Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 13:13:54
KAHRETSİN ...
YÜREĞİM ACIMAKTA YİNE,
GÖZLERİM TAŞTI TAŞACAK
NEHİR,,
VARLIĞIM TEK NEDENİ
YOK OLUŞUM..
BAŞLANGICIM
KAHRETSİN
NE ÇOK SEVDİM SENİ
NE ÇOK SEVİYORUM
KAHROLSUN.....
YÜREĞİM
KAHROLSUN KAHROLSUN
NASIL TAŞIYOR SENSİZLİĞİ
NASIL...

Yazık, @Şair Ahmet
24.6.2009 13:00:14
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 13:02:02
Çoruh nehrinde buzu kırarak yıkandık.
Islak ıslak giyindik,donup ölmedik.
Karne tatilinde sizin köye yaya giderken,
Kar ve tipiye yakalandık,donup ölmedik.
Susuz,tuvaletsiz bir odada kalarak,
Zor şartlarda ortaokula devam ettik.
O ağır dersleri...

Niye öldün?, @Mehmet Aktaş
24.6.2009 12:48:02
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 12:56:02
diken batar eline
damlar gelinciğe güle
menekşeye
bürürsün

yaprak kımıldar
karınca tırmanır
alaylar geçer tependen
yağmurlanır bulut

tebrikler..beğeni ile okudum..harikaydı..saygılar..
Yağmurlanır bulut, @ramazan.efe
24.6.2009 08:31:29
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 12:44:40
aşk olsun bir yanın
limon çiçeklerinde sarı sıcak
dilinden dökülsün ağıt
kokun sarsın dört yanı
arı telaşına sinsin terin
bir bahçıvan kıyamasın koparmaya
olgun meyveleri dalından
arsız bir çocuğa kalsın
limonata keyfi dumanında

çok çok gü...

flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 12:41:29
Uçanlar hep gelir de...
Gidenler gelmez mi?
Bu kötü işte oğul...
Bu çok kötü...
Uçanlar gelir de...
Gidenler gelseydi keşke...

çok hoş bir anlatım zevkle okudum ..anlamlıydı tebrikler..saygılar selamlar..
Kuşlar özgür, @nayilbodrum
24.6.2009 00:03:51
flycan57
@flycan57
24 Haziran 2009 Çarşamba 12:38:16
Seni soruyorum gittiğim yerde
Yokluğunu TAŞA çalsam olmuyor
Nereden tutuldum söyle bu derde
Hayalleri DÜŞE çalsam olmuyor


Çözülmüyor bende bu aşk bilmece
Uykuları zehir ediyor gece
Gözümdeki yaşlar böyle gizlice
Akıyorken BOŞA çalsam olmu...

Çalsam olmuyor, @ çetin kabak
24.6.2009 04:51:05
flycan57
@flycan57
23 Haziran 2009 Salı 12:35:22
Sanki aşkımın,
Arzulanan tanrısısın.
İda dağının serin rüzgarlarında fısıldadığım,
Yanağına bir öpücük bıraktığım,
Hüzzam şarkı gibisin gönlümde...

Gel ne olur.
Silmek istesemde gözyaşlarımı özleminden,
Şarkıların nağmeleriyle,
Dem ...

flycan57
@flycan57
23 Haziran 2009 Salı 12:29:43
“Kızıl gonca güller”’e dokunur parmağım
Tatlı bir ten gibi okşarım
Sıcak bir gül kokusu sarar beynimi
Bir gün dışında silerim yılı
Ben hep o baharı yaşarım.

Bir öpücük kondurur sessizlik dudağına
Yüreğim orda kalır, ben kalamam
Akşam kızıllı...

flycan57
@flycan57
23 Haziran 2009 Salı 12:24:04
Tazeliği, tanıdım onda,
Bahar başlamış, kırlar çiçeklenirken,
Yüreğin nasıl titrediğini, tanıdım onda,
Süt tenli bir vücut tiril,tiril titrerken.

Doğallığı, tanıdım,
Saflığın en saf olanını, tanıdım,
Koncanın nasıl açılmaya başladığını gördüm...

flycan57
@flycan57
23 Haziran 2009 Salı 12:18:57
İster kendin içir derdi gözünden
İster sal kelamın acı sözünden
İster baharından ister yazından
Şu garip halimi sor yavaş yavaş

İster sal kokunu yayılda çöle
Ister kulun olam istersen köle
İster al canımı uğrunda öle
Daraldı zamanım bil yav...

Yavaş yavaş, @Nermin Aydın
23.6.2009 07:01:05
flycan57
@flycan57
23 Haziran 2009 Salı 12:12:42
Yurdumun bu alçak sesin,
Gönlümüzün neşesisin.
Sesin azdır neden böyle,
İçmiş misin sen nar şehvetin.

Kalbin kırık üzülürsün,
Göklerde hep süzülürsün.
Adın durmaz gökte arar,
Kalbin kırsa büzülürsün.

Irmak ırmak çağlayansın,
Gönülleri ba...

flycan57
@flycan57
23 Haziran 2009 Salı 12:06:25
Mutlu olmak için yarınları bekleme
Bil ki mutluluk sevginin tılsımlı gücünde
Yarınlar ne getirecek bilemezsin belki de
Ardışık düğümleri bırak artık gerilerde

Mutluluk sevenlerin o çocuk gözlerinde

Sil at yüreğinden gamı,kederi
İnce hasapla...

Mutlu olmak için, @hazan444
23.6.2009 12:03:10
flycan57
@flycan57
23 Haziran 2009 Salı 11:19:44
Dile kolay, el bebek , gül bebek büyüttük,okuttuk
Bu güne getirdik,getirdik bu güne kedersiz yavrum seni
Belli ki kanatlanmış beyaz güvercin misali ,yuvadan sende uçacaksın
Doğa kanunlarına gücümüz yetmiyor,yetmiyor doğa kanunlarına gücümüz yavrum...

Git güle güle yavrum, @şair67
23.6.2009 02:54:55
flycan57
@flycan57
23 Haziran 2009 Salı 00:51:19
Beni sen mi yarattın, isyanda duygularım,
Yakar bu günah seni bundandır kaygılarım,
Sevmesini bilene sonsuzdur saygılarım,
Ben hep seni gül gördüm sen beni karaçalı.

Ümit’in umudunun tükendiği yerdesin,
Gözlerimi karartan simsiyah bir perdesin...

flycan57
@flycan57
22 Haziran 2009 Pazartesi 19:50:45
tertemiz bir geçmişim vardı
su üstünde kirlettiler GÜLÜM.
.........çok sevdi diye kalbimden
.........söküp aldılar seni GÜLÜM.

dokanamadım ellerimle ellerine
sanki hep uzak kaldın be GÜLÜM.
.........alıp götürdüler seni benden
.........bir ...

Gülüm, @esmerefsane
22.6.2009 19:36:10
flycan57
@flycan57
22 Haziran 2009 Pazartesi 19:42:07
Şiirin gönül bahçesi
Mürekkebin yüreğe akan sitesi
Kimi der mey’i
Kimi der meşk’i
Kimi der ilahis-i musikisi
Ama hepsi bir sitede
Edebiyat defterinde

Şairmiyim bilmiyorum
Var edebiyat defterim
O gönül alışverişinde köprüm
O köprüde hep ak...

Edebiyat defterim, @okanisiir
15.8.2007 10:56:02
flycan57
@flycan57
22 Haziran 2009 Pazartesi 19:32:04
Zamanı gelecek ve sen yine yanımda olacaksın..
Söz veriyorum neredeydin neden,
Soruları olmayacak sen geldiğinde,
Yeni bir karşılaşma,
Yeni bir hayat olacak..
Gözlerim söyleyecek
Seni nasıl bir özlemle beklediğimi,
Bazen bir ana olacağım merha...

Hele bir gel, @Fatma Uçar
22.6.2009 13:58:37
flycan57
@flycan57
22 Haziran 2009 Pazartesi 18:56:01
Balalar gezerken gesi bağlarında
Balana yandığını hissettim
Yanık yürekle balana bakarken
Gözlerinden kanlı yaş akarken,
Gözlerin gülsün istedim, seni sevdim
Bala acısından söyleyemedim.

Dost sofrasında gördüm seni neşeli
Yakalamışken uzattı...

flycan57
@flycan57
22 Haziran 2009 Pazartesi 18:16:02
Oyyy sevdasına yandığım,,,
Kokusu dağ çiçeğinde saklı sevdiğim
Taze sabah güneşlerinin sıcaklığında
O gözleri öpmeye yeminliyim...


...................................o mağrur bakışlı fotoğrafına ithaftır can.


tebrikler...çok güzeldi yin...

flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 20:37:25
bir beni anlayamadın seni sevdiğim kadar
zannetme unutmak her aşkın ilacıdır diye
zaman döner devrana,ama hüzünler aynı
yanmış bir yürekle gelemem bu düğüne


eğer gerçek seveni bulursam,
ona senden çok değer vereceğim
her ayrılığın ardından ...

Gelin oldun ya, @esmerefsane
21.6.2009 18:32:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.030
Şiir Okunma
1.480.821
Yazı Okunma
66.593
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL