 19:10:56
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 22:10:57
HAYATIN MAVİSİ
Kurumuş gönül bahçemde
Boynu bükük bir bülbül gezer.

Ve

Acılar büyür gönlümün kafdağında

Oysa özgürlüğüm

Özgürlüğüm kanadında saklı bir anka’nın.

Ab-ı hayat

Toprakla olan vuslatıdır gözyaşlarımın.

Düşme dünyanı...

Hayatın mavisi, @suhedagül
24.6.2009 18:56:17
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 22:07:39
geceyle sokağın başında bir damla akmaz gözyaşımla,
sırdaş oldum ben
sordum siyahını aşkımın karalar bağlamış kalbime
uzunca soludum nefesimi seni anarcasına; kızdım
sana gölgeler içindeki o gidişine

zaman aynasını dönse yüzüme
ömrüm bu fil...

Dönersen......, @pamuk şekeri
13.6.2009 03:26:47
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 21:57:59
Etin butun ne
Tafran kime
Bu kibir
Bu gurur niye
Sende
Bir gün gireceksen
Küçük bir çukura
Beyaz kefenle..!


kısa öz dizelerde ne büyük anlamlar var...çok güzeldi..kutlarım..saygılar selamlar..
Kendine gel, @Son Damla
24.6.2009 21:55:54
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 21:56:06
Sende tattım aşkı sevdayı
Çekemem ben bu kadar cefayı
Anlamıyorsun

Aşkım bana olmuş zehir
Gözlerin sanki bir nehir
Unutma ki…
Vazgeçen ben değil …
Anlamıyorsun

Sen yokken yalnız kalmayı…
Senin gözlerinde kaybolmayı
Sensiz hayal kur...

Anlamıyorsun, @erensenay05
24.6.2009 18:24:02
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 21:51:53
ad koymak istersen yalnızlığına
aynaya bak
adın adıdır yalnızlığının


çok hoştu...tebrikler...
A, @ahmet.
24.6.2009 17:23:08
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 21:48:33
Nasıl canım yanıyor anlatamam
Bakışı yaralım sende bu sevda
Bende bu yürek olduktan sonra
Dünya yansa ne yazar
seni kaybetme ihtimalini reddediyorum.

Yüreği türkü tadında sevdiğim
Sana gelmek geçiyor içimden
Yerimde sayıyorum..
Kend...

., @VATANSEVER ATAKAN
24.6.2009 15:34:07
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 21:45:02
Küçük yaşta nasırla tanışmışsa
Küçücük yumuk ellerin
Kalem tutmamışsa parmakların
Okuyup yazamamışsan yaşıtların gibi
Hayatında birşeyler eksik kalmış bilirim.
Henüz doyamamışsan çocukluk oyunlarına
Bir de yaşamın hoyrat yüküyle
Bükülmüşse in...

Çocuk, @cinitas
24.6.2009 21:43:03
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 21:38:48
Sızım sızım, sızılarım var benim
O, hayalin yüreğim de har benim
Çok sevip de sevilmeyen yar benim
Şu kurulmuş yağlı ilmek dar benim.

çok güzel bir sevda şiiri okudum tebrikler..saygılar..
Benim... ben !..., @namikcemal
24.6.2009 19:36:52
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 20:12:54
Şimdi gidiyorum, esfel-i safilinden ötelere
Belki de kendimi bulmak için
Ölüm bir kapı maveraya açılan

Ellerimde kir, yüreğimde günahların lekesi
Silinmiyor,
Sorgulardayım, kaçışı olmayan

Her zaman ki gibi derin anlamlar içeren çok güzel b...

Sorgulamalar, @x adamus
23.6.2009 00:02:13
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 15:57:08
Receb’in yirmi yedinci gecesi de miraç
O gece gönlünü yalnız hakka aç
Hakkın duamıza ihtiyacı yok ki bizim
Biziz yalnız ona muhtaç
O gece günahlar için yazılmış
En tesirli bir ilaç

Receb gitti geldi Şaban
Bari bu ayı da etme sakın ziyan
Bu ...

Üç aylar, @uzak ufuklar
24.6.2009 00:13:53
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 15:41:04
Sende de var şehvet
Onu iffetinde hapset
Namusunu koru hep
Hak yolunda devam et

Sende Yusuf olursan
Hakkın yardımını görürsün
Güzel ahlakın sembolü
İffetin sultanı olursun

tebrikler..çok anlamlı çok güzel..selamlar saygılar..
“yusuf olmak”, @uzak ufuklar
6.6.2009 00:00:31
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 13:24:03
Belesi yar olmaz olsun
Sıfatını şeytan görsün
Belasıni haktan bulsun
Onu defterden silirem

İstemirem istemirem
Bele yari istemirem
Lüzumu yoh bele yarin
Onu defterden silirem

çok beğendim..çok güzeldi...tebrikler..sevgiler
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 13:21:10
Yeşermem gül gibi solar kururum
Bıktım yaşamaktan yanar dururum
Ceset çürür ruhum arar dururum
Bulursam sel gibi çağlar gelirim

gurbette sevda çok zordur..çok güzel anlatmışssınız...tebrikler..saygılar..
Ağlar gelirim, @akturk_emin
24.6.2009 08:49:44
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 13:18:23
Gelsene Gayri

Hergün pencerede gözlerim seni
Bekletme sevdiğim gelsene gayri
Ay oldu yıl oldu özledim seni
Bekletme sevdiğim gelsene gayri

Ben neylerim yarsız mülk ile malı
Yar evin kaymağı şerbeti balı
Gel olam ayağına kırmızı halı
Bekle...

Bekletme beni, @pir huseyin
24.6.2009 11:56:09
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 13:16:07
TUTSAK
Tutsak aşkın olsun abedeli
Sevdanı kalbime gömdüm gömeli
Seninle bu aşkı yaşamak isterim
Seninle sensiz kalmayıda bilirm

Kör olsa gözlerim kırılsa ellerim
Yüreğimden aşkını nasıl silerim
Seni şu kalbıme yazmak isterim
Bırak bu aşk y...

Tutsak, @hanzademelek
24.6.2009 12:45:59
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.037
Şiir Okunma
1.480.903
Yazı Okunma
66.596
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL