Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 19:20:24
Unutun diyorum !
inatla
elleri kemiren, kıymık şiirlerimi

gözyaşım beni tanımadı...




sol yanımdaki ummana yumuldum
gırtlağıma harınla hohla
yatsıya yokum !


hayye ale’l-felâh

uğur böceği yakışmış...farklı çok hoş bir anlatımd...

Unutmaya aşeriyorum, @ezom
12.6.2009 11:46:47
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 17:33:44
Duygularımı yaktım ruh bedenimde
Mana yanarmı dostum
Ben yaktım işte..
Umutlarımı,düşüncelerimi düşlerimi yaktım
Suyu yaktım nehirler içinde
ama suları ıslatamadım suyun içinde..
Rüylarımı yaktım,
Bir daha rüya görmemek için
Çıkardım göz beb...

Ruh bedenimde, @Cengiz Yanık
18.6.2009 12:39:55
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 17:29:12
DELİKANLI DEDİĞİN
SÖZLERİNDE DURANDIR

kısa ve öz...başka yoruma gerek yok tebrikler..saygı ve selamlar..
Söz, @Kangallı Mustafa
20.6.2009 17:27:52
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 08:01:04
dokunma bana...
bak sadece,
bakabilecekmisin yüzüme
doğruları söylerken yüzüne
gerçekleri acıtırken bakışlarımın
bak görebilecekmisin!

hala dokunmak gelecekmi içinden ellerime
tutunabilecekmisin umut dediğin yitmişliğe
bak,
görecekmisin ba...

Dokunma bana......., @BAHARGÜLÜ
15.6.2009 15:30:19
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 07:50:44
Ben bir seni sevmedim
Sevdim dersem yalan olur
Ama ben seni bir başka sevdim
Eskiler yol olur seni bulur
Sen değilsin benim geçmişim
Girdin dünyama karıştı bugünüm
Silinmez geçmişim senle karışır yarınım
Rüyalarımda varsın, hedeflerim hayal
...

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 07:46:59
Çıkıp yücelerden gezen insanlar
Çok iyi düşün yanında komşunu gör
Seni yarattıysa o yüce ALLAH
Yoksulun öksüzün halini gör

çok güzel ..ders verir nitelikteki dizelerinizi kutlarım..saygılar selamlar..
Gör, @Asker Omur
14.6.2009 14:06:26
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 07:30:19
Dünyayı gözün de büyütme bu kadar
Aslında dünya kainatta bir zerreciktir
Kainatta ki ihtişamda seni aldatmasın
Onun ömrü de bir sayhalıktır

Karamsar da olma bu kadar
Rabbimizin vaadi çok açıktır
Her yaptığın işi dosdoğru yap
Çünkü iyiler hep...

“nasılki”, @uzak ufuklar
20.6.2009 00:01:24
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 07:27:58


düşte boğuldum
umuda tutunamadan
sözleri sevileri sevişleri
geride mi kalıyor ne

dedikodu içinde
dünde kalanlar
sızılar
anda mı çoğalıyor ne

haziran günü
gün oklarını gönderir
gölgeler yığılsın başıma
dondurmalar bitiyor mu ne
...

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 07:24:55
İnsanlık krizi en büyük kriz,
Anası babası, besleyen biziz,
Ayrı gayrı değil, hepimiz biriz.
-------Devletler kurarız, devlet yıkarız,
-------Ne usanma bilir, nede bıkarız.

Karanlık gölgenin sahnesindeyiz,
Adam gibi adam hasretindeyiz,
Ne...

İnsanlık krizi, @Mustafa Yaralı
20.6.2009 00:00:28
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 07:10:22
Fark etmedin sevdanla tükenen gençliğimi
Bir boşluğa savurdun ruhumun dileğini
Soldurdun umudumun en güzel çiçeğini
Sensizlik,baharları kışa sürüklemektir..


Dil suskun ,kalem naçar , bu gözyaşı demeti
Bu his tüm martıların denizlere laneti
...

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 07:06:01
günaydın gün, günaydın doğa
gün başlıyor erdik sabaha, baharda
güzel bir gün başlıyor davranın
balarısı gözünaydın
doldurur içimi
yaşama sevinci

işte bu yaşama sevinci..onun güzelliği..şiir güzel anlatmış... çok güzeldi...tebrikler .selamla...

Gözaydın, @İbrahim Çelikli
18.6.2009 22:17:46
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:52:57
Ölüsün uyan artık , uyanmanın zamanı
Bekliyor Münker – Nekir , şimdi sıra onlarda
Kurtarırlar belki seni , çağır hadi putları
Kalmadı kaçacak yer , iplik çıktı pazara



Duymadın mı hiç Kur’an , dünyada yaşar iken
Sökmez rüşvet burada , çırp...

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:46:28
Ardımdan çok kötü sözler etmişsin
Yine de bir sana sorayım dedim
Hoşçakal demeden çekip gitmişsin
Yine de bir sana sorayım dedim.

Bir sözünle bu dünyayı yakardım
Irmak olur yüreğinde akardım
Bu canımı pazarlara çıkardım
Yine de bir sana so...

Sorayım dedım, @SerkanErtan
20.6.2009 00:40:58
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:44:33
Geride kaç yürek bıraktın
Acısı ileride çıkar
Çok ararsın bugünleri
Kederlenip durursun birine
Şimdi sitem etme
Boş yere…

İşte böyle kalırsın gölgelere
Gülmelere sende hasret kalırsın
Avutursun kendini
Çünkü sen
Aldırmazsın kimselere
Şi...

"sitem etme", @hasret
20.6.2009 01:32:21
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:41:52
Olmuştum nefsin esiri
Dünyada şeytan sefiri
Bıraktım gurur, kibiri
Tövbe-i nasuha geldim

Hak yolu buldum ayırma
Nefse şeytana uydurma
Huzur dan geri çevirme
Tövbe-i nasuha geldim

Amin..güzel bir dua gibi olmuş tebrikler..saygılar sevgile...

Tövbe, @siyah-beyaz
20.6.2009 02:50:29
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:37:33
her diri sevilmez
gözleri badem de olsa

her ölü badem gözlüdür
diriyken âmâ da olsa

en iyi biri ölü biridir
en ölü diri benim gibidir

biz ölüyü sevdik diriden ziyade
yalan ağlamalarımıza dokunmadı diye

biz ölüyü sevdik ölü bizden biha...

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:35:13
Şeker,tansiyon,kollestrol buna birde kalp ekle,
Ne diyeyim ben kendimden azadeyim,
Eş,dost,arkadaş,akraba,çocuklar,iyi güzel de,
Bunların hepsi bir tarafa,dolmuyor boşluk,
Beyhude geçen ömrümün sahibini bekle,
Bu satırları okuyan dostlar ile
D...

Ağlasın, @Ben sana yandım
8.6.2009 09:39:58
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:30:28
Gün olur rüzgar eser
Simsiyah bulutlar düşer kirpiklerimden
Kâh yele, kâh sele verir sevdan beni
Sebepsiz, anlamsız
Cayarım her şeyden

Yağmurları severdim oysa
Şimdi silip götürdüler ne kaldıysa benden


IV.
Halbuki sen geceydin kıyıları...

flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:23:29
Gün olur alır başımı giderim
Gün olur mazi bana gelir
Gün olur sıkıntısı çöker eylüllerin
Gün olur yazgının sesi dillenir.

Uğur böceği bu güzel hüzünlü dizelere çok yakışmış..tebrikler..saygılar selamlar..
flycan57
@flycan57
20 Haziran 2009 Cumartesi 06:20:09
Kanayan şafaktan mürekkep içip
Suskun ufuklara destan yazarak
Gümbürtüsü ile kendinden geçip
Aşk attı hasretle sana kızarak

tebrikler...çok güzel dizelerdi yine her zamanki gibi...sevgiler...
Gözyaşın, @Onur BİLGE
20.6.2009 01:20:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.035
Şiir Okunma
1.480.860
Yazı Okunma
66.595
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL