Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 10:02:21
Uçuyor limana sevdalı kuşlar
Akıyor içimde biriken yaşlar
Bilmem ki yeninden başlar mı aşklar
İçimde duası doğum günümde


Dilimde pastanın kekremsi tadı
Yüzümde yılların acı feryadı
Sararım tütüne ben bu hayatı
Dumanım savruldu doğum günümd...

flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:57:08
belki itiraf etmeyecektim kendime
kalbim yerinden fırlamasaydı
adını duyduğumda heyecan kaplamasaydı
bir bakışına bir ahım dolmasaydı
bende anlayamayacaktım sana olan sevdamı
beni ele veren senle çarpan yüreğim oldu
umudum oldun gülmeye dair
...

Bendeki sen, @yarali-hamsi
21.6.2009 09:54:12
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:50:24
Oğlum verme toprakları bir karış bile olsa
Düşmanının bakma gözyaşlarına,
Geçmişte şehit olan atalarına
Nasihatimdir, aklından çıkarma yeter...

İşte kuzum ,yavrum ben bir anayım
Sende benim kınalı kuzum.
Daha nice kınalı yiğitler var
Anaları...

flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:45:49
Dokunmayın bu gün ,ben bende değilem
Hüzün bende, keder bende, elem bende
Bir burukluk var bu gün, deli,divane yüreğimde
Aklım fikrim Babam, babam aklım fikrim, hep sende

Ne yana baksam yoksun, ortalık zifiri karanlık
Uzun 20 yıl oldu Babam, a...

______babam______, @şair67
21.6.2009 05:25:34
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:42:46

BANA GÜL DİYORLAR

Bana gül diyorlar nasıl güleyim
Gönül eğleyecek yar olmayınca
Gam ile kederden derman alayım
Derdimin dermanı mey olmayınca

Bülbülüm şakırım avazım yetmez
Yanarım yanarım dumanım tütmez
Başımda dumanlı bulutlar gitmez...

Bana gül diyorlar, @hoşkelam
19.6.2009 01:00:32
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:40:40
Her gün seni düşünüp,
Senin için şiirler yazıyor.
Mutlu olmanı diliyorum.
Çocuksu gülüşün hep sürsün,
Gözlerin hayata pembe baksın,
Yüreğin sevinçlerle dolsun,
Bunu çok istiyorum.

Senin için;
Dualar ediyorum,
Kalbin acı yaşamasın.
Gözler...

İstiyorum, @A.KAPTAN
9.4.2009 12:59:39
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:37:03
Namusunu korurken şehidin kanı
Kelle deyip incittin şehid yatanı
Hay teröriste sayın diye tapanı ...
Sen de diyacahsan ben de herifem

Ne dostu tanırsın ne de düşmanı
Taklit edip duruyorsun şişmanı
Boşmu buldun, ürüyorsun meydanı
Sen de diyac...

., @VATANSEVER ATAKAN
18.6.2009 23:12:40
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:30:42
Ve nihayet,
Sıktım birer birer kurşunları
Sevdalarıma
Artık dönüşsüz gitmelerdeyim

tebrikler...çok güzeldi...selamlar ..
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:28:55
Bir öpücük verdi ay
Mavi sulardan yansıyarak
Bak şurada,
İzi duruyor halâ
Halelerini bırakmış dudaklarının
Yanağıma.
Işıldayarak

harika çok şirin bir şiirdii.tebrikler..selamlar..
Ay öptü yanağımdan, @x adamus
25.12.2008 17:37:33
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:27:12
SANA GELEYİM

İsterdim, böyle sensiz geçmesin günlerim,
Ne yalnızlık, ne hasret, ne’de kaygı çekeyim.
Sadece seninle dolsun düşüncem benliğim,
Hasret engellerim yıkılsın sana geleyim.


Bir haber gönder, gittiğin o meçhul yerden,
Gönderki ge...

Sana geleyim, @x adamus
28.1.2009 09:05:40
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:25:03
GİT

Git.
Hadi git artık,
Veda bile etmeden,
Ayrılık busesi kondurma yanağıma,
Tek istediğim senden
Giderken.
Titrek dudaklarında,
Bir gülüş olsun.

Git..
Hadi git artık,
Bu son veda olsun.
Üzülme ayrılırken
Tek isteğim senden,
Giderk...

Git, @x adamus
21.12.2008 13:16:26
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:16:01
Küf kokan duvarlara ünlesem
İsmini
Bilmem geri verir mi sevgimi.
Hangi taş altında saklasam
Gözyaşlarımı ?
Yalnızlığıma ortak olur mu
Sokak lambaları,
Donar mı yaprağa düşen
Çiğler.
Getirir mi seni bana
Aydınlığa çıkan yollar...
Yoksa be...

Sensiz bu şehir, @RABATLI
21.6.2009 00:10:11
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:09:20
ulusuna aşık olan bir adamı
çelişkiye düşürmenin yolu
yaratmak istediği utopyayı
et ve kemikle sunmalı


nasılki tanrı aşıksa mükemmele
mustafa süreyya olup seçilmişse
muhammed olup övülmüşse
güzel ahlakı bizi esir almalı

anlamlı ve gü...

Tenasüh, @Mehmet ORTA
21.6.2009 01:25:34
flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:07:41
Bir bahçıvanım ben kendi gönlümde.
Çiçekler yetiştirdim rengâ renk.
Bir de gül...........
Hepsine emek verdim elbet.
Ama, güle döktüğüm gibi hiç birisine su dökemem.
Hepsi olsa da tarımar,onu ordan asla sökemem.
Kurumasın diyedir tüm emeklerim....

flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:04:55
Uzaktan sesler duyarım
Dost nidası der uyarım
Ben benden bile cayarım
Gölgeler düşer peşime

Vicdanı yok gölgelerin
Gölgelerin izi derin
Bir yerinde gecelerin
Gölgeler düşer peşime


A..zade nedir bu vehim
Senin ile ugraşan kim
Ellerinde...

flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 09:01:53
Zariflikte birincisin
Kalp içinde bir incisin
Saçlarla ipek gibisin
Gönlümde giz abidesin

Sindy bebek timsalisin
Sol yanım defne çiçeksin
Su vermezsem öleceksin
Nazlı da bir kelebeksin

Şans değil tek dileğimsin
Yazım da ugur böceksin
Du...

flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 08:58:50
Anlatmak zor mesele, sevdamdan öğrendiğim.
Sözcükleri art arda, dizerek söylüyorum.
Fikrine bağlanarak, ismiyle dirildiğim,
Zamana baş kaldıran, bir dava düşlüyorum.

Dayanacak gücüme, umutta yer bularak,
Kazandığım direnci, ruhumla taşıyorum. ...

flycan57
@flycan57
21 Haziran 2009 Pazar 01:18:51
namus diye çizdiğin kader yolumun
senaryosu senindir benim rolümün
kukla gibi iplediğin küçük elimin
hesabını sorarım töre dediğin...

Dicle’ye, Fırat’a kaç bacım verdim
ak duvakların tabuta serdim
iki kurşun kovanında kardeşim verdim
hesabın...

Töre dediğin, @BAHARGÜLÜ
20.6.2009 21:04:52
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 20:04:52

Özlemli didem
Gözyaşım dinmez
Yâr bana mahrem
Efgânım sinmez


Dem-beste efkâr
Durmadan çalar
Nağmede düçâr
Zorlara salar

tek kelimeyle süperdi..tebrikler..sevgiler selamlar..
Dem-beste efkâr, @Şükran AY
20.6.2009 00:38:39
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 19:59:48
çok güzel dizelerdi..anlamlı..tebrikler saygılar sevgiler..
Şans yani kumar ..., @Canan Onuş
20.6.2009 16:38:22
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.069
Şiir Okunma
1.481.132
Yazı Okunma
66.616
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL