Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
1 Temmuz 2009 Çarşamba 12:37:25
gözlerinde tünemiş, düşmanlık ateşini
görmeyen gözlerimi ıslatırken gecen
etrâfından uzanan kor(kör) maşalar, yüreğime değdi !
gösterişlerin mihrâkına
aynaların bulanıklığında bakarken
kendini hayâllerde büyütüyordun aslında
gerçekte, özne sanı...

Ne kadar tanıdık, @sahaf
1.7.2009 12:29:53
flycan57
@flycan57
1 Temmuz 2009 Çarşamba 12:26:31
Nerde hani
O eski dostluklar
Ahpaplıklar
Kaldımı şimdi
Kaldıysa
Ver onları bize geri
Geri
Ver İstanbul

Artık
Ne bahçelerinde
Salıncak kuran
İp atlayan
Seksek oynayan
O kız çocukları var

Nede
O bomboş arsalarında
Çelik çomak oynaya...

flycan57
@flycan57
1 Temmuz 2009 Çarşamba 01:04:46
Ağıt’ın dan bin ağıt çıkar söz olur
Bıraktığın iz aşıklara yol olur
Sevdanı gören göz harından kör olur
Yorgun koylar seni bekler sevdalı

Hasret yükünü çektin çekemez oldun
Eriyip tükendin sararıp soldun
Ölüm döşeğin de adını sordun
Gerçek v...

Sevdalı, @siyah-beyaz
29.6.2009 18:51:00
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
1 Temmuz 2009 Çarşamba 00:33:00
aşktı sadece seni
tanımlayan
ve en güzeliydi
tanımların
anlamların
hasretti ayrılıklar yüzünden
her şeye hasretti
nazım gibi
uzaktı.
buna rağmen
yetiyordu
anlatmaya tanımlamaya
aşktı çünkü
yetiyordu
her türlü acıyı çekmeye
yeti...

Aşkın en güzeli, @Şair Ahmet
30.6.2009 23:53:52
Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
1 Temmuz 2009 Çarşamba 00:30:19
olmamalıydın
uğrunda uyayamadığım
ölümlere gidip geldiğim
sen olmamalıydın
uykusuz gecelrdeki tek yoldaşım
hayalin olmamalıydı
seni bu denli severken
ne çok şey hayal etmiştim
bilmiyorsun
gönlümden kaç demet gül yetiştirmiştim
oysa sana ...

Olmamalıydın, @Şair Ahmet
30.6.2009 17:45:29
flycan57
@flycan57
30 Haziran 2009 Salı 23:47:27
gecelerin yalın ayazında
kırılgan bir umuttur ki hayat,
başını gömerek karnlığa,
talihsiz ve sessiz,
yüzü kırışmış köylülerin eteklerinden asılır.
aç ve sefil çocuklar doldurur vadileri.
foterli ve şapkalı aymazlardan haberler saçılır...
umud...

flycan57
@flycan57
30 Haziran 2009 Salı 22:11:16
bu dünyanın çivisi çıkmış
fakir tatlı canından bıkmış
ölüm onu her yerde yakalarmış
ben söyleyim sen yaz kalemim
..

tebrikler çok güzeldi...........selamlar saygılar................................
**yaz kalemim**, @esmerefsane
30.6.2009 20:05:59
flycan57
@flycan57
30 Haziran 2009 Salı 18:22:02
Yıldızlardan taç yaptım, yürekteki sözlüme
Saçlarına özlemi, takar mı ki sevdiğim?
Martıyla haber saldım, benim güzel gözlüme.
Yandığımı bilirse, bakar mı ki sevdiğim?

hasret dolu güzel dizelerdi...tebrikler..sevgiler..
flycan57
@flycan57
30 Haziran 2009 Salı 13:16:59
Düzeni yok bu dünyanın
Hiç bir şeyine güvenme oğlum
Yarına garantisi yok insanın
Ölüm her an ensemizdedir oğlum

Hile fesata karışma
Ayrım gayrıma katlanma
Nasihat say bunu unutma
Daim sevecen barışçıl ol oğlum

Bak unutma islam yolunu
Sad...

Oğlum, @Sevi-esin
29.6.2009 23:02:48
flycan57
@flycan57
30 Haziran 2009 Salı 08:24:54
Göçebe kuşlar bakış açımız
Tavşanlar heyecanımız
Baykuşlar karanlığımız
Gök gürlemesi şimşek parlamamız

Yağan yağmur göz yaşımız
Kesişen yollar bağlılığımız
Ak saç cefamız yaşlılık sefamız
Kara toprak son durağımız

Hüzün hissettirdi güzel...

Sonbahar misali, @Son Damla
29.6.2009 13:42:50
flycan57
@flycan57
29 Haziran 2009 Pazartesi 23:45:37
bu gün
yüreğim gözlerime doğru akıyor
göz yaşlarımı saklıyorum
yürümeye dermanım yok
ayaklarım sızlıyor
halsizim
o kadarda
sensizim...

yürekten yazılmış...hüzün dolu dizeler...kutlarım..çok güzeldi...saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
29 Haziran 2009 Pazartesi 20:42:09
Savaş veriyorum boş kaldırımlarda,
Dökülüyor senli ne varsa ortalıklara,
Hayalkırıklıkları,umutlarım,dünüm,bugünüm
Sevgim...
Hepsi ama hepsi savruluyor....
Toplamaya çalışıyorum
Hepsini toplayıp
Kilitlemek istiyorum
Bir daha açılmamacasına......

Kilit, @xtuwanax
2.6.2009 00:41:53
flycan57
@flycan57
29 Haziran 2009 Pazartesi 18:46:55
Boş zaman sürecinden geçiyor ömrüm
Bakışlarım yorgun, sözlerim yorgun, gözlerim yorgun
Yüreğim yorgun, benzim solgun,duygularım durgun
Dokunmayın bu gün bana , ben bende değilim

Deryada rotasını kaybetmiş Bahri misali
Harap bitap, şair 67 nin ...

Dokunmayın bu gün bana, @şair67
29.6.2009 17:41:03
flycan57
@flycan57
29 Haziran 2009 Pazartesi 00:32:48
ne frensiz bir yaşam vardı zaman tünelinde
ne trensiz bir aşk
masum bir çocuk gibi ölmüştü istasyon şefi
mistik bir keder okunuyordu tebessümünde

tebrikler...çok güzeldi...saygılar..
.....istasyon şefi, @kardanadam
28.6.2009 18:50:36
flycan57
@flycan57
29 Haziran 2009 Pazartesi 00:29:28
şiir ve yorum hüzünlü ama bir o kadarda güzeldi...yüreğinize sağlık..Tez günlerde sağlıklı sıhhatli olarak geri dönmeniz dileğiyle..kaleminiz hep daim olsun... sevgiler..saygılar...
Değdimi cano ..., @Canan Onuş
26.6.2009 19:08:30
flycan57
@flycan57
29 Haziran 2009 Pazartesi 00:16:07
Gülistandaki bülbül, hazzına erer gülün,
Gülden başka neyi var, şu bî-çare bülbülün,
Yâre-i hicranıma, çare olmaz mı dilin?
Can bulurum kalbinin beceğinde, cananım!

Şu yalancı dünyada, bir kerecik gül bana,
Vuslatına yokuşlar, ipincecik yol ba...

flycan57
@flycan57
29 Haziran 2009 Pazartesi 00:12:55
Sensiz ölünür mü? Can paramparça!
Son gün doğamıyor, tan paramparça!
Konakladığım şu han paramparça!
Bu kaçıncı safa, ondan çaldığım?



Gel, son nefesime vuslat karışsın!
Nedir bu azamet, sen kaç karışsın?
Onur’un işine melek* karışsın!
Bi...

Sitem, @Onur BİLGE
29.6.2009 00:09:47
flycan57
@flycan57
28 Haziran 2009 Pazar 20:36:22
Dilara!
Gönlümün Güzeli!
Görüyor musun halimi?
Duyuyor musun sesimi?
Ya sök al bu canı yerinden,
Ya tut artık şu ellerimden...

çok güzeldi şiir ..tutar ellerinizden umarım..tebrikler..saygılar..
Dilara !..., @hidayetcim
28.6.2009 19:54:44
flycan57
@flycan57
28 Haziran 2009 Pazar 19:24:22

korkunca söylediğin bir şarkı değerinde
haykırışını giyer üzerime
gelirim en utanmaz cümlelerle
sessiliğinde diline..
suskunluk hükmünde ...

güzeldi...tebrikler..saygılar..
Belki de.., @Dilan Kutlay
27.6.2009 18:09:01
flycan57
@flycan57
28 Haziran 2009 Pazar 18:26:43
Anladım Yar
Anladım yar anladım bugün
Sen beni sevmiyorsun artık
Yüreğinden silinmişim mürekkep misali
Sevgi sözcüklerinden dökülmüyorum
Anladım yar anladım bugün
Göz yaşlarında akan damlalarda
Artık sevdamızın yaşı akmıyor

hüzünlü dizelerd...

Anladım yar, @RUMUZ4300
28.6.2009 15:12:56
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.080
Şiir Okunma
1.481.226
Yazı Okunma
66.621
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL