Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
GERÇEK İNSAN AÇIK YÜRÜR PUSU KURAN İSE HEP SAKLANIR-TUZAK KURAN BİR GÜN KENDİ İPİNE DOLAŞIR-
flycan57

flycan57

@flycan57 Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 8 Haziran 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

flycan57
@flycan57
26 Haziran 2009 Cuma 21:34:32
Kırıktım bitiktim,taşıyamadım beni
Oturdum bir ağacın,garip hüznüne
Ağladım çaresizce,gidişinin ardından
Gittin sen can! gittin birtanem...


Sana kızmak istedim,kızamadım’da
Kıyamadım ufak tefek,sevdiceğime
Harika gülüşlüme,rüzgar saçlıma
a...

flycan57
@flycan57
26 Haziran 2009 Cuma 21:25:15
ben ,tükenir kalemim...
tükenmez kalem gibi yalancılığım ,
dolma kalem gibi ,dolduruşa gelmişliğim ,
kurşun kalem gibi , traşı sevmişliğim
yoktur benim.
ben tükenir kalemim,
elbet tükenir kalemim.
çok güzeldiiiiii........tebrikler...saygılar s...

Ben ,tükenir kalemim, @paspaltu
30.5.2009 14:56:25
flycan57
@flycan57
26 Haziran 2009 Cuma 21:22:21
SEVMENIN ADI
SUC VE GUNAH
Bakarmısın şu resimlere
Sanki kürek mahkumuyuz

tebrikler..çok severek okudum çok güzeldi...sevmek suç değil ama bazen yinede aması var.....saygılar selamlar...
Yozgat ta ki sevgili, @KNİSK
22.6.2009 09:15:30
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 21:25:27
Kim tuttuysa sevgi ile elimden.
Dualar uçuşur ona dilimden.
Yaratan en büyük sevgilimden.
Cenneti size cihan ola.
Kandiller hepimize liman ola.

tebrikler... bugünün önemi belirten çokgüzel bir şiir okudum...kandiliniz mübarek olsun..saygılar ...

Eller açılır rabb'ime, @karacan
25.6.2009 19:59:57
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 21:18:50
Seyre dalsam ne vakit

Gönlümü mest edersin

İnci, mercan, gül, yakut

Göz bebeğim can Mersin



Sende buldum kendimi

Aşkta gönül dengimi

Fethettin şu kalbimi

Göz bebeğim can Mersin




Akdeniz’in gururu

Hayatımın huzuru
...

Mersin şarkısı, @rıfati
28.5.2009 10:24:01
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 17:25:17
Şiirle büyür gözbebeklerim.
Mantıksal bir süreç başlar içimde.
Teori olur seni sevmenin bedeli.
Beyaz gül açar çingene masalında.

Şiirle büyür gözbebeklerim.
Güz düşmüş gecelerde
Kar olur lapa lapa,
Fikirlerime yağan.

çok hoş bir anlatım....

flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 17:12:40
Ağaçların gölgeleri düşer ormanın doruklarına
Şafak kaderleri kucaklaşır zaman dalgalarında
Gecenin yelkenleri dağılır feleğin bestesinde
Bulut kalyonları batar göğün engininde

Bergüzar gülüşler akşam denizlerine dalıyor
Zamanın yörüngeler...

Kır çiçekleri, @javaquantron
25.6.2009 12:48:43
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 17:09:58
Farkı olmalı bu gecenin, diğer gecelerden
Uyumak için henüz vakit çok erken
Sırada günahlar dururken
Afetmek için yaradan beklerken
Uyumak için henüz vakit çok erken

tam bu mübarek güne uygun güzel bir şiir tebrkler..sevgiler selamlar..
Farklı gece, @nilkurt
25.6.2009 12:17:39
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 13:15:28

seviyorum seni
bütün hücrelerimle
sesin dünyayı durduryor
varlıgın evet varlığın
her şeyin ötesinde
sana olan sevdam rabbime
daha da daha da
yaklaştırıyor

çok güzel bir sevda şiiri kutlarım..saygılar..
Seviyorum be..., @Nimet Vefa
25.6.2009 09:05:42
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 13:13:18
Nerden buldun zifiri, bunca kara bulutları
Gönül dünyama saldın, yakan yıkan fırtınayı
Yazgının perdesine işlenirken yalnızlığım
Düşlerim intiharda, umut çoktan mezarda
Gel desende gelemem, sevdana yasaklıyım..


hüzünlü güzel dizelerdi..tebrk...

Sevdana yasaklıyım, @KÖMEN
25.6.2009 10:35:04
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 10:47:06
Şu dağların ardına, Güneş battı batacak
Yaşadıkça bu yürek, senin için atacak
Gonca güle dönecek, yandan ışkın bitecek
-- Çiçek koydum saçına, kiraz ister kulağın
-- Uç uç böceği gibi, ellerine konmuşum.

RABATLI gül yüzüne, yaban eller bakması...

Yanmışım yar, @RABATLI
25.6.2009 00:08:14
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 08:10:47
Nerden çıktın karşıma,gidilmez diyar gibi,
Yağma n’olur her akşam,başımıza kar gibi!

Keskin ucunu bende,neden dener her bıçak,
Dünya şimdi küçüldü,yer mi kaldı kaçacak?

çok güzeldi..uğur böceği çok yakışmış şiire tebrikler..saygılar selamlar...

Sahi, @hyazici58
24.6.2009 01:06:03
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 08:07:19
Kışların ortasıydı mevsim
Kar ,tipi ,boran olduğu gün
Kardan gelinlik,yapmıştın bana
Karçiçeginden tacımı
Alnımda sıcacık busen
Değen dudağınla
Ne kadar masumdu
Sevmelerimiz
Karda evlenmiştik
Hayellerde ve üşümeden
Erimiyor kardan gelinlik ...

Kardan gelinlik !, @Oya gedik
24.6.2009 23:22:22
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 08:04:47
ve bir mum gibi söndürebilmek hayatı.
Günahı yok serseriliğimin
sevda günah tanır mı hiç?
Sabıkalı gençliğim!..
gurur nişanesi olarak
bir madalya gibi taşıyacağım seni.
Ey hayat!
rüya kadar yalan
yalan kadar gerçeksin
senin kollarında yaratı...

flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 07:51:22
Kimselere kalmadı, annen ve baban hani
Misafiriz burda biz, unutma Dünya fani
Hak yolundan ayrılma, düzgün yaşa her günü
........Duamızı kabul et, yardımcı ol ALLAH’IM
........Günahımızı affet, rahmeti bol ALLAH’IM

Gaflete düşenlere, zor geçi...

flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 07:45:07
Solmuş resmin can verirken elimde;
Ağır aksak beste gönül telimde;
Tek hecelik fazlalıksın dilimde;
Bana gitmek düşer canım hoşcakal!..

Sevmiyorsun çoktan beri beni yar;
Yakar hasret sensiz olan teni yar;
Bırakırım yalnız sana seni yar;
Bana...

flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 07:42:35
bu gece
sevdaya değdi
bir perinin kanatları
ve bir şairin yüreğine düştü
süzülüp gözlerinden bir damla yaş..
...

sana bir gecenin kıyısından sesleniyorum
doğum sancılarında bir gece..
az sonra doğacak güneş
şimdi vakit
seninle tutuşup...

Perili şiir ıı, @sahbeyit
25.6.2009 03:52:47
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 07:40:47
Kim yaktı bu meşaleyi,
Kimin evrene sığmayan bu defter,
Nereden geldi, bu nûr bakışlı nöbetçiler ?
İçimde seher gibi açarken aydınlık
Fecr’de tutuşuyor son sözler.!.

çok güzeldi..tebrikler..saygılar..
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 07:38:17
Sınırı belirsiz şu gönül kuyum,
İçinde ırmaklar çağlayan huyum,
Kaderim, kısmetim, ekmeğim, suyum,
Kaçı isteğimle, kaçı değildir?

Tahsilim, terbiyem, uğraşım, işim,
Gönüllü gönülsüz geliş gidişim,
Maddeden manaya, alış verişim,
Kaçı isteğiml...

Ben ve istek!, @Mustafa Yaralı
25.6.2009 00:11:54
flycan57
@flycan57
25 Haziran 2009 Perşembe 07:33:54
söze sığmazsın
sığıştıralım desek
deniz göl yatağında
kalır mı kalır
azı kalır çoğu akar gider

şiire sığmazsın
dizsek şiirleri bir bir
dağ tepeye
konar mı konar
azı konar çoğu bakar gider

yellere sersem
kurumazsın ha deyince
deniz g...

Yüreğe sığarsın, @ramazan.efe
25.6.2009 07:29:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
157.034
Şiir Okunma
1.480.860
Yazı Okunma
66.595
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL