(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞANS YANİ KUMAR ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞANS YANİ KUMAR ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NE GÜZEL BİR ŞİİRDİ HAYAT BİR TİYATRO BİR KUMAR YAŞAMAK İYİ VE KÖTÜ YANLARILA BİR MASAL DEDEĞİLMİ . SEVGİMLE KAL HEM ŞİİR HEM YORUM SEVGİMLE KAL ŞİİRLERDE BULUŞALIM
Hayat bu değerli şairem,şans binde bir.Aşk var fakat hayal gibi.Aşkta yaşananlar gelip geçiyor bb,r rüya gibi.Yine manalar dolu,tek kelimeyle mükemmel dizelerdi.Kutlarım kalpten,saygılar.Puanım yine tam.
Kumar; elbet bir kaybeden bir de kazanan olacak ve kaybetmeyi kabullenmemiz gerekir yok sa kazanmanın mutluluğunu yaşayamayız. Hayat risklerle doludur bazen riskleri göze almak gerekir Duygu yüklü güzel bir şiirdi. Kutlarım yüreği güzel annem. Sevgi saygımla..Ozan
Allah riyakâr ve ikiyüzlü sevgililerden ve insanlardan uzak tutsun kullarını dileklerimle, yürek sesinle meydana getirdiğin güzel dizeleri yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum saygılar
Dışarısı günlük güneşlik, çıkıp koşmak isterdim gezmek.. Bunu gerçekleştirebilenler ne kadar şanslı olduklarını biliyormu acaba? ... Belki şimdi çıkıp koşamadın, koşamıyorsun ... Ama farkında mısın şiirlerine can veren ruhun,kalbin boyutlar ötesinde gezinmekte... Ve bu herkese nasip olamaz. Bu ayrıcalığının farkında mısın ceynanım?
hahaytın tamamı böyle ama bir yanda yıkım bir yanda şans... gelen mutluluk kimi zaman birilerinin mutsuzluğu olabiliyor oysa zarı astan bilmez ne gelecek diye.... bahtına işte... yine güzel bir şiirdi yüreğine sağlık sevgiler saygılar efendim...
Sevgili Ceynan hn....nekadar içten,samimi ve yaşanılası duygular....birde yorum şairin yüreğindense... çok anlamlıydı....sonsuz tebrikler..ve sevgiler...
Şiiri ve yorumunu kutlarım canım.
Selamlar,sevgiler.